2013/09/05

MSW store

Admini na nasze e-maile dostarczyli wiadomość o tym, że już jutro pojawi się sklep MSW. Znajdą się tak między innymi ciuchy z spoilerów ( patrz poprzedni post). Jestem ciekawa, jakie będą wszystkie ciuchy, mam nadzieję, że admini zaskoczą Nas wszystkich pozytywnie, nie negatywnie. Czekacie już na nowy sklep?
 
Coming soon! We're putting the finishing touches to the MSW shop, which is jam packed with stunning garments and stylish outfits and accessories fit for a queen!Hint it could be out this Friday!
MSW Store »

8 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać , od początku zapowiedzi MSW czekałam na ten sklep :D

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczymy, ale jestem sceptycznie do tego nastawiona

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekaam ! Mam nadzieję, ze beda za sm ! Nie mg sie doczekac, ladna wiadomosc ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam i również mam nadzieję ze będzie coś za sm

    OdpowiedzUsuń
  5. rozejrzę się, może coś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. reklama prezentuję sie ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie to zaskoczyło negatywnie;D
    jula1807

    OdpowiedzUsuń