2013/09/25

Powrót Hot Buys!

W starblogu pojawiła się zapowiedź październikowych Hot Buys'ów. Jak wiecie, przez pewien czas pojawiały się Hot Buys Weekly, a następnie admini wprowadzili sklep pod nazwą Hot Buys Retro, gdzie znajdowały się stare HB. Po tej zapowiedzi można się domyślać, że admini na nowo wprowadzą starą dostawę HB, czyli 10 na miesiąc. Osobiście bardzo jestem zadowolona, bo taka opcja jest najlepsza i mam nadzieję, że pozostanie ona już na stałe i pojawią się nowe, świetne Hot Buys! Już można wywnioskować, że niektóre rzeczy będą ładne np. białe buty czy torebka. Cieszycie się z tego powodu? Podobają Wam się rzeczy z zapowiedzi?


18 komentarzy:

  1. cieszę się, że stare HB znów powracają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowała mnie fioletowa kurtka, wysokie buty, spódniczka, torebka i legginsy, chociaż jak HB będą się pojawiać w odstępie ok. 4 dni to kupię wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy u was też nie resetują się starmonety ??

    OdpowiedzUsuń
  4. HURA! HURA! HURA! :D
    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  5. @ Kiciusiulka

    Mam to samo, ale pewnie admini niedługo naprawić, bo wydaję mi się, że nie jest to pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja dawno HB nie widziałam :O

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty na pierwszy planie śliczne *.*
    Ale pewnie ich nie kupię bo będą za drogie...

    Zoofinka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooooooo tak ! Czekałam na to :) świetne są te ubrania :)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  9. To super, ale wzory ubrań się powtarzają. Mogliby się bardziej wysilić. Bo np torebka już była tylko kolory pozmieniali

    OdpowiedzUsuń
  10. Nareszcie ;D
    Już nie moge się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są: kurtka, spódnica i różowa bluzka, ale zamierzam kupić wszystkie oprócz biało-czarnej sukienki.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  12. HB <33 W KOŃCU WRÓCIŁY.!!! ;****
    eliprojektantka

    OdpowiedzUsuń
  13. o super! mam nadzieję, że admini nabyli nowych pomysłów.. białe buty wydają się ok! ciekawe jak cenowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jaa hb wracają :D cóż za zaskoczenie.

    z tego co widze to narkzie podobają mi się buty, spódnica, kurtka, torebka i naszyjnik czyli całkiem sporo. Bedę czekac :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo się cieszę <3

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ta torebka na tej 1 doll. ! :3 Czekaam
    jula1807

    OdpowiedzUsuń