2013/10/28

Wyniki castingów

Wszystkie bardzo cieszymy się z ilości komentarzy, jakie pojawiły się pod postami z castingami! Niestety, gdy już upatrzyłyśmy sobie kogoś, kto chciał pisać artykuły modowe, zdarzała się pewna sytuacja - tekst był fajnie i ciekawie napisany, niestety stylizacje okazywały się trochę gorsze. Kaci i Azo ustawiły wysoko poprzeczkę, a chcemy aby SiM wciąż zaskakiwał Was oryginalnością! Dlatego też, musieliśmy być troszkę surowi. Biorąc pod uwagę opinie innych redaktorek, zadecydowałam, że wyniki są następujące!

NOWE REDAKTORKI DS. NOWOŚCI to:

karolinasz333, Kaja1706 i ladycornelia821

Wasze zgłoszenia były najlepsze i z chęcią przyjmiemy Was do załogi! Na razie jedynie na okres próbny (2 tygodnie, ale spokojnie nie musicie się 'wygryzać', dla każdej jest miejsce), aczkolwiek myślimy, że dobrze sobie poradzicie, a w związku z tym - zostaniecie potem z nami na stałe.

NOWA REDAKTORKA DS. SPOILERÓW to:

corny.pl

Blog potrzebuje kogoś, kto będzie systematycznie dodawał spoilery, a Ty wydajesz się być osobą do tego idealną! Od razu stajesz się nową, dzienną redaktorką bloga.

CASTING DS. MODY ZOSTAŁ NIEROZSTRZYGNIĘTY

Niestety, tak jak wyżej pisałam, trudno było wybrać dobrą osobę, która sprawdziłaby się w roli redaktora ds. mody. W tym wypadku, załoga bloga poszuka kogoś (najlepiej 2 osób) 'z zewnątrz', a jeśli nasz wybraniec się zgodzi, zacznie on publikować swoje posty na SiMie. Czy zostanie na dłużej, zobaczymy!
 
NOWE REDAKTORKI DS. ARTYKUŁÓW to:

Myszkafiona9 i Weronikao99

Macie ciekawy styl pisania, a my chętnie zobaczymy na co Was stać! Tymczasowo też będziecie na okresie próbnym, więc dopiero potem uznamy, czy dołączycie do nas 'na zawsze'.

Serdeczne gratulacje dla Was wszystkich!
Proszę Was o kontakt na moje gg: 46244666.
Podpiszcie się swoimi nickami, a obgadamy wszystkie szczegóły.

Mam też informację dla innych - nawet jeśli tym razem Wam się nie udało, to najważniejsze jest, aby się nie poddawać! 
Pamiętajcie o tym, dobrze? :)



25 komentarzy:

  1. niedawno zrobiłam artykuł dotyczący nowości modowych ;) gdybyście ie miały czego dodać to jeśli bedzie on Wam odpowiadać, bardzo dziękuję za miłe chęci, pozdrówka ;) MoniqueU

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, szkoda, a tam bardzo się starałam :CC
    ~ Sapciaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. http://pl.tinypic.com/r/2ihtny1/5
    oto link, dzięki za dobre chęci, moze kiedyś jeszcze mi się uda, dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacjee ;) mam nadzieje, ze się dziewczyny spiszą ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. congratulation girl!

    gratulacje dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wierzę, po prostu nie wierzę...
    Matko, dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. heh spoko. ;) Jak zawsze nigdy nie wygram.. Trudno. :) Ale i tak gratuluję dziewczynom . :)
    1karo1

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny nie przejmujcie się jeśli się nie udało, nawet nie wiecie ile ja się razy starałam aby pisać na jakimś fajnym blogu i dopiero teraz mi się udało - jak się postaracie to na pewno kiedyś się uda!
    PS. Dziękuję wam za przyjęcie mnie, to spełnienie moich marzeń.

    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również się bardzo starałam ♥ A może rozważylibyście moje podanie do Redaktora ds. Nowości? Z chęcią przejmę pałeczkę jeśli chodzi o redaktora ds. Modowych :)
    sportthebeast

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluj osobom, którym udało się dołączyć do obsady bloga.
    Jednak, jako iż żyję w wolnym kraj, w którym można wyrażać swoje opinię, chciałabym z tego prawa skorzystać. Sama zgłaszałam się do posady ds. mody. I owszem, jestem zawiedziona, że autorki tego bloga nie zdecydowały się na rozstrzygnięcie tego castingu. Pamiętam dobrze, że była informacja, która mówiła o tym, że może on zostać nie rozstrzygnięty. Zdaję sobie sprawę z tego, ponieważ było tak napisane. Jednak zastanawia mnie, czemu tak jest. Jako wytłumaczenie podano 'wysoko podniesioną poprzeczkę', ponieważ "chcemy aby SiM wciąż zaskakiwał Was oryginalnością" pozwolę sobie zacytować. Ale przecież jest to blog o nazwie 'Stardoll i MY' A My to nie tylko te osoby, które potrafią tworzyć niekonwencjonalne stylizacje, ale również te prostsze. My to nie tylko osoby, które stać na drogie ciuchy, to także te 'biedniejsze' osoby. Przykro mi z tego powodu, ponieważ uważałam, że trzeba dawać szanse ludziom, a skoro to Stardoll i My, to osoby, które nie mają funduszy większych, powinny też znaleźć sobie miejsce, tak aby dla każdego ten blog był domem.
    Nie mówię już tutaj o sobie, chociaż owszem, jestem zawiedziona, wiem, że artykuł który napisałam był całkiem przyzwoity, wiem, że stylizacje są gorsze, jednak nie mam wielu funduszy, i to chciałam pokazać wstawiając tutaj stylizacje- stylizacje także dla osób, które tak jak ja są w tej gorszej sytuacji (nie są ani Royalty, Superstar a wykupienie stardollarów jest dla nich problemem).
    Tak chciałabym skończyć to, wiem, że to już bez znaczenia, że osoby które to przeczytają, mogą to skrytykować, może ktoś się za mną stawi. Nie wiem, jak zareagujecie Wy- redaktorki. Mogę zostać za to ukarana banem czy coś podobnego, jednak chciałam Wam to przekazać, wyrazić moją opinię.
    Pozdrawiam, palinkaa1997

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję i mam nadzieję, że szybciutko będę mogła przeczytać najnowsze artykuły od najnowszej załogi ! :):) Szkoda tylko, że jeden casting nie został rostrzygnięty, ale osoba wyżej ma rację, twierdząc, że przydałoby się dużo stylizacji dla tych bogatszych i tych co dopiero zaczynają przygodę ze stardoll lub nie mają kasy aby wydawać na wszystko co tylko im się spodoba. Może wybierzcie dwie osoby, jedną dla początkujących a drugą dla tych co mogą pozwolić sobie na więcej, albo robić stylizację na zmianę :):) Nie wiem, czy to dobry pomysł, tylko proponuję:P

    OdpowiedzUsuń
  12. to jest świetny pomysł! zróbcie casting jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję innym, szkoda, że mi się nie udało, za słaba jestem, poćwiczę stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulację!
    powodzenia i czekam na nowe posty!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje
    Miejmy nadzieję, że dzięki wam nasz gigant znowu odżyje:)
    TheOnlyProff

    OdpowiedzUsuń
  16. @palinkaa1997

    Nie zostaniesz ukarana banem, spokojnie! Po prostu wyraziłaś swoją opinię, a my to szanujemy :)

    'My' w nazwie 'Stardoll i My' nawiązuje do wszystkich graczy sd: naszych obserwatorów, ale także redaktorów. Nie chodzi o to, aby być bogatym i o to, aby redaktorzy musieli robić konkursy za własne pieniądze - wiadomo przecież, że nie każdy ma ss, ponieważ nie chce wydać na to pieniędzy lub po prostu życie mu na to nie pozwala. Nie ma w tym nic złego, nie sprawia to też, iż ludzie tego typu są 'gorsi'! Rozumiem Twoje rozczarowanie i wcale się Tobie nie dziwię, aczkolwiek blog potrzebuje osoby na prawdę kreatywnej: wtedy ona doda na bloga coś prostszego, a czasem też kreatywnego. Gdybym wybrała osobę o zbyt prostych pracach, wszyscy byliby zawiedzeni i prosili o zmianę decyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję dziewczyny ! Czekam na nowe posty, oby były kreatywne ! :* Życzę miłego dnia.
    mhahahah

    OdpowiedzUsuń
  19. Na prawdę gratuluję tym osobą , macie ogromne szczęście . To dla Was szansa i jej nie zmarnujcie !Szkoda , że nie zostałam to właśnie ja ale te osoby bardziej zasługiwały :) Będę czytać i komentować Wasze posty! ;D Powoodzenia

    agaci123

    OdpowiedzUsuń