2013/10/23

Nowy sklep - Callie's Picks

Od dzisiejszego dnia mamy szansę zakupienia rzeczy w najnowszym sklepie "Callie's Picks". Sklep posiada jedno kompletnie zapełnione piętro, inspirowane motywem kratki. Ceny wahają się pomiędzy 65sm a 26sd czyli nie jest tak strasznie. Zapewne większość zauważyła, że oczywiście obrania nie są "nowe". Znajdziemy tu rzeczy marki Harrods, Tribute i inne. Co ja polecam? Narzutkę, top na jedno ramię, sukienkę (17sd), torebki, leginsy i inne :)
Coś Wam wpadło w oko? Co sądzicie o ciągłym przywracaniu dawnych ubrań?


+ wiadomość jaka przyszła na nasze skrzynki


24 komentarze:

  1. Ogólnie to beznadziejnie, że admini dodają stare ciuchy. Znajdzie się kilka perełek, no i ceny nie są tragiczne. Coś tam pewnie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście zakupiłam buty z ELLE , prawda nie są już wiele warte jednak miałam pomysł co do stylizacji . Kupiłam oczywiście leginsy i prawie wszystkie rzeczy za sm .
    Jago_dowa

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest przerażające co oni wyprawiają . Przecież tu są rzeczy , które były bardzo cenne a teraz całkowicie straciły na wartości ! Mało tego dają je za bezcen . Zapewne osoby które posiadają te rzeczy lub zakupiły je za duże sumy też nie są tym zachwycone . Tak jak wspominałam wcześniej niedługo dojdzie do tego że pojawi się LE ( z dopiskiem powraca , powstaje lub coś innego i równie genialnego ) Stardoll zaczyna "schodzić na psy " !
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny jest ten sklep :D Kupię coś napewno ;) Zwłaszcza kurtkę która byla kiedyś w Versus

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. boze, oni serio mają cos z glowa..

    OdpowiedzUsuń
  6. Już kiedyś widziałam kilka rzeczy, nic nie kupię :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo ta bluzka w kratę jest fajna a na bazarku droga , pewnie ceny spadną i ta bluzka z napisem wild candy jest super no i beret cenny a szkoda bo miałam go na innym koncie bez ss i jakbym doładowała to mam tam cenne rzeczy , stare rzeczy.

    agaci123

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne masz posty na prawdę mi się podobaja ogólnie super blog ; ) jest inspiracja dla mojego którego dopiero zaczynam prowadzić stardollox.blogspot.com jak możesz zostaw komentarz lub zaobserwuj jest to dla mnie na prawdę ważne ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi również reklama się podoba. Jest prosta, i dobrze. Nie jest to kolejna "przeładowana" reklama z ohydnymi dollkami, tylko śliczna i minimalistyczna reklama. Doll ma ładną twarz i jest przyzwoicie ubrana. Widać, że tym razem SD' owi graficy nie zawiedli nas, jak to bywa w większości przypadków... Reklama zachęca do zakupów:) Ja już osobiście kupiłam koszulę w kratę i szare zakolanówki :) Może jeszcze coś kupię :) Karnacja powinna być w innym kolorze, ale może i dodaje uroku :) Podsumowując : Fajna reklama, która zachęca do Zakupów nowej kolekcji :)

    xNikaaa

    OdpowiedzUsuń
  10. super! nareszcie jakaś kratka. Ceny są super.
    Lalka w końcu nie przeraża, a stroje po prostu AWESOME!

    OdpowiedzUsuń
  11. Admini całkowicie oszaleli! Najpierw cenne hb doszły do sklepów, a teraz tribute i inne cenności! Zaraz najcenniejsze LE dodadzą! Ale ja tam się cieszę bo jest parę perełek których szukałam :D Szczęście w nieszczęściu :D

    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  12. Reklama którą dostałą na pocztę zachęciłą mnie żebym zobaczyła ten sklep :) Jest ładna, prosta, wstawili śliczną Dollkę
    A ciuchy w sklepach...nie do końca są w moim stylu ale są naprawdę sliczne :) Na pewno każdy (nawet ja!) znajdzie tam coś dla siebie :D Warto zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze? :/ To jest głupie ;-;. Kolekcjonerzy którzy dawali za to nawet po ok. 1200 sd mogliby teraz kupić za jedyne 20 sd ;-; no to bez sensu kochani !! :// A może za niedługo Le ELLE DKNY powróci? Co ? Może dvf ? ;-; nie ogarniam adminów. Ale jak dla innych szczęście wielkie ! .: ) Reklama jest spoko. :)
    1karo1

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakupiłam wiele rzeczy. Przydadzą mi się do wielu stylizacji. Niektóre elementy są znane dla innych stardollowiczów, ponieważ niektóre były szukane. Jednym zdaniem.. Kolekcja udana :)
    ~ Sapciaaa

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam nie narzekam na to że przywracają stare rzeczy :D na pewno coś kupię^^

    OdpowiedzUsuń
  16. reklama cudowna, jednak kolekcja beznadziejna :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Stare ciuchy ze starplazy na pewno powracają do nas z dwóch powodów. Pierwszym może być to, że admini liczą, iż nikt nie zauważy, jak wciśnie się im kit, a drugi, że po prostu chcą aby każdy miał szansę kupić dawne ubrania :) Mi osobiście raczej nic nie przypadło bardzo do gustu, choć biała bluzka z napisem Wild Child mnie przyciąga, ale raczej nic nie kupię :) Jeszcze zobaczę, bo najpierw dużo gadam a potem jest zupełnie na odwrót :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne, buty Gaulietr za 80 sm, kurtka versus, buty elle i dolce gabban, torebka gucci. Super :D Kupilem 11 rzeczy, a czekam na sd, za ktore kupie jeszcze kilka. Jesli w kazdej kolekcji beda ciuchy pokroju Tribute, to wyczuwam bankructwo *o*. Moze ludzie sie opamietaja i przestana kupowac ciuchy za 600 sd wzwyz :)). Z oczekiwaniem czekam na kolejną środe i nowa kolekcje uhuhu ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie no, to już jest przesada, nie długo może i zaczną przywracać Le -,- Nie bardzo mi się podoba ta kolekcja, a reklama nawet ok.

    szolla

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedna para butów która kosztuje chyba 9sd kiedyś kupiłam za sm i to za niewiele. Moja przyjaciółka miała szczęście ba sprzedała naszyjnik za chyba ponad 100sd a niedługo potem tan naszyjnik był jako summer hotbuys i kosztował tylko 9sd

    OdpowiedzUsuń
  21. Swego czasu wydałam na tą spódniczkę 11sd przez co nie załapałam się na te śliczne sukienki z chanel tribute (czy jak to się tam pisze..) a teraz można ją kupić za sm... Nie, wcale mi się to nie podoba ;_;

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak się cieszę, że do tego sklepu doszła czerwona koszulo-tunika w kratkę! Jeszcze niedawno przeglądałam starbazar właśnie w jej poszukiwaniu. Były same ceny 70, 80 sd. Zdarzały się nawet ponad 100sd! Jestem pewna, że gdyby ta kolekcja pojawiła się dzień później to już wcześniej kupiłabym ją za 70sd. Tak więc zaoszczędziłam sporo sd. Z drugie strony dodawanie starych rzeczy nie jest dobre. Bo tracą one strasznie na wartości. Tak jak teraz buty ELLE. Z drugiej strony, skoro chodzą plotki, że platformy mają dojść do archive to nawet cieszy ludzi. Nie wszyscy tego chcą, i tez nie wszyscy o tym widzą. Więc niektórzy mogą by strasznie zawiedzeni, a inni bardzo ucieszeni. Wracając, co do kolekcji, to podoba mi się właśnie tylko ta koszula w kratkę. Inne tez są w miarę, ale nie pasują do mojej postaci i myślę, że nie umiała bym ich dobrze wykorzystać w stylizacjach, gdyż nie gustuję w jasnych kolorach i takich fasonach ;-;

    PaulaXDD

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze, podoba mi się ten pomysł. Dobre dla tych, którzy poszukują jakiś dawnych ubrań. Osobiście nic nie kupię.

    SC18

    OdpowiedzUsuń