2013/09/25

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem dnia została różowa kurtka z Mark Fast Tribute, która - jeśli się nie mylę - zdobyła już to miano niedługo po wejściu tego sklepu do starplazy. Nie wiem czy jest to błąd, czy celowe ze strony adminów. Kosztuje 38sd i jest najdroższą rzeczą z tego sklepu. Jak widać, admini chcą nas jeszcze zachęcić do odwiedzenia tego sklepu. Kurtka sama w sobie nie jest zła, ale kolor niezbyt mi odpowiada. Nad zakupem jeszcze się zastanowię. Co o niej myślicie? Macie już ją w swojej szafie?

Z komentarzy wylosuję jedną osobę, która otrzyma sd na zakup tego wyboru dnia.



25 komentarzy:

  1. fakt, kolor nie należy do moich ulubionych, ale można to z czymś ładnie skomponować :3

    OdpowiedzUsuń
  2. "Troszkę" droga, ale za to ładna. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. możliwe, ze z jakimś ciekawym ciuszkiem fajnie by się skomponowała:)
    eloo

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, ale oczywiście mnie nie stać :< Ostatnio rzeczy na sd dzielą się na te których nie chcę i te na które mnie nie stać ;>

    Zoofinka

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor mi się podoba, lubię takie energetyczne :P tylko cena odstrasza o.0

    diddlussia_kiss

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena przeraża... Ale całość prezentuje się nieźle ;)

    killrose144

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor może nie najpiękniejszy, ale do jakiś ciemnych ubrań będzie pasował :).
    anska2002

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się podoba ale 38sd to przesada...

    gosiak1997

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie jest śliczna i bardzo chce ją kupić <3 fifi12fifi

    OdpowiedzUsuń
  10. w sumie to nawet ładna.. ale droga ;) nie kupuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie ta kurtka jest ładna. Kolor jakoś ujdzie, można go świetnie dopasować do innych :) Faktycznie jest to najdroższa rzecz z tego sklepu, a szkoda... Poza tym jak dla mnie - warta swej ceny, bo na prawdę jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest fantastyczna, podoba mi się ten kolor, pełen energii. Jest niestety bardzo droga, ale myślę, że warta swojej ceny. Oprócz tego uważam, że złote wstawki wyglądają świetnie ;)

    HoLilik

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie specjalnie mi się podoba...

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna, ale kolor mi się nie podoba :/

    szolla

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie podoba mi się :p

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń