2013/10/04

Pomysł na... nelly!

Nowa kolekcja nelly.com na pewno zrobiła wrażenie na wszystkich, którzy śledzą najnowsze trendy i dobrze wiedzą, co jest na topie. A dlaczego?
Przede wszystkim w nowej dostawie każdy znajdzie coś dla siebie. Od uroczych, dziewczęcych sukienek, do cudownych ciężkich butów, czy bardzo uniwersalnych ramonesek. Nie możemy narzekać na monotonię. Różnorodność barw oraz wzorów to kolejny duży atut tej kolekcji.  

Zaprezentuję moje must have oraz stylizacje, które stworzyłam w przypływie twórczości.


No jak można nie kochać takich ubrań?! Łaciata maxi to po prostu cudo, luźne topy sprawdzą się w każdej stylizacji, kurtki to połączenie moich ulubionych barw i nadruków, a buty trafią na moją top listę.. A jak w praktyce?

Jak Wam podoba się nowa kolekcja? Coś chwyciło Was za serce? :)
(proszę wybaczyć lalki giganty, mam problemy z rozdzielczością)

14 komentarzy:

  1. Najlepsza kolekcja.
    Najbardziej podoba mi się 2 i 3 stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 pierwsze są bardzo ładne, ale co Wy macie z tym kapeluszem?!

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twój styl :O Każda stylizacja jest naprawdę cudowna, ale najbardziej urzekła mnie trzecia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie żeby coś, ale akurat ta "łaciata maksi" jest jedną z dwóch rzeczy które mi się wgl nie podobają :P
    Stylizacje śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie bomba! Kolekcja- rewelacja, najlepsza w tym roku chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja niestety będę inna od reszty.
    Stylizacje mi sie nie podobają. Ta 3 może i nie jest najgorsza, ale i tak by sie tak nie ubrała :/ A co do kolekcji - jest piękna, ale wole zostawić sobie kase na HB, jak doładuje konto to pokupuje moje mh z Nelly :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwie pierwsze stylizacje są bardzo ładne. Właśnie chciałam kupić tą suknie z Nelly, ale nie wiedziałam jakie dodatki dobrać ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  8. stylizacje są świetne, zwłaszcza 3 i 4 :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  9. nie no rozwaliłaś mnie, ja mam na wishliście wszystko to co Ty xD

    OdpowiedzUsuń
  10. no,no stylizacje przecudowne! najbardziej podoba mi się połączenie panterki z moro ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się tylko jedna stylizacja - trzecia.

    fajowe4

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedna z najlepszych kolekcji ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bradzo fajny artykuł.;)

    jula1807

    OdpowiedzUsuń