2013/10/12

Combo breaker

Idąc za ciosem również żegnam się z Wami, nie zobaczycie tutaj już moich postów. Powód? Brak czasu przede wszystkim, klasa maturalna - chyba nie muszę więcej dodawać. Nie chcę robić z tego wielkiej sprawy, bo i tak mało się udzielałam, no ale wypada się pożegnać prawda? Blogowi życzę jak najlepiej, na pewno sobie poradzi. Dziękuję za miłe komentarze, nadal znajdziecie mnie na stardoll oraz na trikach. :)
Trwajcie z simem nadal, w tych gorszych i lepszych chwilach,
pozdrówka

71 komentarzy:

  1. Fascynujące. Nagle wszyscy sobie przypomnieli, że chodzą do szkoły. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda bo bardzo lubilam twoje posty ;/ i pytanko ogolne. Ktos wgl zostal na tym blogu? Bo jakims dziwnym trafem nagle kazdy odchodzi


    Izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  3. SzalonaCrazy18 ma racje... Jeśli azo_ona pisała mało postów (jak to mówi) to chyba mogła to pogodzić jakoś ze szkołą. Dziwne, że nagle wszyscy odchodzą jak blog upada, oczywiście inaczej by to wyglądała gdyby blog był na szczycie -.-

    szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, rzeczywiście fascynujące :) i nie przypomniałam sobie raptem, bo od września praktycznie mnie tutaj nie było. Już dawno miałam odejść, więc żeby nie zaśmiecać bloga zrobiłam to w tym czasie co kaci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz "najlepsze" co możecie zrobić to odejść. Akurat jak blog upada. Umyć rączki i do widzenia. Z resztą róbcie jak chcecie, już to dawno temu przewidziałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z SzalonaCrazy18. Każdy nagle odchodzi z tego bloga, przykro mi z tego powodu.

    Supermissania

    OdpowiedzUsuń
  7. No ale ludzie, jak nie ma właścicielki, to właśnie tak to wygląda :/ Sami narzekacie na nieobecność Nejtl, a my co mamy powiedzieć? To jej blog i jedynie jej wina, że on upada. Oczywiście teraz każdy mądry, bo wy wcale byście nie odeszli. Skoro tak na nas narzekacie, no to sami zgłoście się na redaktorów i zobaczycie jak to jest pisać na tak złamanym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nom blog upada niestety gdzie jest Nejtl ! :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyscy odchodzu :O
    Sypie się, oj sypie s-i-m. Oby nie upadł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie chcę być chamska czy coś w tym rodzaju, ale to nie tylko wina właścicielki... Gdyby każdy trzymał się swoich obowiązków, starał się, to może byłoby lepiej ;) Wiedziałam, że znajdzie się komentarz, w którym będzie o zgłoszeniu się na redaktora xd Nigdy nie chciałam pracować na tym blogu, dlatego się nie zgłaszałam i nadal nie mam zamiaru. Wiem, że to jest dosyć spory obowiązek i może dałabym radę, ale po prostu nie chcę ;) Przed zgłoszeniem zastanówcie się czy dacie radę tu wytrzymać, a nie że po paru miechach odejdziecie. Mimo wszystko mam jeszcze nadzieję, że sytuacja się poprawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. haha rozmieszacie mnie. Szczególnie WY REDAKTORKI. Blog upada coraz mniej wchodzi i komentuje to od razu każda odchodzi. Tak kochacie swoim czytelników? Tak. To dziękuje wam. I dopiero drugi miesiąc szkoły, a wy sobie przypominacie? Nie to jest inaczej blog upada i wam już dla NAS dla tych, którzy ciągle z wami są nie chcecie pisać! Ale blog kiedyś zaczynał i tak samo było. Aż przykro patrzeć jacy jesteście! Pewnie wielu was się ze mną nie zgodzi, ale przede wszystkim wina jest WASZA REDAKTORÓW. Dlaczego? bo nie pisaliście tyle ile trzeba było! Jakby robiły to co do nich należało nie stało by się tak. I Zgadzam się z SzalonaCrazy18 ;-; A po drugie. Jeżeli szukacie redaktorów na stałe ( to do założycielki ) to poszukajcie na prawdę kogoś który nie odejdzie chociaż blog bd upadać. Ja mogę się zgłosić bo kocham pisać na blogu. Nawet jakby nikt nie wchodził to i tak dla mnie to jest przyjemnosć ! Bo na pewno jest ktoś taki mały a może duży który to czyta :( . z poważaniem 1karo1

    OdpowiedzUsuń
  12. SzalonaCrazy18: Odnoszę wrażenie, że nie potrafisz czytać postów ze zrozumieniem. Nie każdy odchodzi stąd ze względu na brak czasu, bo ja na przykład nie. Tłumaczyłam też, że nie odeszłam ze względu na brak wyświetleń czy komentarzy i jestem pewna, że Agata też nie odchodzi z tego powodu. Nie wiem po co te bezsensowne podjazdy. Posty pisała rzadko, także od dawna było oczywiste, że nie ma wolnej chwili na pisanie. Lepiej odejść niż być oskarżaną o niską częstotliwość udzielania się tutaj, nie sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  13. 1karo1: Tutaj wjeżdżasz byłym redaktorkom (w tym także mnie) na ambicje, a na gg piszesz, że podjęłam dobrą decyzję, ŚMIESZNE.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kaci : Nie napisałam ci tak. :) Ale ja nie mówię, że wszystkich wina. Ale nie których tak. :) Po prostu mówię to co myślę. A jest innaczej? Redaktorzy, też są winni! Nie tylko NEJTL :_: ale dobra my CZYTELNICY jestesmy najgorsi tak? Jeżeli macie odchodzić dla komentarzy bo tak mało to po ciul pisaliście? Mam dość nara.

    OdpowiedzUsuń
  15. zgadzam z SzalonaCrazy18 oraz 1karo1 . No właśnie jakby redaktorzy robili to co do nich należy to by blog nie upadł . W ogóle gdzie jest Nejtl , gdzie jest ta właścicielka nawet nie wie co się dzieje na blogu. Ten blogu jest już tak długo i dobrze zawsze był na szczycie i wszystko było spoko. A teraz .. . Chyba przychodzi czas by ten blog po prostu sami wiecie . Nie chcę tego mówić bo po prostu szkoda mi tego bloga , naprawdę , po prostu mi go szkoda . Jest już prawie na samym dole i być może nie długo zniknie. To już zależy od właścicielki i redaktorów . W sprawie tego pracowania na blogu , nie chciałabym bo na razie się do tego nie nadaje , pisałam już na wielu blogach ale teraz zrobiłam sobie długą przerwe nie mam na razie ochoty .


    Saramararain06

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrozumiałam, moja odpowiedź nie tyczy się konkretnie Ciebie czy Agaty. To nie są "pojazdy", po prostu piszę to co myślę, nie mam zamiaru tutaj nikogo "zjechać" ;p
    Źle to napisałam. Wiem, że każdy ma swoje życie, nie tylko blog, blog, blog, ale jak był jeden post na 2 dni to trochę niefajnie. Stylizacje - ok, mogą być rzadziej, ale informacje na temat Stardoll'a mogłyby być bardziej na bieżąco moim zdaniem ;p W sumie masz rację, po co ja się udzielam, nie mój blog, "róbta co chceta" ;)
    Tylko trochę szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wkurzają mnie takie sytuacje na blogu . Teraz niech właścicielka decyduje co chce zrobić zgadzam się też z tym że to wina redaktorów nie tylko Nejtl . W sumie my też trochę zawiniliśmy ....

    OdpowiedzUsuń
  18. Tylko, że ja nie brałam udziału w konkursie na redaktora, a Nejtl rzuciła mi po prostu luźną propozycję, więc nie czuję się hipokrytką, że najpierw staram się o takie miano, a potem po prostu sobie odchodzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam już dość , będę wpadać nadal na tego bloga i patrzeć co się dzieje . Gdzie jest w ogóle Nejtl zapewne nawet nie wie co się dzieje

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolejna osoba odchodzi :(
    Sama się zapytam- gdzie jest Nejtl? :( Nie chciałabym, aby ten blog upadł, nie można do tego dopuścić i trzeba robić wszystko, aby istniał. Będę na pewno robić, co w mojej mocy, aby blog był w ,,lepszym stanie'' ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ahah, a Nejtl chyba sobie śpi. BLOG UPADŁ. Redaktorki odeszły bo co? Sława sie kończy? PORAŻKA. lepiej juz to usuńcie -,-

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozumiem odchodzące redaktorki. A co ma do rzeczy to, że szkoła trwa już 2 miesiące? CO Z TEGO? Może myślały, że dadzą radę pogodzić ze sobą te dwie rzeczy, nie udało im się, no cóż - odchodzą. Po co te skargi? Odeszły i decyzji już nie zmienią. Zamiast żalić się, że blog upada i mówić, że już nie możecie na to patrzeć, to po prostu odejdźcie. Najwidoczniej nic Was tu kurde nie trzyma.

    Co do bloga. Schodzi na dno. Ale nie jest to wina redaktorek, w żadnym wypadku. To tylko i wyłącznie wina Nejtl. Zamieszanie zaczęło się gdy przez ponad 2 tygodnie jej nie było, i trwa do dziś. Posty z jej strony, konkursy na stylizacje, ciekawostki, wypłacanie nagród - wszystko poszło się pieprzyć, razem z nią. I co? Blog przez to tracił na obserwatorach. Więc jak widać - to przez nią. Jeśli postanowiła odejść, czemu nas - czytelników - o tym nie poinformowała? Pomyślcie też o tym, a nie obwiniajcie redaktorki, które odchodzą po prostu z braku czasu lub braku motywacji do pisania. Skoro tacy z Was czytelnicy, to dlaczego nie komentujecie na bieżąco? Może to dałoby motywacje do pisania. Ale nie, po co? Najlepiej udzielać się już po fakcie. Tyle.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wasze komentarze są śmiechu warte :D Dlaczego musicie koniecznie dorabiać sobie teorie do powodu odejścia dziewczyn z bloga? Wasze oburzenie odeściem azo ony jest dla mnie niedorzeczne. Po ile wy macie lat?

    OdpowiedzUsuń
  24. Z resztą jeżeli w wielkim mechanizmie zepsuje się główny element reszta też przestaje działać poprawnie, smutna prawda.

    OdpowiedzUsuń
  25. @1karo1 niektorzy maja talent nie tak jak ty.
    Po za tym to szkoda, bo robiłas swietne posty :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Rozumiem matura, trza sie przygotowywa a nie zajmowac sie pierdołami :D

    OdpowiedzUsuń
  27. jestem przerażona tym co tu się dzieje ;o

    OdpowiedzUsuń
  28. Hahahahahah, śmieszne, że jak blog upada to nagle wszyscy odchodzą. XD hahahahahhahaha

    OdpowiedzUsuń
  29. LUDZIE przeczytajcie komentarz dody00
    (wyżej) ona ma rację w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja pierdole- jedyne co mi przyszło do głowy. Taki powód to brak powodu. jeżeli się do czegoś zobowiązałyście, to się zobowiązałyście, a nie nagle cała załoga stwierdziła, że im się kurwa nie chce. Jestem zażenowana całą tą sytuacją. "pójdę za ciosem", że co kurwa?! Weźcie zepnijcie poślady i zostańcie ten czas "upadku" SIM. Nie nie przepraszam za słowa prawdy. Bez poważania Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  31. Myślę, że aby wszystko uporządkować należy:
    1. Zrobić podsumowania - redaktorki, które się nie spisały zwolnić oraz oczywiście zrobić kasting na nowe - ale godne zaufania.
    2. Ogarnąć tygodniowy plan rozrywek - nie wiadomo co, kiedy i jak!
    3. Ustalić kto W KOŃCU jest główną redaktorką
    4. Najlepiej będzie jeśli wszystkie zmiany postaracie się uporządkować w przeznaczonym do tego poście. Mianowicie ankiety: I ankieta - moda (kategorie wypisać np. jak co ubrać itp) II ankieta - usuwanie niepotrzebnych atrakcji na blogu (czego nie chcecie, a co ma zostać itp.)

    Ja rozumiem, że wszystko się wali, ale powinnyście dać kilka dni redaktorkom, aby ustaliły oraz poinformowały nas kto odchodzi z bloga itp.

    Szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej, ale nie przesadzajmy! Każdy gigant kiedyś musi się zachwiać, więc SiM nie jest jakimś ewenementem. Stardoll For Poland też się rozwalił doszczętnie, ale próbują go ratować non stop i całkiem nieźle sobie radzą. :)
    Ale prawda jest też taka, że skoro nie ma już azo i kaci to będzie pusto (w tym miejscu nie obwiniam ich za to, że odeszły, bo to ich prywatna sprawa). SiM słynął głównie z artykułów kaci - była taką osobowością, która nie trzymała się ram, miała wolność i dzięki temu ubarwiała bloga. A teraz, no cóż... Najprościej w tym wypadku byłoby gdybyście uporządkowały sprawy z redaktorkami, działami itp., bo szkoda SiMa (tym bardziej, że jest chyba pierwszym tak dobrze prosperującym blogiem o Stardoll, więc wpisuje się w jakąś historię). A Nejtl, hm... Pewien czas trzymałam się opcji, że mogła mieć problemy z internetem (różnie to bywa w życiu), ale teraz mam wrażenie, że bloga postawiła na ostatnim miejscu "rzeczy do zrobienia przed śmiercią". Nie wiem, nie chcę po niej jechać, bo była dobrą właścicielką.
    Jednak redaktorki bez swojego "szefa" to jest masakra. Weźcie sprawy w swoje ręce i razem obmyślcie, co możecie zrobić. :) W Was jest siła i jeśli naprawdę chcecie bloga odratować, to musicie mu po prostu poświęcić trochę czasu oraz serca.

    OdpowiedzUsuń
  33. Na pewno zdajecie sobie sprawę z tego, że SiM nie jest już tym, czym był kiedyś, a był wspaniałym blogiem, którego uwielbiałam, głównie za często pojawiające się posty. Nie piszę tutaj, że blog upada, tylko, że ma słabszy moment, ale można to naprawić. Bardzo chciałabym wam pomóc w uratowaniu go. Moim zdaniem pozostałe redaktorki powinny wziąć sprawy w swoje ręce. Skoro Nejtl nie interesuje się blogiem, to wy przestańcie się nią interesować i wybierzcie spośród siebie nową główną redaktorkę. Potem odświeżcie spis redaktorów, wytłumaczcie o co chodzi, zróbcie nabór na redaktorów, dodajcie nowe działy, usuńcie stare i niepotrzebne. Dokładnie tak, jak pisała Szu_szu.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  34. Wielka szkoda, że nagle wszyscy odchodzą, ale nie mam żalu, bo sama mam ochotę to wszystko zostawić. Jednak nie zrobię tego, bo wiem, że tego bloga jescze można uratować, tylko trzeba chcieć. Jeżeli wszystkie razem weźmiemy się ostro do roboty to damy rady. Każdy blog ma jakieś słabsze chwile, tak jest teraz z tym blogiem. Wina w jakimś stopniu leży po każdej stronie - czytelników, redaktorów, jak i Nejtl. Trzeba przyjąć to do świadomości, a nie wszystkich oczerniać i zwalać na jedną osobę. Sama tez bez winy nie jestem. Ostatnio w ogóle nie pisałam, bo jak wróciłam ok. 17 do domu, weszłam i patrzę nie ma żadnego postu. Nie widziałam już po prostu sensu w pisaniu wszystkiego co działo się od rana...

    Chcę żeby ten blog znowu powstał, żeby znów był gigantem, ale niestety sama tego zrobić nie mogę. Nic w tym momencie nie mogę zdziałać, przykro mi. Pomimo to nadal wierzę, że sim wzbije się na wyżyny.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeżeli macie czas i siły na dobudowanie tego bloga to to zróbcie, ja rozumiem, że bez "szefa" wszystko upada, bo sama byłam w tej sytuacji na blogu stardoll-in-my-life.blogspot.com pisałam na nim sama przez ponad pół roku, jak kogoś poprosiłam o dodawanie przez tydzień informacji pod moją nieobecność nikt tego nie zrobił. Teraz bloga już nie ma. Nie chcę, żeby coś takiego stało się także z tym, bo go czytam już od 4 lat. Codziennie komentuje każdy post, na stardoll już tak często nie wchodzę, ale nigdy nie opuściłam tego bloga. Ja wierzę w to, że go się da jeszcze odbudować i dacie radę. Ja rozumiem, że ktoś może odejść, ale żeby cała załoga... _Carolciaaa dodawaj posty nawet o 17, żeby na blogu nie było pustki, bo wiem, że to coś da. Tylko musicie się postarać, sama bym pomogła jednak nie należę do załogi i w takiej sytuacji po prostu nie potrafię.

    OdpowiedzUsuń
  36. AZO!
    Życzę Ci powodzenia na drodze swojego życia! :>

    jarus55

    OdpowiedzUsuń
  37. @ Asinek.xD

    Jasne, postaram się. Tylko ostatni tydzień też był dla mnie trudny i zdarzą się sytuację, w których po prostu nie będę mogła nic dodać przez jakiś czas i nie zmieni to faktu, że na blogu będzie pusto. Sama nic nie zdziałam, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  38. @ Szu_szu

    Szczerze mówiąc to nie mam pojęcia. Nie mogę się z nimi skontaktować. Próbuje je złapać, ale na razie mi nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja to rozumiem, bo to nie jest łatwe, a Nejtl jak widzi co się dzieje, (bo na pewno to widzi) powinna coś zaradzić i nie dać temu blogowi rozpaść się na kawałki. Zostałaś Ty, Rose4400 i Miss_miley_van, dacie radę tylko musicie chcieć.

    OdpowiedzUsuń
  40. W takim razie to nie ma sensu jeśli blog upada,a mmv nagle znika bez śladu jak Nejtl. Jeśli tego nie załatwicie i nie reaktywujecie bloga to nie iem po co on jest. xd

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam tego świadomość, że jeśli teraz nie zaczniemy działać to już nic nie da rady zrobić. Będę próbowała dalej skontaktować się z mmv. Możecie liczyć na to, że nie zostawie bloga ot tak, myślę że dziewczyny też tego nie zrobią.

    OdpowiedzUsuń
  42. Nejtl wszystko widzi i patrzy na upadek bloga, a na swoje konto loguje się codziennie. Już mogłaby chociaż pożegnanie napisać a nie -.-

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja w ogóle proponuję zrobić burzę mózgów, jakąś konferencję na gg, bo szkoda bloga, a nie wybaczę sobie, jak on upadnie :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie jestem pewna, co do tego, czy Nejtl loguje się na sd codziennie. W ogóle, to nieodpowiedzialne z jej strony- tak ot tak zostawić bloga, gdzie my- redaktorki nie wiemy, na czym stoimy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Rose4400 ale konferencja tylko redaktorek czy obserwatorów aby proponowali swoje pomysły?

    szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  46. @ szu_szu

    Sądzę, że najpierw redaktorki powinny wszystko ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń
  47. Tylko jak ogarnąć jeśli nie ma mmv :/

    OdpowiedzUsuń
  48. Mmv wchodzi na sd, tylko trzeba pilnować, aby ją ,,złapać'' na sd (: Myślę, że SiM jest do odbudowania, tylko trzeba pracować i się za niego wziąć.

    OdpowiedzUsuń
  49. Oczywiście, że tak :) Ja sądzę tak samo. Myślę, że pomysł z konferencją to dobry pomysł. Po rozmowie redaktorek można zrobić z obserwatorami, którzy również mogą podrzucić dobre pomysły, a po rozmowie można wywnioskować kto nadaje się na redaktorki
    :P

    szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  50. Spokojnie, czytam, jestem tu i wszystko ogarniam - musialam sie nad paroma sprawami zostanowic, to wszystko (:
    Postaram sie jeszcze dzis dodac post!

    OdpowiedzUsuń
  51. Haha, ale najpierw musze troche zasmakowac lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Hah ja mam to zapowiedziane na ten rok szkolny, a jestem w trakcie czytania Smierci Lorda Edgware'a :/

    OdpowiedzUsuń
  53. Moze tez bede przerabiac :)
    Hemingway jest wielki, ale akurat staruszek na morzu to nie moj typ ksiazek.

    OdpowiedzUsuń
  54. Czyli nie ma z czego się cieszyć jak będę to czytała :P

    OdpowiedzUsuń
  55. wIESZ, MOŻE I KTOŚ MA LEPSZY TALENT ODE MNIE I SIE ZGODZĘ. Ale nie obrażajcie! Wiecie? Nieznacie Nejtl więc się odpieprzcie od niej :_: Blog upada i redakotyrki odejdą bo nie bd '' sławne '' . A Nejtl? Zresztą szkoda mówić! Ona wchodzi może przez tel? Tak nie wpadliście na to? No sorry nie moja wina..!!! I odpieprzcie się od niej tak? :/

    OdpowiedzUsuń
  56. @1karo1
    Czy ty widzisz co ona odpieprza? I ty jej jeszcze bronisz? Nie dość, że spieprzyła bloga to nawet nikogo nie poinformowała, że odchodzi. Proszę, skończ się męczyć i pisać takie bzdury, aż oczy z czytania bolą.

    OdpowiedzUsuń
  57. Ludzie o co się wam rozchodzi? Stardoll to tylko gra, a przeżywacie to jakby to było wasze życie! Kaci i azo mają studia. Potem praca. A stardoll? Stardoll nie jest ważne! Ja to bym na miejscu azo po napisaniu postu pożegnalnego już na Sim bym nie wchodziła. Szkoda czasu marnować na osoby, które się kłócą a nic sensownego nie piszą :)
    Azo, powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Co do "Stary człowiek i morze" weźcie obejrzyjcie film, jest niemalże identyczny jak książka tylko musicie śledzić tekst, bo np to, że miał raka skóry jest pominięte.

    OdpowiedzUsuń
  59. Wolę przeczytać, bo ogółem lubię to robić - chodzi o to, że preferuję więcej akcji w książkach :)
    Na filmie chyba bym zasnęła...

    OdpowiedzUsuń
  60. Boże dziewczyny , jeżeli chce to niech odchodzi to jej sprawa. Niestety to przykre że nie będziemy czytać jej nowych postów , ale trudno się mówi .NIE WSZYSTKO TRWA WIECZNIE !. Dajcie jej odejść w spokoju , taka jej decyzja ! Trzymajcie się ! <3

    OdpowiedzUsuń