2013/09/03

Konkursy: tak czy nie?

Przed wprowadzeniem jakiejkolwiek nowości, chciałabym skonsultować ją wcześniej z Wami, także bardzo proszę, abyście wyrazili swoje opinie w komentarzach!

Z tego co wiem, wiele osób ma problemy z makijażem, a raczej z jego tworzeniem. Brak precyzyjnego wykonania, czy cierpliwości: z tymi problemami borykają się niektórzy z Was. Jaka jest idea mojego pomysłu? Co jakiś czas organizowałabym KONKURS, w którym do wygrania byłby MAKIJAŻ mojego autorstwa.
A jak konkretnie by to wyglądało? Utworzyłabym post, pod którym moglibyście przesyłać swoje zgłoszenia (w zgłoszeniu wymagany byłby screen twarzy Waszej lalki bez kosmetyków na niej, a także opisanie swojego wymarzonego makijażu, czyli załączenie realnego zdjęcia, bądź też dokładne wskazanie kolorystyki). Po wybraniu dana osoba musiałaby przesłać mi swoje hasło, abym mogła stworzyć i zapisać makijaż na jej koncie; ale z tym akurat chyba nie ma problemu, gdyż na bieżąco przeprowadzam "Wyrocznie" i nie jest to pierwszy raz, gdy ktoś musi dzielić się ze mną swoimi prywatnymi danymi. 

W komentarzach proszę o uwzględnienie:
*tego czy podoba Wam się pomysł na konkursy
oraz
*ewentualnych sugestii

20 komentarzy:

  1. Fajny pomysł może się zgłoszę jak będzie


    olka170

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba pomysł i jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomsł. :) Mogłabyś np w konkursie zaznaczyć trudnośc wykonanego makijazu np. 1 miejsce może wybrac taki z którym jest dużo roboty 2 średni a 3 ładny ale łatwy

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry pomysł :) a co do komentarza wyżej to taka osoba jak Kaci na pewno nie ukradła by ci konta masz na to nawet dowód w postaci wyroczni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry pomysł, jestem na tak. Chętnie obejrzę artykuły z tej serii.

    JuliaWie

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem to świetny pomysł ! na pewno bym się zgłosiła ponieważ ja nie umiem robic make-up ale ie mam tez na nie go oryginalnego pomysłu

    kruszyna202

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam się zapytać kiedy będzie wybór na komentatora miesiąca - sierpień?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł! :D Jak będę miała czas to może się zgłoszę.. ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł mi się podoba, na pewno się zgłoszę :)
    jola513

    OdpowiedzUsuń
  10. Konurs casłkiem ok, cgłoszę się ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. To z podaniem hasła to niezbyt chyba dobry pomysł, bo nie wiem czy znalazłyby się osoby chętne do jego podania i zaufania Tobie czy komuś, wiesz jak to jest. Takie jest moje zdanie oczywiście.

    Alena155

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się tam do konkursów nie zgłaszam, ale moim zdaniem pomysł średni xd Już wolę mieć zrobione po swojemu, niż zrobiony przez kogoś. Ale jak tam chcecie ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja i tak się nie zgłoszę, więc mi to obojętne. Wole brać udział w konkursach.
    888kamila

    OdpowiedzUsuń
  14. @Alena155: A przepraszam bardzo, jak mam zapisać makijaż na czyimś koncie bez zalogowania się na nim? Może znajdziesz jakieś inne metody, na przykład teleportację. Kto się boi nie musi podawać, aczkolwiek jeszcze nikomu z "Wyroczni" nic nie zginęło. Gdybym przy swojej randze swojej "popularności" okradała konta, musiałabym być zupełną kretynką :-) Tyle w temacie haseł, nie warto się nad tym rozwodzić.

    OdpowiedzUsuń
  15. niezły pomysł, tyle ,że ja nie robię zbyt dobrego makijażu, bo mam mało kosmetyków, a nie dlatego , że nie umiem ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. robisz cudowne makijaże, więc myślę, że jak najbardziej na TAK ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się zgłoszę jak nie będzie trzeba podpisać.

    jula1807

    OdpowiedzUsuń