2013/09/03

Spoiler wnętrza

Ciekawi Was skąd ono pochodzi?

15 komentarzy:

  1. BASIC ! OBY BASIC ! BŁAGAM OBY BASIC!

    OdpowiedzUsuń
  2. Albo nie Tribute :D Ale ładne wnętrze, zapewne kupię. A jeśli darmówka to zrobię :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Może być,a le nie wiem do czego bym je użyła

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam Beach villę, więc wnętrz nie mogę kupować, ale to jest serio bardzo ładne : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślę że to jest ANTIDOTE

    OdpowiedzUsuń
  6. wnętrze od razu mi się spodobało :) jest śliczne mam nadzieję, że będzie to darmówka albo będzie w sklepie Basic wiem że to nie możliwe bo wnętrze na 100% będzie za sd pewnie ok 30 albo 25 niestety, oby mój komentarz się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo. ładne. podoba mi się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne, oby nie było limitowane (czytac-drogie)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń