2013/10/18

Mała akcja - MSW

Jak większość z Was wie, od wczoraj możemy mamy szansę głosować na finalistów największego konkursu na stardoll jakim jest Miss Stardoll World! Polską finalistką została użytkowniczka izabelach. Czy nie uważacie, że zajęcie miejsca na podium przez izbaelach byłoby wielkim osiągnięciem dla Polski? Pomóżmy jej. Bezinteresownie. Wystarczy, że codziennie wejdziesz w zakładkę MSW a następnie znajdziesz naszą polkę i zagłosujesz. Pamiętajcie żeby nie zagłosować na kogoś innego ponieważ możecie dziennie oddać jeden głos. Mam nadzieję, że pomożecie :)

JEŻELI CHCESZ ZAGŁOSOWAĆ KLIKNIJ 



26 komentarzy:

  1. Pewnie, że pomogę :) Codziennie głosuję na moją faworytkę- izabelach. Jest śliczna i zasłużyła, aby dostać się do finału :~)
    ~ Sapciaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest chyba moją faworytką :) więc chętnie będę na nią głosować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę głosować codziennie, zasługuje by znaleźć się na podium :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah spoko :*. ☻ Głosuję jak mam czas. :) Ale też chciałabym aby to ONA wygrała :( Ciekawe czy kiedyś Polka zajęła 1 miejsce. :D No ale dobra :* Pozdrawiam i trzymam mocno kciuki
    1karo1

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie zagłosuje , z resztą uważam że jest najlepszą kandydatką
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście będę głosować, Polska zasługuje na podium! xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej *__*
    Tak bardzo dziękuję - załodze bloga i Wam. Wszystkim osobom, które głosują na Polskę.
    To, czy zajmę jakieś miejsce, to nie będzie moje osiągnięcie. To byłby nasz sukces. Bo co ja mogę zrobić? Ja tylko jestem, a decydujecie Wy. Ja - izabelach w konkursie MSW jestem reprezentantką polskiej strony stardolla, a nie jednostką. Cieszę się, że dostałam taką szansę i dziękuję za głosy i za Wasze wsparcie.

    OdpowiedzUsuń
  8. duma dla Polski by była :)
    głosuję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jelinna jest super *.* ja na nią głosuje, na kogo kto jest lepszy a nie kto z polski ;]]]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja głosuję na nią, bo jest polką no i ma cudowną lalkę. Mam nadzieje, że wygra :)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagłosuję, tylko przeszkodą jest, że całość się zacina nawet o 3 w nocy

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę że to bardzo dobry pomysł . Co po tym jak będziemy głosować na inne kraje . Możemy udowodnić że Polska też nie jest niczego sobie. Szkoda że to nie AmfijaSmiley nie przeszła ale izabelach również zasłużyła . Ja już na nią głosowałam i bd głosować codziennie

    agaci123

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam nie głosuje na nią.Szkoda,że Amifija nie przeszła wdg mnie była najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja faworytka ;* Jasne , że zagłosuję :)
    Jago_dowa

    OdpowiedzUsuń
  15. Głosuje. To moja faworytka. Mama nadzieje, że wygra :)
    TheOnlyProff

    OdpowiedzUsuń
  16. Z wielką chęcią na nią głosuję :) Jest bardzo ładna i zasługuję ... kto wie może nawet na wygraną :D

    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  17. ładna, zasługuje i do tego polska. non stop klikam na nią

    OdpowiedzUsuń
  18. Głosuję codziennie,mam nadzieję że wygra.

    szolla

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością zagłosowałam na naszą rodaczkę. Mam nadzieję, że zajmie jakieś miejsce ;P

    PrimRoyale

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już zagłosowałam i myśle że izabelach stanie na podium !! Trzymam kciuki !! - fifi12fifi

    OdpowiedzUsuń
  21. staram się codziennie na nią z=głosować. Mam nadzieję że zajmie jakieś miejsce. życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Problem w tym, że aby zagłosować na Izabelach muszę czekać z 15. min na załadowanie się - o ile mi się komputer przy okazji nie zatnie... Ciężko się do niej dostać, ale próbuję ;).
    TakaFaza ♥.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jasne, że pomogę, to nic wielkiego :) A i oczywiście z całego serca życzę powodzenia :) ! POLSKA GÓRĄ, hehe ;) TRZYMAM KCIUKI :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cieszy mnie wasza postawa :) Na prawdę, doll ''Izabelach'' godnie reprezentuje nasz kraj. Ciesze się, że to właśnie Ona przeszła do pół-finału :) Trzeba wspomóc ją i zmienić tradycję, że wygrywają zazwyczaj dziewczyny z poza naszego kraju :) Jej doll jest znakomita ! Jaki ona musi mieć talent do robienia stylizacji. Każdy jej ubiór jest przemyślany, nie przesadzony, jednym słowem : idealny. Chciałabym mieć taką doll jak Ona ma :) Każdy może sobie pomarzyć ♥ Ja osobiście trzymam kciuki za naszą Polską Miss :) Dla mnie, ona już wygrała :)

    xNikaaa

    OdpowiedzUsuń