2013/10/15

Castingi cz. 2

Tak jak obiecałam, ogłaszam kolejne dwa castingi na:

- redaktora ds. mody
Wymagania:

- minimum 12 lat
- posiadanie stylu oraz dysponowanie wiedzą na temat aktualnych trendów
- znajomość ortografii (w skład, której wchodzi interpunkcja)
- umiejętność robienia print screenów i obsługiwania bloggera
- posiadanie dużej ilości wolnego czasu i chęci (nie chcemy kogoś, kto szybko zrezygnuje)
W tym wypadku, macie dość duże pole do popisu, gdyż możecie publikować: stylizacje, na wybrany przez Was temat, artykuły o aktualnych trendach czy projektantach, w sumie wszystko, co wpadnie do Waszych małych, sprytnych główek i jest związane z modą. Dodam też, iż blog jest w stanie zasponsorować trochę ubrań, przeznaczonych do publikacji na blogu.
 Do owej posady poszukujemy dwóch osób.
- redaktora ds. artykułów
 Wymagania:

- minimum 12 lat
- znajomość ortografii (w skład, której wchodzi interpunkcja)
- umiejętność robienia print screenów i obsługiwania bloggera
- posiadanie dużej ilości wolnego czasu i chęci (nie chcemy kogoś, kto szybko zrezygnuje)
- bycie kreatywnym, dysponowanie ciekawymi pomysłami na artykuły

Tutaj również piszecie, o czym chcecie -  posty mogą być nawet kontrowersyjne (lecz nie wulgarne czy obrażające!). Podsumowując: zaskoczcie nas!

W tych castingach nie będzie okresu próbnego, od razu trzy osoby wejdą do załogi na stałe.

Jeśli chcesz zostać redaktorem podanych wyżej działów (jedno nie wyklucza drugiego), wystarczy że:

przedstawisz nam swoją osobę, jak najlepiej potrafisz i sprawisz, iż to właśnie Ciebie wybierzemy (oczywiście należy być obserwatorem) oraz napiszesz krótki artykuł (dotyczący wybranego przez Ciebie działu), który nas oczaruje.
Pisząc swoje zgłoszenie nie zapomnij podać nicku, ani informacji jaka posada zainteresowała Twoją osobę.
Zgłoszenia będą przyjmowane do tego piątku (18.10) br.*
Powodzenia! 

Jeśli nikt nam nie przypadnie do gustu, zastrzegamy sobie prawo do pozostawienia castingu nierozstrzygniętego.

* gdyby pojawiła się jakaś nadzwyczajna okoliczność, jesteśmy w stanie wydłużyć czas

EDIT: 
Kochani, czytajcie uważnie! 
Przejrzałam Wasze zgłoszenia i tylko jedna osoba napisała artykuł. Dlatego, proszę abyście poprawili swoje zgłoszenia. Ponadto, artykuły modowe powinny zawierać stylizacje.
 

39 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech : c Działy nie dla mnie ;c

    Powodzenia, szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć :)
    Nazywam się Emilia, pochodzę z Polski, z Woj. Świętokrzyskiego,a dokładniej małego miasteczka Koprzywnica, położonego niedaleko słynnego z serialu "Ojciec Mateusz" Sandomierza. Mój nick na stardoll to Myszkafiona9. Na stardoll jestem od 2010 roku, czyli ponad 3 lata. Stardoll znam jak własną kieszeń. Słucham Popu, jednak lubię także Rap i Rock. W wakacje najczęściej siedzę (potocznie) na stardoll, jak na każdą Stardoll'owiczkę przystało oraz przeglądam blogi, właśnie najczęściej Stardoll-i-my oraz znany z pomysłowych stylizacji Izabelach- Stardollimy.pl. Jednak, uwielbiam jeździć na rolkach i rowerze, uwielbiam także oglądać mecze piłki nożnej, a z czasem stałam się niezłą bramkarką dzięki mojemu sąsiadowi (dzięki Piotrek xd). Chłopczyca? Nie, sądzę że nie :) Mój styl wyraża mnie samą. Często zakładam zwiewne i delikatne spódniczki oraz kolorowe lub przyozdobione (np. ćwiekami) spodnie, jednak nie obejdzie się bez żadnego dodatku. Lubię sportowe buty np. Conversy lub Nike, jednak chyba każda dziewczyna potrafi zakochać się w uroczych baletkach lub sandałach, prawda? Moimi ulubionymi sklepami są między innymi Cropp, House, Reserved, jednak nie wybrzydzam kiedy rodzice przyciągają mnie do mniej znanych sklepów. Kocham muzykę! Bez niej moje życie nie miało by sensu ♥ Eh.. zagadałam się :) Wypadało by napisać, czemu to właśnie JA powinnam być na tym blogu. Bardzo dobrze znam stardoll i wiem, na jaką odpowiedzialność się teraz kieruje (obym tego nie żałowała xd). Na stardoll jestem przynajmniej 3 godz. dziennie. Nawet, kiedy wyjeżdżam np. za granicę muszę wejść na satrdoll czy tego ktoś chce czy nie. Uparciuch? Nazwała bym to raczej "postawienie na swoim". Z bloggera korzystać umiem, bo jeszcze nie wspominając, na 2 blogach pełnię jakieś funkcje; na pierwszym jestem stylistą, zaś na drugim "łapię" nowości :D Myślę, że blog bardzo by mnie polubił, ponieważ jestem tolerancyjna i mało kiedy tworzę jakieś kłótnie. Każdą radę, czy to złą, czy to dobrą biorę do serca. Screeny robię od momentu, kiedy poznałam ten ciekawy sposób tworzenia w Paincie. Moja ortografia oraz interpunkcja jest bardzo dobra, jednak każdy człowiek popełnia błędy, czego nie rozumie moja klasa, która po każdym wypracowaniu, błędy sprawdza u mnie, nie rozumiejąc, że nie jestem dziewczyną od sprawdzania xd. Kiedy wejdę do szkoły, koledzy nazywają mnie "gwiazdą korytarza" za którą wcale się nie uważam :) Jestem kreatywna, a w mojej głowie jest pełno pomysłów, które na tym blogu mogła bym zrealizować. Tworzę pełne wypowiedzi, które tworzę sama. Nie jestem typem "kopiuj, wklej". A zatem, nie będę już przynudzała. Mam nadzieję, że to właśnie ja, zostanę redaktorką. Jednak życzę, jak najlepszego wyboru i dalszych sukcesów na blogu :-)
    Pozdrawiam serdecznie całą redakcję :)

    ~Myszkafiona9

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć!
    Mam na imię Adrianna i mam 13 lat. Moje hobby to poezja, moda i taniec. Lubię pisać wiersze, opowiadania, artykuły, projektować ubrania, robić stylizacje. Chciałabym zostać redaktorką ds. mody Teraz mam dużo wolnego czasu. Ortografię mam opanowaną, umiem robić screeny. W mojej głowie siedzi dużo pomysłów, które chciałabym wnieść do moich postów na tym blogu, jeżeli oczywiście się dostanę do załogi :) A jeżeli chodzi o loterie (bo wiem, że tu często są) to mogę sponsorować i dorzucać kilka ciuszków czy sd. Artykuł prześlę na waszego e-maila jak najszybciej się da. Wyślę też kilka stylizacji, abyście wiedzieli jaki jest mój styl :)
    Pozdrawiam !
    ada9000love

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, witam i o zdrowie pytam!
    Paulina- tak brzmi moje imię. W maju skończyłam szesnaście lat, więc już się łapie na minimum wiekowe (uuf, mogę odetchnąć z ulgą), tak właśnie :D
    Chciałabym zgłosić się na posadę redaktora do spraw mody. Zdaję sobie sprawę, że nie jestem w tej dziedzinie idealna, jednak myślę, że nie jestem też najgorsza. Chciałabym się tym zajmować na owym blogu, ponieważ lubię coś stworzyć. Nie są to zestawy przekombinowane, nie są też nie wiadomo jak wymyślne, jednak nie są też nudne. Jako że nie jestem ani SuperStar, ani Royalty, nie posiadam wielu 'ekskluzywnych' ciuchów, jednak nie przeszkadza mi to. Chciałabym stworzyć coś dla tych użytkowników Stardolla, którzy też nie mają większych możliwości. Sama zaczęłam prowadzić bloga, jednak nie dorównuje on temu (w żadnym przypadku nie chce, aby ktoś uznał to za 'podlizywanie się'). Pragnę pokazać siebie i swoje pomysły większej licznie użytkowników, myślę, że ten blog da mi szansę.
    Jeśli chodzi o sprawy stylistyczne (ortografia, interpunkcja itp.) zawsze staram się pomyśleć nad tym, co dokładnie piszę, dlatego błędy zdarzają się u mnie sporadycznie.
    Myślę, że przyjmiecie mnie do swojej 'rodziny' z takim samym entuzjazmem, z jakim ja chce wstąpić do Was. To byłby dla mnie zaszczyt.
    Pozdrawiam, przesyłam gorące buziaki, palinkaa1997

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem Sandra na stardoll pod nickiem Sandi1200. Mam 13 lat i jestem z Bydgoszczy . Nie wiem czy mam styl sama się nie oceniam . Mam dużo wolnego czasu . Dam radę pogodzić go z nauką . Chciałabym być redaktorem ds. mody. Umiem robić print screen . Obsługa blogera również nie jest mi obca bo miałam dwa blogi na blogspot . Na pewno nie odejdę po 2 tygodniach ( nie mam słomianego zapału , jak już coś robię to staram się to wykonywać jak najlepiej mogę ). W bloga włożyła bym całe moje serce i możliwości . Mam nadzieję ze weźmiecie to pod uwagę i przyjmiecie mnie do załogi stardoll i my abym mogła wykazać się swoimi możliwościami . Nie robię błędów stylistycznych ( jestem w klasie humanistyczno - dziennikarskiej)
    Pozdrawiam i proszę o dokładne rozpatrzenie mojego zgłoszenia . Całuję Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć. Na stardoll kryję się pod nickiem 1karo1, a w realu mam na imię Aneta. Poochodzę z podkarpacia, mam 13 prawie 14 lat.Umiem wszystko w bloggerze i screeny, także. Kocham robić stylizacje i w ogóle. Niestety nie rozpiszę się ponieważ troszeczkę się śpieszę. :) Do zobaczenia ( miejmy nadzieję )
    1karo1
    można do mnie napisać na gg : 12225382

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć. Nazywam się karolinasz333, mam 14 lat i chciałabym zgłosić się na redaktorkę ds. artykułów. Blogowanie jest moją pasją od dłuższego czasu, staram się być kreatywna i pomysłowa. Często śledzę różne konflikty, czy wiadomości ze świata, dlatego też chciałabym w przyszłości zostać dziennikarką. Blog ten bardzo pomógłby mi pomóc przygotować do tego zawodu, gdyż jest tu dużo czytelników i świetne redaktorki, pod okiem ,których mogłabym się rozwijać. Jestem w gimnazjum i choć powinnam mieć mało czasu na przyjemności za sprawą częstych sprawdzianów i kartkówek, to posiadam go aż w nadmiarze, choć uczę się dobrze. Artykułami na tym blogu chciałabym się zająć z kilku powodów, m.in. z tego, że chciałabym podzielić się moją wiedzą i zdaniem z innymi ludźmi. Na żadnym innym blogu nie zajmuję się artykułami, więc wszystkie opublikowane tu wpisy przeze mnie byłyby wyłącznie na tym blogu, gdyż na innych blogach piszę o całkowicie innych rzeczach, jak np. opowiadania. Z całego serca życzę, aby redaktorzy byli godni tego miejsca, więc wybierzcie tego kto waszym zdaniem będzie się sprawował jak najlepiej, nawet jeśli mam nie być to ja.

    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć tu tysulka :) chciałabym być redaktorką działu mody bo znam się na tym i tyle. Moimi zasadami są:
    -SYSTEMATYCZNOŚĆ
    -NIGDY NIE MIESZAM 3 KOLORÓW
    -NIE PRZESADZAM
    -STARAM SIĘ DODAWAĆ STYLIZACJE NP.DO PORY ROKU,POGODY,ŚWIĄT Itd.
    mam skończone 13 lat i czułabym się zaszczycona gdybym została redaktorka modową na blogu STARDOLL I MY (pozdrowienia dla całej redakcji c: )na Stardoll zawsze staram się wykorzystać np.żeczy z nowych kolekcji bądź darmówek jak i tagże z ubrań ''starszych'' i pokazywać że ''stare ale jare'' po prostu tworzę coś z niczego :) pozdrowienia dla uczestników i POWODZENIA!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem Karolina, na stardoll SusanAtkins, lat 16. Chciałabym zająć się działem ds. mody. W ostatnim czasie bardzo zainteresowałam się historią mody, znam też najnowsze trendy. Myślę, że moja wiedza jest wystarczająca do objęcia tego stanowiska :)
    Jestem bardzo pomocna i szybko nawiązuję kontakt z ludźmi. Do każdej pracy, której się podejmę, podchodzę z dużym zaangażowaniem.

    Mam nadzieję, że to co napisałam osobie jest wystarczające.

    Za jakiś czas podeślę link do artykułu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. REDAKTOR DS. ARTYKUŁÓW

    Dzień dobry!
    Nazywam się Ola i mam skończone 12 lat. Na stardoll można znaleźć mnie pod nazwą ...Ola15... . Mieszkam w woj. małopolskim, w mieście 100 km. od Krakowa, w Nowym Sączu. Na stardoll jestem od 5 roku życia (bodajże od 2006 r.). Miałam kilka kont, ale moje obecne mam od 2011 r. . Jestem bardzo pomysłową osobą, otwartą na propozycje innych. Ostatnio zdarza się że jestem proszona o napisanie scenariuszy na przedstawienia szkolne. W ubiegłym roku miałam 3 miejsce w powiatowym konkursie literackim. Jestem osobą systematyczną, staram zawszę dawać z siebie 100%. Trenuję koszykówkę, ale mimo treningów mam mnóstwo wolnego czasu. Chciałabym pisać na tym blogu ponieważ chciałabym zdobyć nowe doświadczenie i ciągle poszerzać swoje horyzonty.

    Gorąco pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej. Mam na imie Łucja a mój stardollowy nick to : fifi12fifi , mam 13 lat . Nie będę się rozpisywać ponieważ wiem że nikt tego nie lubi :P , a więc konto założyłam w czerwcu tego roku ponieważ moje poprzednie zostało skradzione . Chciałabym posade redaktor do spraw mody . Dlaczego ? Ponieważ to kocham..proste ? Uwielbiam robić stylizacje , uwielbiam czytać i mówić o modzie . Ponieważ chce być szczera powiem że zdaża mi sie popełnić błąd ort. czy interpunkcyny , ale nie ma ludzi doskonałych . Jeszcze dopowiem że doskonale umiem posługiwać się blogerem - sama prowadze blog lecz mam dużo czasu . Moge mieć w niekturych dniach nieobecności z powodu sprawdzianów i nauki ale postaram sie napisać conajmniej 2 posty dziennie . To tyle.. Dziękuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć! Jestem Olga, a na stardoll kryję się pod nickiem BlackLilou. Aktualnie uczęszczam do klasy drugiej gimnazjum. Jestem osobą odpowiedzialną, otwartą z którą łatwo się skontaktować. Zależy mi na tym, aby zostać redaktorką modową. Posiadam już swojego własnego bloga (blacklilou.blogspot.com), na którym kilka razy w tygodniu umieszczam swoje stylizacje. Myślę, że nie jest to ani zbyt często, ani zbyt rzadko. Na SiM starałabym się napisać artykuł mniej więcej raz na tydzień dotyczący najnowszych trendów lub po prostu must have. Dużo czytam wydaje mi się więc, że nie mam żadnych większych problemów z ortografią czy interpunkcją. Mam nadzieję, że wybierzecie właśnie mnie. c:

    Olga/ BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej!
    Zacznę pewnie tak jak zaczyna każdy - mam na imię Aleksandra, a mój wiek to 14 lat, więc chodzę do II klasy gimnazjum. Jest to klasa z rozszerzonym językiem angielskim (czyt. 6 godzin j.angielskiego tygodniowo). Moja szkoła (a także dom) mieści się w miejscowości niedaleko (około 50 km) od Poznania. Interesuję się modą, uwielbiam czytać książki i oglądać filmy.
    Na stardoll.com jestem już prawie 3 lata, więc wszystko co "stardollowe" nie jest mi nowe (ojej, zrymowało się) :) Można mnie znaleźć pod nickiem olao373. Nie jestem superstar (czego gorzko żałuję, ale jak wiedomo - fundusze), ale czasami doładuję sobie stardolary.
    Piszę sobie tu i piszę, i nadal nie wiem, do której posady bardziej się nadaję - lubię pisać (byle nie wiersze!), a moda to coś co sprawia mi przyjemność. Jednak myślę, że większe szanse mam w castingu na redaktora ds.artykułów, więc właśnie w nim pragnęłabym wziąć udział (umiem robić print screen'y).
    Mam nadzieję, że ktoś to przeczytał i to kilka cennych minut mojego życia nie poszło na marne. :) I jeszcze takie pytanko na koniec: Gdzie przesłać artykuł??? Bo chyba nie będę go pisała w komentarzach.
    Pozdrawiam, Aleksandra ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam!
    Mam na imię agata1873 a mój rocznik to 1997 (16 aktualnie).Uczęszczam do I klasy Liceum Ogólnokształcącego i moim profilem jest profil o nazwie medialny. Chcecie wiedzieć czemu chce być redaktorką a więc myślę że nie będę rozpisywała odpowiem wprost jestem osobą odpowiedzialną, kreatywną, aktywną osobą na stardoll (od 2008 roku).Dodam także iż miałam styczność z blogiem, gdyż przez kilka może kilkanaście miesięcy prowadziłam blog niestety nie był on związany z modą. Wiadomo jak każdy człowiek mam swoje obowiązki ale będę próbowała pogodzić je jeśli zostanę redaktorką. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Witajcie! Na stardoll jestem od 2012 r. a spotkać mnie możecie pod nickiem Carmelonia. Moją pasją jest moda. Mam 12 lat. Na stardoll jestem codziennie więc to nie problem, abym w takich dniach pisała. Od czasu do czasu oglądałam wybiegi jednak z czasem to zaniedbałam. Moją ulubioną modelką jest Cara Delevingne. Umiem posługiwać się programami typu Photoshop, a także nie mogę pominąć, że także blogger'em. Kieruję się głównie swojim stylem, ale projektanci czy też wybieg nie są mi obcy. Bloga śledzę na bieżąco. Pisałam już na paru blogach, więc wiem co to znaczy szacunek dla czytelnika. On jest dla mnie najważniejszy. To dzięki niemu mam wiarę w siebie i w to, że jednak coś tu znaczę. Co prawda obserwuję jako Andax9 (moje 2 konto) ale zwykle wchodzę na Carmelonię. Proszę jednak mówić mi Julia lub Julka.

    Serdecznie pozdrawiam!
    Artykuł wyślę w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzień dobry!
    Jestem Weronika, lat 14. Chciałabym zająć się artykułami na tym jakże znanym blogu. Jestem dość mroczną osobowością, z moich słuchawek leci metal gotycki, symfoniczny. Należę do subkultury gotyckiej. No to tak o mnie. Chcę poprowadzić ten dział, ponieważ posiadam niezliczone ilości pomysłów, jest wiele spraw, o których chciałabym się podzielić z innymi, może zmienić ich pogląd na niektóre sprawy. Myślę, że ten blog może być dobrym początkiem, sądzę, że czytelnicy mnie polubią, dlatego, że jestem bardzo tolerancyjna, nie neguję niczyich słabości i odmienności. Nie mam problemów z używaniem bloggera, potrafię napisać estetyczny post, ze screenami zrobionymi przeze mnie :-) Problemy z interpunkcją czy ortografią, a także z powtórzeniami, których nienawidzę to nie moja bajka, chociaż jak wiadomo czasem każdemu zdarzą się błędy-to nic dziwnego! Nie wiem, co więcej mogłabym o sobie napisać, także pozdrawiam i czekam na zaproszenie do ekipy :-)
    Weronikao99
    Zapraszam do przeczytania krótkiego artykułu w moim wykonaniu w krórym tym razem chciałabym zaprezentować Wam japońskie szkoły, dlatego, że interesuję się japonistyką:

    Japońska szkoła zaczyna się o 8:30 i trwa do wpół do czwartej, czyli sporo. Japońscy uczniowie zwykle zobowiązani są do zakładania mundurków. Dziewczęta noszą spódniczki, białe podkolanówki (nawet w zimie) i stylizowany marynarski żakiecik, zaś u chłopców dominuje czerń, noszą strój z metalowymi guzikami, przypominający strój pruskiego huzara. Makijaż, farbowanie włosów czy biżuteria są surowo zabronione, panuje tam duża dyscyplina, znacznie większa, niż w polskich szkołach. A czego się uczą? Oprócz naszych przedmiotów,uczęszczają jeszcze na takie jak Kaligrafia, Archeologia czy Gospodarstwo domowe, uczą się również Prawa,mają znacznie więcej materiału niż my! Zagwarantowano im też lekcję na której wyciszają się i medytują. Po lekcjach japońscy uczniowie uczęszczają na różnego rodzaju koła zainteresowań albo zajęcia sportowe. Duża większość szkołę opuszcza dopiero po siedemnastej, a kiedy czas wolny? I co z wakacjami? Japoński rok szkolny zaczyna się w kwietniu i trwa do połowy marca, mają dwutygodniowe wolne, a następnymi sielankowymi dniami są dopiero krótkie wakacje na przełomie lipca i sierpnia, trwają one niecały miesiąc. Oprócz tego, nasi japońscy rówieśnicy mają znacznie więcej klasowych kolegów, niż my, wyobraźcie sobie, że naraz w klasie siedzi 40 rozgadanych, roześmianych uczniów! Władze szkoły dzielą uczniów na grupy zadaniowe ich zadaniem jest sprzątanie terenu szkoły. Ale przecież, skoro tyle czasu siedzą budzie, muszą coś jeść, ich przerwa śniadaniowa trwa 45 minut, dzieci zjadają wtedy przygotowane Ōbento, są to pudełka ozdobione warzywami, potrawami japońskimi, czasem wychodzą prawdziwe dzieła sztuki!
    Podoba Wam się tamtejszy system nauczania? Chcielibyście chodzić do szkoły w Japonii, czy może jednak chcecie zostać w Polsce? No i na koniec, kto chce takie śniadanko do szkoły?

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam mam na imię Agata mieszkam niedaleko Wrocławia:)Mój nick to agaci123. Interesuję się modą to jest moja pasja! Jestem osobą dążącą do postanowionego celu. Mam 13 lat ,a na stardoll jestem od 2009 r .Lubię zdobywać nowe doświadczenia! Pracowałam kiedyś na dwóch blogach. Potrafię obsługiwać się bloggerem , robić screeny i świetnie dobierać ubrania. Jeśli mi się nie uda zostać jedną z redaktorek tego , świetnego bloga to trudno nie poddam się ani nie załamie ale bardzo mi zależy. Codziennie przeglądam bloga i przyznam że jestem pod wielkim wrażeniem. Chciałabym zostać redaktorką zajmującą się modą ;]Kocham robić stylizacje oraz make-up'y . Byłabym zaskoczona gdybym to właśnie ja została wybrana.Zdaję sobie sprawę że to ogromna odpowiedzialność w końcu ten blog ma prawie 10100 obserwatorów!


    Jak dobierać kolory i na co trzeba uważać ?

    Często zastanawiamy się jak dobrać kolory , u mnie tak bywa i u moich znajomych też. Gdy w naszej stylzacji dominuje kolor szary warto to urozmaicić i dodać jakieś dodatki w kolorze złotym, czerwonym , niebieskim , łososiowy itp. Gdy dominuje kolor różowy ładnie wygląda z dodatkami bordowymi , czrnymi , brązowymi itp. Każdy kolor ma swoje znaczenia i ja to doceniam nie każda barwa ze sobą współgra! Warto czasami dodać coś co by kontrastowało , co nadaje tego swojego charakteru. Zdarza się że ktoś przesadza z niektórymi dodatkami , czasami w samej stylizacji za dużo się dzieje i to mnie martwi. Gdy stawiamy nasz ubiór na barwy stonowane to nie znaczy że wszystkie te barwy muszą się znajdować w stylizacji bo wtedy może zapanować nieład.Często ubiór zależy od okazji. Na spotkanie biznesowe powinniśmy ubrać się skromnie, elegancko, natomiast na randkę bardziej romantycznie dla dziewczyny wtedy pasuje róż , czerwień , barwy stonowane , czarny itp.

    Jestem wulkanem pomysłów ! Mam wiele argumentów dlaczego to właśnie ja miałabym zostać redaktorką bloga. Ten mój artykuł nie jest najlepszy ponieważ robię go w pośpiechu i jednak łatwiej znaleźć błąd gdy coś jest pisane na większej powierzchni np. post :D
    Dziękuję bardzo za uwagę , pozdrawiam !
    agaci123

    OdpowiedzUsuń
  22. hej mam na imię Jowita ( dość dziwnie :3 ) mam 13 lat.Mieszkam w Bielsku-Białej a dokładniej w komorowicach kiedyś była dam ferma, ale nie o tym :) interesuje się śpiewem,tańcem i oczywiście modą!!! na stardoll jestem już ponad 3 lata.Stylizacje staram się dobierać np. do pór roku,świąt i wydarzeń, ale czasem poprostu jak mi się podoba :). Bardzo chciałabym zostać redaktorką mody,jest to moje marzenie i mam nadzieję że pomożecie mi je spełnić. moja doll nazywa się fioletowka1 ;* to moja pierwsza lalka na stardoll z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam :)
    ps. gdybym była brzydko ubrana nie oceniajcie mnie odrazu prosze naprawde mi na tym zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widziałeś ją gdy szła ulicą. Szeleściła kolorowymi liśćmi, które przykryły cały chodnik. Jej czarne glany wyróżniały się spośród liści. Miała bladą cerę, brązowe włosy i piwne oczy błyszczące w słońcu. Szła zamyślona, z słuchawkami w uszach. Zastanawiałeś się w rytm jakiej muzyki bije jej serce.
    Zrobiło jej się gorąco. Zdjęła kurtkę. Spostrzegłeś koszulkę z jakąś postacią. Nie wiedziałeś kto to. Postanowiłeś zadać jej te wszystkie pytania, które utworzyłeś sobie w głowie. Podszedłeś do niej. Obróciła się w twoją stronę. Zapytałeś o koszulkę i o to, czego słucha. Odpowiedziała łagodnym, nieco zimnym głosem, ale nie była zbyt rozmowna. Sprawiała wrażenie zamkniętej w sobie. Powiedziała, że to jej ulubiona koszulka z Tillem Lindemannem, wokalistą jej ukochanego zespołu- Rammsteina. Prawie tak samo uwielbiała Blutengel. Oprócz tego słuchała jeszcze Iron Maiden, Alice Cooper, Dio, Black Sabbath, Terminal Choice oraz Sopor Aeternus. A potem odeszła w milczeniu, razem ze słuchawkami w uszach...

    Na Stardoll- Kingelynne. (z kropką)

    Jestem Kinga, mam 15 lat. Jestem cichą, zamkniętą w sobie sobie, mroczną osobą, która otwiera się wtedy, gdy pisze. Chciałabym zostać redaktorką ds mody i artykułów. Piszę piosenki i wiersze. Swoje wnętrze wyrażam poprzez ubiór. Mam gotycką duszę i kocham dawną, modę wiktoriańską no i tą dzisiejszą, nowocześniejszą modę gotycką. W realnym świecie nie mogę tego na co dzień pokazać tak w 100%, dlatego wszystko przelewam na stylizacje mojej medoll. Oto kilka z nich:
    http://img843.imageshack.us/img843/7473/rvgm.png


    Moda i my
    Pod słowem moda może kryć się wiele różnych pojęć. Moda dyktowana przez najlepszych projektantów; moda jako noszenie tego, co akurat nosi dużo osób, coś co jest popularne czy wreszcie moda jako wyrażanie swojego wnętrza poprzez ubiór. To ostatnie pojęcie dotyczy mnie w 100%. Bo nie noszę tego, co aktualnie noszą wszyscy; bo nie zważam na projektantów. Jedynymi dyktatorami mody, których tylko słucham są moje serce i dusza. To oni mówią mi, co mam na siebie włożyć. Nie ma sensu podporządkowywać się temu, co jest aktualnie znane, lubiane i popularne. Na ulicach aż roi się od osób ubranych niemal identycznie. A gdzie w tym wszystkim my? Czy nasza indywidualność została gdzieś zatracona? Dlaczego? Dlaczego nie podążamy za samym sobą tylko ślepo patrzymy na to, co robią i mówią inni. Czy obecnie większość serc bije w jednym rytmie? Czemu tak mało osób występuje z szeregu; nie wyłamuje się ze ściśle określonej grupy. Może od tego momentu powinniśmy wyjść i głośno powiedzieć, że od dziś jesteśmy sobą i słuchamy tylko naszego serca. Musimy nie bać się wykrzyczeć, że przecież każdy z nas jest indywidualną jednostką, która myśli inaczej, czuje inaczej i patrzy inaczej. A ci, którzy wolą iść według schematów, którzy nie chcą odkrywać nowych dróg; ci niech lepiej idą dalej jeden za drugim w kolejce taką samą, prostą drogą.

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmmm... Nie wiem czy wezmę udział, ale denerwują mnie osoby, które się zgłaszają, a podstaw ortografii nie znają. Nie będę pisać kto, ale kieruję to do wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Czołem! Nazywam się Karolina, mam 13 lat. Mój nick na stardoll to Witchkara. Interesuję się modą, projektowaniem i stylizowaniem. W wolnym czasie rysuję, czytam gazety plotkarskie i modowe oraz książki, czatuję na internecie, gram w minecrafta i stardoll. Lubię grać w gry logiczne i bawić się w otoczeniu przyjaciół. Uważam się za osobę roztropną, lecz nie zawsze tak jest. Na tym blogu już trochę jestem, znam redaktorów, dlatego rewelacyjnie by było zostać tu redaktorem! Niestety nie zawsze jestem dostępna. Codziennie wchodzę na internet, ale nie jak większość stardollowiczów spędzam przy nim z 5 godzin. W godzinach wieczornych można mnie złapać. Mam nadzieję, że uda mi się zostać tu redaktorem, trzymajcie kciuki! :)
    Ps. Jak komuś nie podoba się moja lalka to napiszcie, tylko bez hejtów.

    Kilka stylizacji
    http://scr.hu/1f09/6korr
    http://scr.hu/1f09/3xmu6
    http://scr.hu/1f09/fo1j5
    http://scr.hu/1f09/kqosl

    OdpowiedzUsuń
  27. http://scr.hu/1f09/acmvm

    Co do nóg, to jeszcze wszystko dopracuję, tutaj nie robiłam wszystkiego wolno, bo nie wiem czy i tak moje zgłoszenie się liczy :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wyszedł mi ten artykuł bo jednak lepiej się pisze na większej powiechrzni . Podeśle dzisiaj stylizacje .

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojeju, przepraszam za brak artykułu, mam nadzieję ,że się nie gniewacie. Już podaję wam go niżej. Tematem są "problemy nastolatków - jak ich uniknąć?" .

    Każdy z was zapewne miał styczność z papierosami czy alkoholem. Niemalże w każdej rodzinie występuję problem picia czy palenia nałogowo. Jest nam wstyd za te osoby, które wciągnęły się w ten nałóg, więc oszczędźmy sobie tego, aby ktoś za nas musiał się wstydzić i nie dajmy się wciągnąć w takie nałogi.. tylko jak to zrobić? Przede wszystkim ,gdy kolega czy koleżanka proponują się "papieroska" czy "piwko" to odmów. W końcu łatwo wziąć pierwszy łyk wódki, gorzej jest niestety na nim zakończyć. Nigdy nie rób tego na pokaz, bo potem trudno będzie ci przestać sięgać po nikotynę czy alkohol. I to jest fakt, że każda osoba ,która kiedykolwiek zapaliła papieros na pokaz już się z nim nie rozstanie przez długi czas. Nawet w mojej szkole są takie przypadki, w waszych pewnie też. Co to za problem odmówić gdy ktoś proponuję zapalenie czy napicie się? Gdy jednak zapytają się o powód to często poddajemy się i próbujemy. W końcu powodem może być zwyczajne, proste "bo nie i tyle". Zapewne pamiętacie jak mówiliście ,że nie palę "bo to śmierdzi ,a nie pachnie" czy "to strata pieniędzy". Tego powinniście się trzymać. Odmówienie nie jest trudne ,a może nam zaoszczędzić naprawdę wielu niezręcznych sytuacji. Sama dobrze o tym wiem, gdy wczoraj koleżanka (z 2 gimnazjum!) poprosiła mnie o zakup zapałek ,aby mogła sobie zapalić, bo mnie o nic nie będą podejrzewać. Potrafiłam jej odmówić, bo co z tego ,że to nie dla nas, ale nie pomagajmy również innym przy paleniu czy piciu, bo sami możemy mieć kłopoty. Dlatego też pamiętajcie prostą i znaną zasadę "łatwo zacząć, trudno skończyć" i się do niej odnoście gdy ktoś następnym razem zaproponuję wam papierosa, piwo czy narkotyki. Nie warto zaczynać czegoś, czego potem możemy żałować do końca życia.. przez swoją głupotę, nawet krótszego o wiele życia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Proszę:) Przepraszam że nie doczytałam :D Ale mam nadzieje że mi wybaczycie :) To jest mój projekt :

    http://i40.tinypic.com/2epkh0g.jpg

    (projekt na redaktora ds. artykułów)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej. Mam na imię Patrycja, na stardoll -SWEET-GIRL-22. Mam ponad 14 lat. Konto posiadam już od 2009 r., więc stosunkowo długo. Chciałabym zgłosić się stanowisko redaktora ds. mody. W mojej wizji, posty wyglądałyby tak: do starplazy dochodzi nowa dostawa, ja prezentuję rzeczy godne uwagi, a następnie umieszczam stylizacje z tymi właśnie rzeczami. Moje posty są estetyczne i miło się je czyta. Nie mam żadnych problemów z ortografią i interpunkcją. Jestem również obeznana z bloggerem. Czasu mi nie brakuje, z góry mogę przysiąc, że nie zrezygnuję po tygodniu. Podstawowe "umiejętności graficzne", takie jak np. wykonywanie banerów, przerabianie nóg doll posiadam. Dysponuję dosyć sporymi funduszami, więc nie byłoby problemu z zakupem artykułów ze względu na post. Mogłabym organizować raz na jakiś czas konkursy na stylizacje, ale chociaż część nagród pieniężnych musiałby oferować blog. Tworzenie stylizacji to dla mnie czysta przyjemność, a ten blog to duża część mojej stardollowej historii. Mała próbka moich umiejętności:
    http://oi43.tinypic.com/25z70qa.jpg

    Posty dotyczące mody zamieszczam również na blogu S.W.W, ale moja praca polega na jednym artykule w ciągu dwóch tygodni- mogłabym więc poświęcić czas na S-i-M'a. Moje posty tutaj wyglądałyby więc nieco podobnie, co np. ten:
    http://stardoll-wg-was.blogspot.com/2013/10/must-have-1_21.html#comment-form

    Pozdrawiam, -SWEET-GIRL-22 :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam. Nazywam się Gabriela i mam 13 lat, na stardoll jestm SlodkaKarPatka. Chciałabym zgłosic się na stanowisko redaktora ds. mody. Gdyż, na stardoll jestem codziennie i dobrze dobieram ciuchy. Znam się na modzie i bardzo lubię projektowac różne ubrania.

    Mój artukuł dotyczy bezpieczeństwa w sieci.

    Każde dziecko, które używa internetu np. do sprawdzenia słówka po angielsku, przepisania pracy domowej czy grania, jest narażone na padniecie ofiarą hakera czy wirusa. Niekótzy ludzie nie uważają na dzieci, dlatego czasem na ich e-maila przychodzi do zapłaty kary, ponieważ nie interesowali się swoimi maluchami. Dlatego, dla dobra dzieci, starajcie się przeglądac historię i patrzec co wasze dzieci wyprawiają !

    Ten temat wymyśliłam na bieżąco, więc inne na blogu (jeżeli bym się zakwalifikowała do bloga, oczywiście pisałabym o modzie.).
    Dziękuję i mam nadzieję, że do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepraszam za niektóre błędy ale śpieszyłam się. Zapewniam, że na blogu się to nie zdarzy. Wiem, że trochę krótkie, ale będę się starała pisac trochę dłużej, tak aby nie zanudzac czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  37. Z tej strony, po raz drugi palinkaa1997. Matko, mam nadzieję, że mimo tego, iż minął tydzień od mojego zgłoszenia, nadal będzie ono aktualne jeśli teraz dopiszę ten artykuł, bo cholernie mi zależy na posadzie ds. mody. Wszystko przez natłok nauki, jednak teraz mam wolne i mogę działać. Mam nadzieję, że nie będzie za późno. Proszę, aby nie było za późno.. Dajcie mi szansę, myślę, że to co przygotowałam jest naprawdę niezłym materiałem.

    MODA WEDŁUG MNIE.
    Za dawnych czas, parę tysięcy lat temu nikt nie przywiązywał uwagi do stroju- no bo i po co, przecież jaskiniowiec nie miał możliwości ubierać się u Giorgio Armani. Jednak wiadomo już wtedy było, że strój musi być odpowiedni. Panie starały się zakryć co najcenniejsze, a najlepszym materiałem była skóra. Uszycie takiego 'ubrania' było pracochłonne. Przez wieki światopogląd ludzi zmieniał się, bo zmieniały się czasy, sytuacji w jakich żyli. Za punkt kulminacyjny współczesnej mody można uznać działalność Coco Chanel (właśc.: Gabrielle Bonheur Chanel). Kobiety zaczęły poznawać uroki noszenia nie tylko spódnic, sukni, lecz jakże powszechnych, popularnych i niezastąpionych w dniu dzisiejszym spodni. To nasz punkt wyjścia- tego typu ubiór stał się dla nas wygodą.
    Szczególną mieszankę modową (pozwolę to sobie tak nazwać, ot, taki wyraz słowotwórczy) przede wszystkim widzimy na ulicach wielkich miast, gdy wszystkie fashionistki biegają po mieście. Od tych najmłodszych, do tych doroślejszych, bardziej określonych stylem. Wszędzie widać jakiś styl. Obok nikogo nie można przejść obojętnie, ponieważ praktycznie prawie każdy ma to COŚ, czym przykuwa uwagę w swoją stronę. Co przykuwa uwagę? Na pewno ilość danego koloru, jego intensywność. Pozwoliłam sobie stworzyć na Stardollu stylizację, jedną z ostatnich, która właśnie doskonale wpisuje się w tę definicje (link: http://i.pinger.pl/pgr102/d565060d0018d43d5253038b ). Nie od dziś wiadomo, że mniej może znaczyć więcej. Połączenie stonowanych kolorów z dobrze znanym każdemu nadrukiem, a mianowicie panterką, lub jak lubię mówić gepardką jest niby czymś oczywistym, a jednak potrafi ucieszyć oko. I takową stylizację udało mi się stworzyć (link: http://i.pinger.pl/pgr322/6291dd7b0001265d5259962e ). Motyw zwierzęcy znów wraca do łask i jeszcze na pewno nie raz 'zaryczy'. Nie chodzi tutaj tylko o panterkę czy zeberkę, na blogach polskich i zagranicznych blogerek można dostrzec motyw jaskółek, kotów, a nawet ostatnio zauważyłam krowy. Nie musi to być cały strój, może to być bluzka, akcent na butach, torebka. Tak było ze mną, w drugim przypadku. Mały akcent, ale uważam, że stylizacja jest od razu ciekawsza (link: http://i.pinger.pl/pgr307/fd1ea3f00025e2925255a9e7 ).
    Moją ostatnią propozycją stylizacji jest klimat lekko militarny. Charakteru nadają spodnie we wzór moro, który znów powraca do mody! Póki co w stonowanych, klasycznych barwach, jednak wydaje mi się, że jeszcze trochę i może zawirować w świecie mody różnymi odmianami. Moje połączenie (link: http://i.pinger.pl/pgr496/621ee0d70024745b526922e0 ) wydaje mi się być czymś niebanalnym, choć niekoniecznie przesadzonym.
    Jak wiadomo, w trawie cały czas piszczy i tym razem zapiszczała z powrotem krata. Póki co, dopiero się przebija, jednak robi to z wielką siłą, dlatego też już na ulicach możemy zobaczyć całkiem sporu tego motywu. W połączeniu z nieśmiertelnym jeansem, czy klasyczną czarną skórą- zestaw na pierwszy rzut oka banalny, prosty, nic nowego, a jednak- ma charakter.
    "Moda przemija, styl pozostaje." Takim hasłem powinni kierować się ludzie. Obchodzić się z trendami bezpiecznie, nieryzykownie, byle nie zrobić z siebie pośmiewiska. Chociaż.. o gustach się nie dyskutuje, to jednak warto zachować dystans. W ubraniach mamy się czuć przede wszystkim dobrze. Dobre połączenie, to druga ważna rzecz. Moda zmienia się cały czas. Wczoraj było modne, dzisiaj już niestety nie.
    Z takim oto akcentem pragnę podziękować za odczytanie mojego tekstu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam !
    Nazywam się Julia i mam ukończone 13 lat. Na Stardoll jestem jako mhahahah .Chciałabym być redaktorem ds.mody. Zależy mi na tym. Wcześniej byłam także redaktorem, ale nowości na innym blogu, a teraz chciałabym wypróbować swoje możliwości tutaj. Mam sporo wolnego czasu. Od wielu lat interesowałam się modą, często chodzę na zakupy. Na Stardoll jestem przynajmniej raz dziennie. Umiem robić screeny oraz przestawiać nogi/ręce. Nigdy nie miałam problemów z interpunkcją lub ortografią. Dobrze znam system bloggera. Tu przykładowo przedstawiam moją stylizację : http://pl.tinypic.com/view.php?pic=28hlwmo&s=5#.UnI-yFOwSSo .

    Artykuł :
    Każdy postrzega słowo MODA inaczej. Wiadomo, każdy z nas jest inny i każdy z nas ma swój własny styl, gust. Podajmy przykład : pani w średnim wieku nie nałoży przecież krótkiej mini, ponieważ jak to mówią : „ Mamy swój honor i nie będziemy pokazywać tego co nie trzeba ''. Natomiast osoby w moim wieku tzw. nastolatkowie nie będą nakładać ogromnych czapek z futerkiem z fretki. Jeśli chodzi o tą rzecz trzeba patrzeć zupełnie inaczej. Tolerujmy siebie nawzajem. Nikt nie jest idealny, każdy w sobie ma „ to coś ''. Kiedy widzimy osobę, która NASZYM ZDANIEM źle, niedobrze się ubrała, nie musimy od razu na nią naskakiwać. Możemy powiedzieć jej, wyrazić swoje zdanie na temat ubioru i myślę, że to jest najważniejsze. Przypominam, że nie każdego stać na drogie ubrania prosto z sieciówek. Nie można wyśmiewać się z osób, które noszą ubrania po starszych braciach/siostrach lub kupują w lumpeksach. To ich sprawa, a najdziwniejsze jest to, że znam bardzo dużo osób, które wyglądają o niebo lepiej od popularnych gwiazd, a kupują w lumpeksach. Podsumowując nikt nie jest idealny, szanujmy siebie nawzajem i bądźmy przede wszystkim TYLKO I WYŁĄCZNIE SOBĄ.

    Dziękuję, za przeczytanie. Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie do grona redaktorów. Lubię ten blog, chociaż dopiero co go odkryłam. Wydaje mi się niesamowity. Z niecierpliwością czekam na wyniki.

    Pozdrawiam,
    mhahahah

    OdpowiedzUsuń