2013/10/16

Tingeling Halloween Couture Resurrected

Starplazie pojawił się sklep Tingeling Halloween Couture Resurrected, czyli coroczna dostawa ubrań halloween'owych. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie fakt, że ubrania z tego sklepu były już bodajże dwa lata temu w starplazie w znacznie niższych cenach! Przykładem jest sukienka z pierwszego piętra, która kiedyś kosztowała 40sd (po przecenie 20sd), a teraz jej cena to 65sd! Wszystko staję się jasne po zbadaniu nazwy sklepu. Znajduje się w niej słówko 'resurrected', co oznacza 'zmartwychwstały'. Jak dla mnie bezsensu jest dodawanie tej samej kolekcji po raz drugi. Sama nie wiem co o tym myśleć, ale prawdopodobnie nic nie zakupię, bo większość rzeczy mam. Nadal czekam na rzeczy ze spoilerów, które mam nadzieję, pojawią się już niedługo. Co o tym myślicie? Wybierzecie się na zakupy? Czy macie już coś z tych ubrań?


12 komentarzy:

  1. Raczej nic nie kupię, bo niestety ceny nie są... jakby to powiedzieć ,,w miarę". Ale szara sukienka z ogonem robi wrażenie, jest śliczna :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic raczej nie kupię, wszystko jest trochę dla mnie jakby przedobrzone...
    Właściwie to nie jest źle, ta sukienka chodzi po grube sd w bazarku więc to jest właściwie niezła okazja dla tych co jeszcze jej nie posiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 sukienki naprawdę przypadły mi do gustu. Buty też :33

    Johanna1231

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka rzeczy mi się podobają ale nie mam teraz sd bo wydałam na bazarze i na fryzure /agaci123

    OdpowiedzUsuń
  5. może coś kupię, ładna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem strasznie zawiedziona. Wprawdzie posiadałam tylko jedną sukienkę (z pierwszego piętra, przedostatni manekin), ale admini mogli się bardziej postarać i dodać coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam nic nie wiem czy coś kupię bo taki styl mnie za bardzo nie kręci

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale czerwono :O Kilka rzeczy było w sp, może coś dokupię

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  9. przesadzili z cenami. trzy lata temu szpilki kosztowały 4 sd, a teraz 12. powinni dawać więcej sd przy zakupie superstar.

    OdpowiedzUsuń
  10. To trochę dziwne, tej kolekcji bym się w ogóle nie spodzdiewala. Ceny sa z kosmosu no ale to lepiej bo w końcu gdyby zostaly te same to byłoby niesprawiedliwe. Sama nie jestem fanką tego typu ubrań, mam jedną sukienkę a zamierzam nabyć buty

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  11. Coś kupię na pewno, na razie mam jedną sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy tylko teraz kosztują dużo więcej niż wcześniej.Leginsy , które kupiłam , gdy po raz pierwszy ta kolekcja była w starplazie kosztują teraz cztery razy więcej.Poczekam na przecenę :)

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń