2013/10/14

Wybór dnia

Dziś zdarzyła się rzadka rzecz: wybór dnia jest naprawdę godny polecenia! Mowa o kołnierzyku z Epiphany... jest on srebrny, ma ciekawą zawieszkę u dołu i całość wygląda bardzo oryginalnie. Cena trochę mnie odrzuca - 18 sd to niemało - aczkolwiek mimo to zapewne go nabędę. Niestety jest też błąd, ponieważ gdy klikamy w cudeńko, przenosi nas do starplazy, ale kołnierzyk jest u góry doll, więc żeby go zobaczyć musimy przesunąć ją w dół. Jak podoba Wam się wybór dnia? Też macie takie entuzjastyczne opinie?

Z komentarzy zostanie wylosowana osoba, która otrzyma sd na zakup wyboru dnia.


20 komentarzy:

  1. Nie za bardzo mi się podoba :c Nie kupię.

    Supermissania

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny <3 w moim stylu <3


    xKamilax123

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam kołnierzyk jest fajny, więc nie rozumiem po co ten łańcuszek ;o raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena wysoka, jednak chyba warto zainwestować.

    misia192

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki sobie
    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kołnierzyk <3 Zakochałam się w nim *.*

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny jednak ta cena rzeczywiście niezbyt zachęcająca

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny <3 Chciałabym taki mieć :) Pasuje prawie do wszystkiego.. - fifi12fifi

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, lecz za drogi
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  10. Już mam 1000 pomysłów na stylizację z jego użyciem. Ale nie mam "luźnych" sd :(
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ! Szkoda, że drogie. Fajnie, że wylosujecie jedną osobę, będzie miała szansę na zakup ! :)

    xNikaaa

    OdpowiedzUsuń
  12. jest ciekawy, na pewno interesująco wyglądałby w zadziornych stylizacjach.
    eloo

    OdpowiedzUsuń
  13. jest po prostu BOSKI!!! bardzo sie mi podoba ale skączyła sie mi kaska na jego zakup :(

    OdpowiedzUsuń
  14. na pewno nie kupie, nie jestem zwolenniczką bizuterii w salonie pieknosci ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest piękny!Myślę że jak zbiorę sd to go zakupię :D
    ~HardBebeHard~

    OdpowiedzUsuń