2013/10/14

Wiadomość

Dzisiejszego dnia, na nasze skrzynki odbiorcze przyszła wiadomość, reklamująca najnowszą dostawę biżuterii do sklepu Epiphany. Cała kolekcja inspirowana jest Halloween, które co prawda odbędzie się dopiero za jakiś czas, lecz jak widać admini już o nim myślą. Reklama również utrzymana jest w mrocznym stylu - ubrania są czarne, tak jak i tło. Jedynym minusem wiadomości są dollki, posiadające dziwne twarze. Zauważcie też, iż aktualny wybór dnia jest dość mocno wyeksponowany.

Co sądzicie o reklamie? Podoba Wam się?



8 komentarzy:

  1. Reklama jest świetna, ale twarze nie są takie złe. Nie mam niestety sd, więc nic nie kupię.

    karolinasz333

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezbyt zachęcająca, powiedziałabym, że to jest bardziej z odzieżą niż biżuterią

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że blog ponownie zaczął funkcjonować. C: Admini według mnie, dokonali właściwego wyboru w dodaniu biżuterii do Epiphany. Dostają za to plusik. I kolejny plus, że zrobili to dla zbliżającego się święta - Halloween c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Źle wyeksponowali nową biżuterię. Reklama nie zachwyca.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście te dollki wyglądają trochę dziwnie, ale tak w ogóle to reklama nie jest taka zła.

    Supermissania

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne są kolczyki z krzyżami , ładne są jednak ja mam inny styl
    agaci123

    OdpowiedzUsuń
  7. oj admini potrafią zaskoczyć lepszymi reklamami ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem nieźle wykonana reklama! Świetna kolorystyka, tylko że twarze lalek trochę mnie przerażają xD

    ~HardBebeHard~

    OdpowiedzUsuń