2013/10/13

Informacje

Jak zapewne zauważyliście ostatnio nie udzielałam się na blogu. Musiałam podjąć ważną decyzję, której rozstrzygnięcie zajęło mi trochę czasu, ponieważ rozmyślałam nad każdym 'za' i 'przeciw'. Motywację przy tylu komentarzach traci każdy, więc nie o to chodzi - nie byłam po prostu pewna, czy starczy mi czasu na bloga i sił. Jest on jednak dla mnie ważny, a zostając na stardoll, nie mogłabym go omijać i udawać, iż nigdy nie byłam z nim związana. Dlatego też: zostaję i postaram się skontaktować z Nejtl, choć wciąż wątpię, by dokonał się cud i udało mi się z nią nawiązać rozmowę. Chcę zająć się blogiem zamiast Zuzy całkowicie albo chciałabym, aby zrobił to ktoś wybrany przez nią na nowego właściciela - przecież inaczej blog umrze. Rozumiecie na pewno, że bez jej zgody na pełną władzę nad blogiem, poczułabym się jak złodziejka, mianując się nowym właścicielem. Dlatego też tymczasowo jako admin bloga, który jest po to, by pomagać w jego prowadzeniu zajmę się wszystkim, ale na zasadzie, że kierujecie swoje sprawy do mnie, jako do zastępczyni Zuzy, nic więcej. Mam nadzieję, że doda ona niedługo post i przekaże komuś władzę w pełni, aby całość była jasna. Chciałabym teraz podziękować Kasi i Agacie w imieniu całej załogi: za trud włożony w pracę, której wymagało dodawanie postów, a także za poświęcony nam czas. Jestem pewna, że obserwatorzy będą Was pamiętać. Przykro nam, że nas opuściłyście, ale wszystko ma swój koniec, więc każdy z nas rozumie Was w pełni. Trzymajcie się ciepło! :)

Informacje dla redakcji: zdajecie sobie sprawę, że SiM posiada specjalnego bloga tylko dla załogi, na którym dzielimy się informacjami, prawda? Chcę założyć nowego, ponieważ w związku z castingami, które nastąpią, dojdą nam nowe osoby na bloga, a na sd-i-my tylko Nejtl może wysyłać zaproszenia. Gdy jakoś się z tym problemem uporam, wyślę Wam zaproszenia i trochę sobie podyskutujemy, i wysilimy mózgi, aby odbudować Stardoll i My. Wierzę w Was, kochane!

  Pragnę dodać na koniec jedną rzecz: blog ma bardzo mało funduszy, w związku z czym, jeśli chcemy organizować w przyszłości konkursy i losować wybory dnia, nie możemy rozlosować tych dotychczasowych. Serdecznie Was za to przepraszam! Wiem, że to brzmi absurdalnie i niedorzecznie, ale niestety musimy tak zrobić. Oczywiście obniżę trochę ceny reklam na blogu, aby napełnić blogowe fundusze, ale nic więcej nie jestem w stanie zrobić. Wybory dnia (od teraz) będą mieć swoje wyniki co 2 tyg. a pierwszy post z jakiego rozlosuję stardollary, pojawi się jutro.

Na razie to tyle.
Cieszę się, że pod ostatnimi postami daliście znak, że żyjecie. To dobry początek.


24 komentarze:

  1. I dobrze, tak powinno być, kolejny gigant nie może upaść! Życzę Wam powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Wami na pewno SIM nie upadnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymajcie się na blogu jak najdłużej, bardzo zadowoli to nas że takie osoby dbają o bloga i o stardollową modę i SiM - kowe dziewczyny ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Na reszcie jakiś konkretny post! Już myślałam, że kolejna odchodzi, ale chwała Wam za to, że zostajecie! Mam nadzieję, że dacie radę i wszystko będzie jak dawniej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy blog ma wzloty i upadki :) Mam nadzieję, że SiM stanie na nogi i wszystko jakoś się ułoży, życzę powodzenia i mocno kciuki ponieważ szkoda, aby tak 'potężny' blog upadł.
    Pozdrawiam załogę, Invincible_xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje, w końcu znalazł sie ktoś kto nie ma w dupie bloga i czytelników. BRAWO! Może jednak razem damy rade?

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie blog nie morze umarnonć to taka tragedja! Uratujmy go! Powerengers do boju!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja długo czekałam na taki post. Dziękuję! Wierzę, że uda się wam odbudować bloga i służę swoją pomocą (niestety nie pieniężną). Powodzenia!

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie !!! Oby tak dalej:). Powodzenia !

    Minia223

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia. Musicie odbudować tego bloga. Jest jednym z najlepszych i nie powinien więcej upadać. Trzymam kciuki :) :)

    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  11. ten blog nie może upaść bo za bardzo się wybił wśród innych ;/// wiem ze to trudne ale na pewno dacie rade :] w każdym razie wiem, że komentujących nie ubędzie (tych którzy dotychczas byli wierni :D )

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałam że to kolejna pożegnalna informacja ale jak widać nie,no cóż tylko ci pogratulować bo reszta redaktorek jak nadszedł kryzys to umyły od wszystkiego rączki a ty wciąż przy nim trwasz i miło widzieć ten entuzjazm,oby tak dalej!

    agata1873

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej a potrzebujecie moze kogoś do załogi? Chętnie dołącze i pomoge go ratować :D
    Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
  14. Potrzebujecie kogoś do załogi? : )
    1karo1

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia! :) Uwielbiam tego bloga i nie chciałabym, żeby on upadł.

    Na pewno dacie radę! Trzymam kciuki!

    Supermissania

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki! :) Na pewno Wam się uda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno się uda :))

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia, trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  19. oj miss, ratujesz ten blog! będziemy Ci wszyscy wdzięczni ;)

    OdpowiedzUsuń