2013/09/12

Littlest Pet Shop w Pet a Porter


Lipcowa dostawa do Pet a Porter niezbyt dobrze się sprzedała. Świadczy o tym ilość wciąż dostępnych zwierząt, które możemy nabyć w okolicach 100 stardollarów. Kolekcja jest dobrze wykonana, ale mnie odpycha cena i niefunkcjonalność dzikich przyjaciół - myślę, że właśnie to jest powodem słabej sprzedaży. Zastanawia mnie jednak, co w PAP robi reklama Littlest Pet Shop... przecież już nikt nie odwiedza tego sklepu, a wesolutkie piosenki i zabaweczki nie interesują większości użytkowników. Dodatkowo, zamiast logo Pet a Porter jest logo Pet Shop. Nieudana reklama? Błąd? Co o tym myślicie?

Za informację dziękuję anonimowej osobie.







8 komentarzy:

  1. Wyczówam Błąd

    ClawdeenWolf,22

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie chyba błąd.


    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  3. Ceny są ogromne...Od razu jak pojawiła się kolekcja to poszłam do sklepu...ale jak zobaczyłam ceny od razu z niego wyszłam!!!Przesada!

    nikola139

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się, ale są za drogie

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  5. na co komu taki zwierzak za 100sd.. wątpie aby sprzedał z zyskiem z czasem ;)

    OdpowiedzUsuń