2013/09/09

NA TROPIE: MSW

MSW: pierwsze wrażenie
Co roku możemy spodziewać się nowości, goszczących na okres wyborów w sklepie MSW. Myślę, że kolekcje nigdy specjalnie nas nie zaskakują, gdyż wiemy czego mamy się spodziewać. Sporo błysku, różu, charakterystycznych ozdób i nadzwyczaj sztucznych graficznie materiałów. Tak jest również w tym przypadku, aczkolwiek wychodzę z założenia, iż w każdym morzu kiczu, możemy znaleźć kilka perełek.
Nie takie MSW straszne, jak je malują
Postanowiłam przyjrzeć się tej kolekcji z bliska, na dodatek dokładniej niż zwykle. Z rzeczami oznaczonymi różową kropką warto się "zaznajomić" i rozważyć ich kupno; natomiast kropki z fioletowym środkiem umieściłam na tym, co znalazło się w mojej stardollowej szafie.



A Wy jakie zdanie macie o nowej dostawie? W które rzeczy zainwestowaliście swoje stardollary?

8 komentarzy:

  1. Czekam jeszcze na stylizacje z tymi rzeczami :>

    OdpowiedzUsuń
  2. pare rzeczy naprawdę mi się spodobało.

    eloo

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się najbardziej podoba sukienka z miętowym dołem, cudowna. Szkoda że nie mam kasy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka rzeczy jest wartych uwagi, jednak nie mam aż tyka SD :(

    OdpowiedzUsuń
  5. interesująca jest maxi spódnica zielona oraz prawie wszystkie czarne torebeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. futro jest cudowne ale bardzo drogie

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie najbardziej podoba się futro. Dlatego mam pytanie czy w tym sklepie są przeceny?
    Mimo wszystko 30sd to niemała suma.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie za ładne to MSW...

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń