2013/10/24

Wyniki mk + informacja

Oto wyniki tego mini konkursu:

10 sd wygrywa: LuluTelulu
5 sd wygrywa: Seventh_Heaven

Gratuluję, zgłoście się w mojej KG po wystawieniu już jakiejś rzeczy za daną kwotę+prowizję.

Co do wyników castingów - wiem, iż czekacie na nie dość długo, ale cała załoga chciałaby, aby osoby które do nas dołączą były trafnie wybrane. Dlatego też niedawno dowiedziałam się, kto według redaktorek zasługuje na bycie autorem tego bloga - gdy będę przeglądać Wasze zgłoszenia wezmę to pod uwagę. Zakładam, że ogarnę wszystko w sobotę, ponieważ jutro mam cały dzień zajęty. Gdy skończy się okres próbny nowej załogi, rozpoczniemy ZABAWY z okazji REAKTYWACJI naszego kochanego GIGANTA!

Trzymajcie się ciepło, nie wiecie nawet, jak nam wszystkim miło z powodu wyższej liczby komentarzy!
Jesteście cudowni (:


25 komentarzy:

  1. gigant... to co już było, co nam się zdarzyło.. chyba nie powróci...

    OdpowiedzUsuń
  2. @ Amelia

    Daj nam szansę, ponieważ załoga niedługo się powiększy i razem będziemy silniejsi!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jeszcze mam nadzieje , że powróci :) Trzymam kciuki za bloga ;)
    Jago_dowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. @ Jago_dowa

    Dziękuję w imieniu nas wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No mam nadzieję, że wszystko powróci, bo pamiętam te czasy kiedy było tysiące wejść :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, cieszę się,że SiM powróci. Nie mogę doczekać się nowej załogi oraz wyników castingów. Pozdrawiam :)
    ~ Sapciaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się już doczekać wyników castingów...

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwycięzców!
    Czekam na wyniki castingów :)
    Mam nadzieję, że przeczytacie mój artykuł, który dzisiaj dopisałam, bo bardzo mi na tym zależy.

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje ;D
    Czekam na te zabawy ;3 no i ja rownież sie cieszę, że blog nie został zamknięty ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo gratuluję zwycięzcom ;) !
    Już nie mogę się doczekać zabaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że weźmiecie się za tego bloga ♥ Bo to naprawdę gigant ! A jeden post góra dwa dziennie, to strasznie mało. Nie ma prawie żadnych zabaw, HON, czy konkursów. Mam nadzieję, że to się zmieni, bo naprawdę, czekam na to :) Ale żeby nasz ''gigant'' był taki jak dawniej, to i my musimy się postarać i być aktywni. To też zależy od nas !! Więc w imieniu moim proszę was, bądźcie aktywni c: Z mojej strony to tyle, a i skoro wyniki będą zapewne Sobota / Niedziela, to powodzenia wszystkim !!!! :))

    xNikaaa

    OdpowiedzUsuń
  13. już nie mogę się doczeka castingów, nie dlatego, że się zgłosiłam, tylko dlatego, że chciałabym poczytać o czymś ciekawym. ;) Mam nadzieję, że nowo przyjęte osoby nie zawiodą czytelników, jak to powiedziała mmv: giganta <3 Trzymajcie się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie. też brałam udział w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzieję, że coś się rozkręci. Kiedyś wchodziłam rano i wieczorem i zawsze były jakieś nowe posty a teraz jeden czasami 2 posty dziennie.
    TheOnlyProff

    OdpowiedzUsuń
  16. Blog z pewnością wróci do swej dawnej formy :) Trzymam kciuki :**

    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję serdecznie wygranej. :) A co do bloga to jest prze prze prze świetny :*. Marzę o tym, aby pisać tutaj miejmy nadzieję, że się uda.. :) Ale nic nie wiadomo hehe. :) No ale okej. A co do bloga to na 100 % wróci do formy.Jak już jest idealny ☻ ;) TYrzymam kciku ;*
    1karo1

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze wierzyłam w SiM, powodzenia!

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  19. no, ale wiecie co... minimum 12 lat. wsadźcie se w dupe ten wasz rok.

    OdpowiedzUsuń
  20. @ Soo Cute Cat - Amelia*_*

    I dlatego uważasz, że blog się nie podniesie? MMV wyjaśniła pod postem ze zgłoszeniami czemu akurat taki wiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. gratulację ;)

    widzę, że wszystko jest na dobrej drodze.. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo minie to cieszy że staracie się żeby blog powrócił do czołówki i już nie mogę doczekać się nowych działów i zabaw . No i oczywiście życzę powodzenia
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję ! ;3 takie mini konkursy to świetna forma zachęcenia do czytania blogów. Po za tym łatwo można zdobyć sd :)

    OdpowiedzUsuń