2013/10/26

SALE - 32%


Zasady zabawy pozostają niezmienione - zgłaszacie się podając swój nick w komentarzu, wystawiacie co najmniej 10 rzeczy, a my w wieczornym poście na blogu umieścimy reklamy bazarków pięciu pierwszych i pięciu wylosowanych osób. Powodzenia!

PS Przepraszam, że w ostatnim czasie nie dodawałam postów. Niestety wraz z rozpoczęciem roku akademickiego straciłam dostęp do internetu w internacie, a nadmiar zajęć nie pozwalał mi na spędzenie weekendów w domu. Mam nadzieję, że zrozumiecie c:

Zabawa tylko dla obserwatorów bloga!

EDIT: Eh, kolejne awarie - jutro wznowię posta i będziecie mogli ponownie się zgłaszać. 




25 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się
    Dusiolla

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się nie zgłaszam ale cieszę się, że nareszcie jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się

    Mój nick: ROBIECIEWKONIA

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety się nie zgłaszam bo nie jestem już SS :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł taka akcja. Nie mogłam wziąć udziału :< Ale fajne macie pomysły
    agaci123

    OdpowiedzUsuń