2013/10/01

Nowości w Archive

Jak nazwa posta wskazuje, w sklepie Archive pojawiła się nowa kolekcja, która na pierwszy rzut oka nie prezentuje się ciekawie. Jednak po przejrzeniu wszystkiego znajdzie się kilka rzeczy, które według mnie warto zakupić, czyli np. transparentna kurtka czy bluzka z twarzą. Ceny wahają się pomiędzy 6, a 26 stardollarów. Poza tym na naszych skrzynkach oraz na stronie głównej pojawiła się wiadomość, która zachęca nas do zakupów w tym sklepie. Podoba się Wam ta kolekcja? Zamierzecie coś kupić? Co myślicie o reklamie?



10 komentarzy:

  1. Miałam kilka rzeczy, chyba nawet do teraz je mam :D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. coś już posiadam, ale może dokupię pare rzeczy

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna jest ta bluzka za 11 sd na 1 stronie :)

    yoooloo

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupię bluzkę na 2 stronie ( tą z tą lasencją xD ) i niebeskie buty :D


    katherineeex3

    OdpowiedzUsuń
  5. niebieskie szpilki sobie fundnęłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak narazie zakupiłam niebieskie szpilki. Zastanawiam się jeszcze nad białą kurteczką i jednym topem.

    misia192

    OdpowiedzUsuń
  7. Średnio mi się podoba ta dostawa, niektóre rzeczy już mam, kupiłam jednak kilka artykułów. Najbardziej ucieszyły mnie chyba przeźroczysty żakiet i kopertówka.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  8. Te niebieskie szpilki kupiłam około 1,5 roku temu za 50 sm :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka sobie ta kolekcja, nic raczej nie przypadło mi do gustu :P

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń