2013/09/30

Wyniki konkursu na nagłówek

Nie wiem czy pamiętacie, ale ogłaszając konkurs na jesienny nagłówek zmieniłyśmy trochę zasady rywalizacji - ankieta miała pojawić się wyłącznie wtedy, kiedy zgłoszonych zostanie kilka świetnych prac, a załoga nie będzie wiedziała, który powinien wygrać. Natomiast jeśli tylko jeden nagłówek podbije nasze serca... wygrywa on od razu. Właśnie tak było z teraźniejszym konkursem! Wasze prace były dobre, ale tylko jeden jest w stanie sprawić, że blog wyglądać będzie cudownie. Nie martwcie się jednak, postanowiłyśmy - wszystkie prace wybierać pomogły mi Kiryee i _Carolciaa - rozdać też trzy wyróżnienia. Nie przedłużając, oto wyniki:

I miejsce, czyli 500sd oraz miejsce na blogu wygrywa:

aga19988



Wyróżnienia w postaci 25sd otrzymują:

MissRihanna1902


liliana2511


 Karolina3897



Gratuluję Wam wszystkim! 
Wystawcie coś za daną kwotę+prowizję, a potem zgłoście się w mojej KG.

Co do nowego wyglądu bloga - zaraz skontaktuję się z Agnieszką w celu ustalenia szczegółów :)

Podoba Wam się zwycięska praca?
 
 

32 komentarze:

  1. Jakoś średnio mi się podoba :/
    Bywały już lepsze nagłówki.

    misia192

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzisz Jagienka- wyrocznia zawsze ma rację :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszkę że Aga wygrała ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Były lepsze niż te wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem szczęśliwym człowiekiem :D

    aga19988

    OdpowiedzUsuń
  6. liliana2511 śliczny nagłówek :) Ale ten co wygrał też jest ładny ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Wam! I miejsce i wyróżnienia zasłużone. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! 1 miejsce, jak najbardziej zasłużone, rewelacyjny nagłówek *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. Średnio podobają mi sie te nagłówki.

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się bardzo podoba :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy tylko mi sie wydaje że pierwszy nagłówek (ten co wygrał)jest bardziej letni niż jesienny? -.- A z tego co wiem, konkurs miał być na nagłówek o tematyce jesieni, więc nie powinien wygrać.

    OdpowiedzUsuń
  12. @chomiska
    Nie jest on letni (:
    Na nagłówku dominują ciemne jesienne barwy, doll ma na sobie sweter/płaszcz, a trawa (jest to trawa, nie zboże) ma brązowawy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nagłówek bardzo ładny :))

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń
  14. To już nie są nagłówki - nie przypominają niczego ze stardolla. Po pierwsze nie ma twarzy JAKIEJKOLWIEK doll, po drugie taki nagłówek może widnieć na blogu o każdej tematyce o tj porze roku -.-

    szu_szu

    OdpowiedzUsuń
  15. Szu_szu niestety ma sporo racji, ale wyjątkowo mi to nie przeszkadza. Dobra praca z klimatem :)
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem to dobrze, że twarze stardollowe nie są wszędzie.
    Nagłówek kojarzy się z jesienią i, jak napisała Lid: ma klimat.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pieknie zrobiona strona. Ostatnin naglowek tez jest ladny

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Aga - mistrz!! Zasłużona wygrana i nie rozumiem hejtów, ponieważ jest naprawdę przewspaniały! mogę się gapić na niego godzinami *.* i dzięki za wyróżnienie :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Średnio mi się podoba jako całosc ale jest świetnie wykonany no i że nie umiem kompletnie robić nagłowków to gratuluję zwycieżczyni no i osobom wyróżnionym

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  20. woooooooooow!!! weszłam na bloga i aż mnie zatkało! jest ślicznie teraz! czuć klimacik jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny nagłówek wygrał.Bardzo mi się też podoba praca liliany2511

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba nagłówek , jest tak jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. szkoda że nie ma ankiety bo naprawdę niektóre były bardzo ładne
    Majka025

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję, a nagłówek naprawde śliczny! :)

    yoooloo

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne nagłówki, gratulacje! ^^


    katherineeex3

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsza zdecydowanie najlepsza.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń