2013/10/16

Oferta Halloween

Do halloween zostało jeszcze trochę czasu, a admini już wprowadzają związane z nim kolekcje. Pojawiła się także oferta doładowania, którą możemy zakupić poprzez kartę kredytową, sms-a czy telefon. Gdy z niej skorzystamy, otrzymamy 200 stardollarów, miesiąc superstar, 500 starmonet oraz 11 prezentów, które spodziewaliśmy się ujrzeć w sklepie Tingeling Couture. Trwa ona do 6 listopada, także mamy jeszcze sporo czasu. Według mnie oferta nie jest zła, jednak admini kiedyś robili lepsze. Cały czas czekam na taką, w której pojawi się 60 dni superstar. Jeżeli macie w planach skorzystanie z niej, polecam opcję przez telefon, ponieważ nie trzeba się bawić w zapełanianie paska. Na naszych skrzynkach pojawiła się także reklama. Uważacie, że jest to korzystna oferta? Doładujecie sobie?

 

16 komentarzy:

  1. Uważam, że jest korzystna, opłaca się. Chciałabym zrobić, ale zobaczymy jak będzie z kasą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne prezenty!
    Myślę iż oferta faktycznie jest korzystna :) Prawdopodobnie się zastanowię nad skorzystaniem z oferty ;) Ale myślę iż takiej okazji ni odpuszczę :D 11 świetnych prezentów... ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam skorzystać jednak płatność SMS mi nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow super oferta , fajne prezenty i do tego 200 sd i miesiąc jak już to skorzystam ale z telefonu stacjonarnego bo wkońcu zawsze robie sb ss z telefonu stacjonarnego /agaci123

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne prezenty, raczej skuszę się na tą ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę doładować konto więc może skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Halloween to święto idealne dla satanistów czyli mnie :D hahaha Kocham to święto <3 Ale z oferty nie skorzystam :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Korzystna jak najbardziej, tylko że ja mogę skorzystać jedynie z komórki, a nie lubię tych ofert ze względu na to, że nie rozumiem tych płatności. Gdyby kosztowala te 14 zł to bym kupiła, ale tak to niestety zrezygnuję

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  11. Może bym skorzystała , ale czuję że znów zrobią mnie w konia . Ostatnie dwa razy z takiej oferty korzystałam i zamiast 200sd miałam 30 a zamiast 30dni ss tylko 3
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio kupiłam sobie ss więc nie wiem czy sobie zrobię tą ofertę.

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń
  13. o co chodzi z tym zapełnianiem paska ??

    OdpowiedzUsuń
  14. Skorzystałam z tej oferty, niestety nie dostałam 200 sd tylko zaledwie 20 tak samo z długością trwania ss. Czy po zakończeniu mojego członkostwa ss aktywuje się ta z oferty halloween i dostane 200 sd i dodatkowe 30 dni ss ( wspomnę ze sm dostałam wszystkie, czyli 500 oraz prezenty)

    OdpowiedzUsuń