2013/10/10

Nelly.com

W starplazie pojawiła się kolejna nowa kolekcja w sklepie nelly.com. Ceny od 7sd do 24sd. Moim zdaniem kolekcja jest dosyć ciekawa, ale zdecydowanie lepsza była poprzednia. W tej dostawie znajdziemy dużo bluzek i spodni. Bardzo przypominają mi Harrods. Niektóre rzeczy to przeróbki ciuchów z Harrods. Oczywiście nie obyło się bez błędu- koszula lata w powietrzu na pierwszym piętrze sklepu, ale jaki byłby stardoll bez błędów? To wtedy nie ten stardoll ;) Podoba Wam się dostawa? Kupicie coś?

8 komentarzy:

  1. Ale nas rozpieszczają :D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna dostawa, kilka rzeczy mi się podoba ;D


    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rzeczy, ale, niestety, jak to w nelly nie za tanie. A szkoda bo to chyba mój ulubiony sklep :<

    OdpowiedzUsuń
  4. coś za dużo przecinków wpisałam ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie, ciekawe ubrania, myślę, że każdy znajdzie tu cos dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy! :)

    Supermissania

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam jedną rzecz i zastanawiam się nad drugą.
    jula1807

    OdpowiedzUsuń