2013/09/05

Wybór dnia

Mieszanka wyrazistego różu, koloru kobaltowego i jasnego fioletu.... a do tego złote ćwieki! Tak mniej więcej można opisać dzisiejszy wybór dnia z Frankie Morello Tribute. Jest to torba za 18 stardollarów. Bardzo spodobał mi się jej wzór, ale niestety dodatek traci na fasonie - kojarzy mi się on z ekologiczną torbą na zakupy. Stanowczo lepiej wyglądałoby to jako kopertówka. Jakie są Wasze odczucia? Warta swej ceny?

Z komentarzy wylosuję osobę, która otrzyma sd na jej zakup.



29 komentarzy:

  1. nie podoba mi się i cena...
    _greenn_

    OdpowiedzUsuń
  2. Średnio podoba mi się..

    Alena155

    OdpowiedzUsuń
  3. NIe jest ona jakaś ładna, ani brzydka, ale nie kupię jej

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość ładna ;)
    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie za bardzo mi się podoba...

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna ;D ale nie kupię bo oszczędzam

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest świetna, szczególnie z powody kolorystyki i właśnie złotych ćwieków! Po prostu torba na czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się podoba :) Ale w tej chwil brak sd.

    nataliaszelc01

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem,może ją kupię:)
    eloo

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna ale mnei nei stać ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. nawet ładna, ale droga

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  14. Swojej ceny warta ale mi się nie podoba

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  15. Lepiej prezentowałaby się jako kopertówka...Gdyby mniej kosztowała kupiłabym ;)
    jola513

    OdpowiedzUsuń
  16. 18sd to trochę za dużo, bo nie powala ta torebka ;d
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka nie jest warta swej ceny :\
    eskaXD...

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka jest cudowna i warta swojej ceny

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajna :) ale uważam nie warta swojej ceny, jest po prostu za droga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Średnio mi się podoba, raczej jej nie kupię ;/


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  21. Cena niszczy. Wygląd też w sumie tak o sie prezentuje. Nie kupię.
    Wymalovana

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet nawet ale nie kupię!

    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest bardzo ładna lecz cena odstrasza c;

    OdpowiedzUsuń