2013/09/23

STYLIZACJE EKSTERIORYZACJE: LE




12 komentarzy:

  1. Uwielbiam te spodnie i zaczynam żałować, że nie kupiłam żadnych butów. Bardzo mi się podobają stylizacje, ale prosiłabym o nazwy sklepów :)
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 stylizacja:
    Kurtka - Jean Paul Gaultier Tribute
    Top - It Girls
    Okulary - Beastly
    Torebka - RIO
    Buty - It Girls

    2 stylizacja:
    Kurtka - Bonjour Bizou
    Sukienka - Mka
    Kamizelka - Fallen Angel B
    Torebka - Otto


    3stylizacja:
    Spódnica - Bonjour Bizou
    Naszyjnik i torebka - LE

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 swietna c;

    Spodnie są najlepsze z całego LE, miałam farta, że zdążyłam :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te spodnie i je uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. kto zaprojektował bluzkę ze znakami yong yang?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie są najlepsze z całej kolekcji, niestety dla mnie ich już nie wystarczyło ;<

    diddlussia_kiss

    OdpowiedzUsuń