2013/10/16

Wybór dnia

Jestem bardzo zaskoczona i rozczarowana 'nową' dostawą do Tingeling. Stare i brzydkie ubrania w starplazie? Od dziś tak, a wśród nich wybór dnia! Admini mianowali tym mianem, naprawdę brzydką sukienkę... chyba kilka lat temu, tworząc ją zbyt bardzo wzięli sobie Halloween do serca. Kosztuje 36 stardollarów! Teraz więc pora na pytanie: dlaczego za ubranie tak słabej jakości mamy tak dużo płacić? Moim zdaniem to absurd, nie mam zamiaru jej zakupić, a Wy? Co o niej sądzicie?




35 komentarzy:

  1. Aż 36 sd!!!
    Jakaś masakra!
    O ile góra (stanik sukienki) jest dobrze zrobiony o tyle dół wygląda jakby wszystkie falbany się byle jak, bez ładu i składu ułożyły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłabym gdyby była tańsza, ogólnie średnio mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku. Strasznie jest droga owa sukienka. Podoba mi się krój i wgl, ale Admini przesadzili z taką ceną. Choć.. To kolekcja Tingeling " Halloween" więc wiadomo, że będzie drogo, ale że aż tak? :o Zwykła sukienka z tej kolekcji kosztuje 65 sd? Czy ich naprawdę pogięło.? Ze względu na cenę niestety, ale nie kupię.
    ~ Sapciaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda jak grzyb, który rośnie u mnie na podwórku :D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka to istna porażka. Jest strasznie brzydka, tandetna i w dodatku strasznie droga. Wątpię by cokolwiek z nią wyglądało by ładnie. Nie wiem czy znajdzie się chętna osoba na tą sukienkę.

    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  6. Na stardoll jestem dosyć długo i tą kolekcje pamiętam ( była ok 2 lat temu ) tyle że wtedy ubrania były tańsze prawie o połowę ! Mało tego zauważyłam ze na stardoll pojawia się coraz mniej nowości , które na prawdę warto kupić a coraz więcej kolekcji powraca z strasznie zawyżonymi cenami . Niedługo dojdzie do tego że wróci marka DKNY z cenami z kosmosu . Mam nadzieję że to tylko chwilowa sytuacja
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama sukienka nienajgorsza ale szału nie ma ... na pewno nie jest warta swojej ceny . Za tyle stardolarów równie dobrze można za taką kase kupić o wiele ładniejsze ciuchy .

    agaci123

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow..no troszke droga :) mówiąc roszkę mam na myśli bardzo droga :) No dla mnie jest ładna ale nie mam zamiaru wydać 36sd na sukienke !!

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie jest prześliczna i nie wiem czemu tak na nią patrzysz. co prawda cena jest duża ale to dla mnie tak:
    wygląd-szczęka opada
    +
    cena-nogi się uginają
    =
    fajny produkt

    OdpowiedzUsuń
  10. Stara kolekcja w starplazie w wyższych cenach??? Juz chyba gorzej być nie mogło. Wybór dnia nie jest taki zły. Sukienka na fajny krój. Podobają mi się falbany. Szczegółem jest to ze kosztuje aż 36 SD!!! Zgroza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy mi się nie podobała, jak weszła pierwszy raz do starplazy, to stwierdziłam, że jest obrzydliwa. Do tego ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest okropna! Nie dość,że była już kiedyś w starplazie to jeszcze cena zdecydowanie wygórowana. Jak ona mogła zostać wyborem dnia? Admini przesadzają, mam nadzieję,że nie będą przywracać innych kolekcji.

    szolla

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie droga i brzydka. Nie kupię jej.
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie kupię na pewno, cena zdecydowanie przesadzona, no a wygląd sukienki nie powala w ogóle. Adminom na prawdę kończą się pomysły, dlatego chcą wcisnąć nam kity, ale na szczęscie my się nie damy hehe :) Nie zasługuje na miano wyboru dnia. W starplazie jest wiele innych ciekawszych rzeczy z których można skompletować o wiele lepsy strój za 36 sd ^^
    ~ Clear180

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka bardzo ładna, jednak 36sd to przesada.

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka nie trafia w moje gusta, może znajdzie się ktoś komu się podoba, ale podejrzewam, że są to nieliczne osoby ;) Na temat ceny wolę się nie wypowiadać ;p
    Invincible_xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ladna ale nie mam tyle stardolarow za drogo :)

    eeNikola

    OdpowiedzUsuń
  18. Wam się nie da dogodzić normalnie ;p ;D
    Kwestia gustu, mi o dziwo podoba się kolekcja, ale ceny faktycznie z kosmosu ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Admini muszą zrobić zawsze coś nie tak . Jak na taką sukienkę powinni cenę dać o wiele mniejszą

    OdpowiedzUsuń
  20. Niby nie jest najgorsza, ale jakoś nie zachwyca. Kolor ma ładny ale kształt mi do końca nie odpowiada i nie wydam na nią aż 36 sd

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze?
    CHYBA SOBIE KPIĄ!
    Już taniej na bazarku znalazłam za 12 sd!

    ~HardBebeHard~

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie podoba mi się . A 36 sd za tą sukienkę to jakiś żart ! Uważam , że jest wiele innych , ładniejszych i przede wszystkim tańszych wartych kupna .
    Jago_dowa

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi także nie podoba się ta sukienka i nie zamierzam jej kupować. Ogólnie cała ta kolekcja jest według mnie zbyt droga...

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się nie podoba sukienka!. Droga, i tandetna.. :) Ogólnie cała kolekcja jest dosyć tandetna dlaczego? Ponieważ niestety powróciły stare ciuszki i są MEGA DROGIE. Admini się nie postarali. Chociaż biorąc rzecz pod uwagę prawdziwy dobry stylizator zrobi wspaniałą stylizację . :)
    1karo1

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie za bardzo podoba mi się ta sukienka, są lepsze. A z tą ceną to przesadzili!

    Supermissania

    OdpowiedzUsuń
  26. Po pierwsze - cena, po drugie - fason, a po trzecie - zbędna.
    Okropieństwo. Jak mogło zostać wyborem dnia?! Ostatnio admini przesadzają z cenami..

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę? 36 sd? Za tyle można było kupić ładne ubrania w tribute, a nie takie 'badziewia'!


    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładna sukienka, ale niestety jej nie kupię gdyż ma kosmiczną cenę

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam do tej sukienki mieszane uczucia,bo granat ze srebrem bardzo dobrze wyglądają zarówno w stylizacji jak i w pojedyńczym ubraniu,ale myślę że ze względu na krój i sposób wykonania tej sukienki,trudno byłoby zrobić z nią stylizację dobrą i ładną.W dodatku cena też nie powala,za 36 stardolarów to ja mogę kupić dwie rzeczy z tego sklepu,które 100 razy lepiej wykorzystam niż ten wybór dnia.
    Przyznam,że wahałam się czy ją kupić czy nie,ale po rozważeniu kilku argumentów postanowiłam ją kupić :) Jednak coś mnie do niej ciągnie,a jak mówię sobię,że jej nie kupię,to zaraz żałuję.teraz tylko wystarczy nazbierać 36 stardolarów :D

    xNikaaa

    OdpowiedzUsuń
  31. EDIT : Tylko muszę uzbierać :D
    xNikaaa

    OdpowiedzUsuń