2013/09/17

NA TROPIE: Darmowy płaszcz

Czy darmowy płaszcz zdoła odmienić zwykłą stylizację?
Z pewnością zwróci na siebie uwagę, aczkolwiek jestem zdania, że doszczętnie ją przykryje. Tak jak wszystko, ma swoje plusy, ale również minusy. 
Stawiamy na dodatki!
Załóż kapelusz, naszyjnik, torebkę czy bransoletkę: jest wiele sposobów na wzmocnienie bezbarwnego kompletu.

Celowo przygotowałam dosyć proste zestawienie, przyozdobione jedynie akcesoriami, a następnie założyłam płaszcz. Idealne w tym przypadku będą odcienie nude, czerń, a także srebro.

11 komentarzy:

  1. Ładne stylizacje, choć 1 bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. @czekoladka333: Przecież to ta sama stylizacja :_:

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak zrobiłaś ten płaszcz?

    OdpowiedzUsuń
  4. @Shery SheryLady: Lajkujesz stronę Stardoll na Facebooku, wchodzisz w ten link: https://www.facebook.com/Stardoll/app_190322544333196, a następnie klikasz "przyjmij ten prezent" obok płaszcza i logujesz się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja ale niestety nie mam płaszcza.

    OdpowiedzUsuń
  6. z jakiego sklepu pochodzi ta kolia na drugiej stylizacji?

    OdpowiedzUsuń
  7. @:*: Nicholas Kirkwood Tribute

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja wciąż go nie dostałam :/
    Stylizacja druga mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny wraz ze stylizacją !

    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł łączenia ubrań o podobnej kolorystyce! można stworzyć wtedy coś oryginalnego! ;)

    OdpowiedzUsuń