2013/10/21

Fantasy Hotel - nowa kolekcja

W starplazie pojawiła się nowa halloween'owa kolekcja, która według mnie prezentuje się bardzo dobrze. Ceny wahają się pomiędzy 5 a 32sd, ale znajdziemy także kilka rzeczy za starmonety. Nowa dostawa całkowiscie przypadła mi do gustu. Uwielbiam takie mrocze klimaty i różne fantastyczne postacie typu zombie, wapmir itd. Moim faworytem jest zombie lalka, chodzący zombie oraz duch. A co Wy myślicie o tej kolekcji? Co Wam najbardziej przypadło do gustu, a co według Was jest najgrosze w tej dostawie?

19 komentarzy:

  1. Kolekcja jest fajna. Jeżeli ktoś lubi mroczne apartamenty na pewno uda się na zakupy. Ale ja? Zrezygnuję. Chociaż może bym coś zakupiła niestety mam za mało stardollarów. :) Bardzo podobają mi się akcesoria z drugiego screena
    1karo1

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mieszane uczucia. Nie planuję żadnych zakupów.
    domsot

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kolekcja, ale nie gustuję w mrocznych dekoracjach. Podoba mi się parę rzeczy, ale po co wydawać stardollary, skoro i tak nie użyje.
    Nic nie kupię ;)
    ~ Sapciaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nie gustuje w takich rzeczach , jednak są dobrze wykonane i wielki + za to że to nie jest kolekcja z tamtego roku . W jakimś pokoju mogłyby się przydać niektóre rzeczy jednak mam ograniczony budżet , bardzo ograniczony
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuć atmosferę Halloween, ale ja nie inwestuje w apartament.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest parę intrygujących przedmiotów, ale nie wiem czy coś kupię :)

    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kolekcja!Jak zdobędę sd kupię na pewno większość rzeczy :)
    ~HardBebeHard~

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam planów przemeblowania swojego pokoju , więc ni kupię .
    Jago_dowa

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, ale na stardoll nie preferuję takiego stylu, o wiele wole raczej mroczne arty

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest w tych meblach coś, co mnie ujęło. Niestety... brak funduszy ! A można by przecież tyle z nimi zrobić :c Kto ma stardollary, to radze pokupować :) Są tu niektóre takie, że po prostu aż serce boli, że nie można ich kupić :c Lubię takie klimaty :) Może to dlatego, że czytam horrory (tak, lubię czytać. Zdziwieni?) Samespoilery już zasygnalizowały, że to będzie super ! :) Admini się poostaaraali :) Ale mogliby jeszcze dać parę darmówek z okazji Hallowen :)

    xNikaaa

    OdpowiedzUsuń
  11. interesująca! mogliby na halloween zrobić coś takiego jak kiedyś był ten kryminał.. aj, zapomniałam nazwy, wiem, że nawet sklep był pod tą nazwą stworzony ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten kot ze skrzydłami jest sweet. chyba go kupię. zastanawiam się nad zakupem płonących dynii....

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa kolekcja, no i przede wszystkim mroczna :) Na pewno wiele osób skorzysta z oferty. Najbardziej urzekł mnie czarny kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie i ciekawie przedstawiona. Może kupię z dwie rzeczy, ale więcej nie bo nie będę miała później co z nimi zrobić i będą cały czas w schowku.
    TheOnlyProff

    OdpowiedzUsuń
  15. średnia ta kolekcja, niby nawiązuje do halloween, ale nie za bardzo straszy

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kolekcja, idealna na Halloween :)
    Jednak nie zamierzem póki co niczego kupować. Ale na pewno wiele osób sprawi sobię kilka rzeczy albo nawet calutką kolekcje xd ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy ja wiem ? Fajne artykuły jak na haloween. Ale dla mnie to nie jest żadne święto . Nie mój gust chociaż epicki jest zombie ♥ i kotecek...

    agaci123

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolekcja bardzo fajna, można stworzyć ciekawy pokój.

    szolla

    OdpowiedzUsuń