2013/10/15

Wybór dnia

Bardzo nie lubię, gdy nowe kolekcje okazują się słabe i nieciekawe. Epiphany, które niedawno pojawiło się w starplazie jest zupełnie inne! Dziś także właśnie z tego sklepu wybrano wybór dnia - tym razem padło na ear cuff. Przedstawia on wijącego się smoka i nie jestem pewna dlaczego, ale kojarzy mi się z Eragonem. Kosztuje 15 sd, czyli dużo, biorąc pod uwagę fakt, że ozdoba jest mało widoczna z daleka. Kupicie? Może wciąż się wahacie?

Z komentarzy zostanie wylosowana osoba, która otrzyma sd na kupno tego wyboru dnia.





22 komentarze:

  1. Jaka kochana nausznica <3 Muszę ją mieć *.*

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze ją mieć jest ładna . Na pewno będzie dopełnieniem wielu stylizacji.Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
  3. jest przepiękny ale zgadzam sie ze pewnie mało widoczny z daleka ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupię jej, bo słabo widać ją z daleka.

    misia192

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham smoki <3 więc od razu rzucila mi się w oczy i na pewno kupię jak bedę miala sd :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno kupię a co do Eragona to przeczytałam ta książkę i jeśli ktoś lubi powieści fantasty to polecam

    Anita11000

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ozdóbka, kupiłam bez wahania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie mi się podoba , bardzo chciałabym go mieć :):) W realu też mam identycznego :):) Ma pazur! Super!
    Clear180

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna ozdóbka :) Podoba mi się.
    I tak wgl. mam proźbę... Ogłosicie konkurs na zrobienie stylizacji Print Screen o tematyce dowolnej? Bardzo mi zależy! I to jak najszybciej, tak w ciągu 2 tygodni ok? Bardzoooooooo proszęęęęęęęę ........
    sportthebeast

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. W realu mam takiego węża na ucho. Na stardoll raczej go nie kupie.
    Za 15 sd kupię sobie jakąś sukienkę

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny od razu się mi spodobał ale ta kasa? :/ za drogo troszkę

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne!aczkolwiek dosyć drogie.. :(
    Cóż, może później się skusze jak znajdę włosy odpowiednie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcę mieć taką prawdziwą! :D
    Na Sd nie kupuję, szkoda kasy ;)

    OdpowiedzUsuń