2013/10/30

Dostawa do Splendid

Dzisiaj do sklepu Splendid niespodziewanie admini dodali nową kolekcję sztucznych cieni do powiek. Ich ceny wahają się między 5 i 7sd, nabyć możemy też cień za 75sm, który jest zapewne chwilowym błędem. Całość mieści się na dwóch niecałych piętrach. Podobają wam się cienie? Kupicie coś? Komentujcie.

------------
Witajcie, nazywam się Nikola, na stardoll jestem pod nickiem karolinasz333 i od dziś mam szansę pisać dla was nowości przez okres próbny. Mam nadzieję, że zostanę tu na stałe. Do zobaczenia!

11 komentarzy:

  1. W sumie parę rzeczy mi się podoba , ale jeszcze nie wiem czy coś kupię
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa jest bardzo ciekawa, podobają mi się te oczy cieniowane, ale ja sama umiem wycieniować także nie kupię

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc nie zachwycają. Kupiłam tylko te za sm - bo za sm.
    Tanie też nie są...

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre nawet ładne. Raczej nie kupie

    OdpowiedzUsuń
  5. już kupiłam co chciałam super dostawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam w zwyczaju kupować takich rzeczy, ale się zobaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka!;)
    Już wcześniej wspomniałam, że kupię coś na pewno, ale nie teraz, bo nie mam pomysłu na nowy make-up typowo jesienny :) Być może taki pojawi się na naszym ulubionym blogu? :) Dużo rzeczy mi się podoba, np 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dość fajna dostawa, ale chyba nic nie kupię, nie mam na te rzęsy i makijaże żadnego pomyslu

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  9. NIC NIE KUPIĘ BO BRZYDKIe ;33
    1karo1

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam dwa niebieskie cienie za sm , może się przydadzą ;)
    Jago_dowa

    OdpowiedzUsuń