2013/09/07

Wielkie obniżki cen - informacje

Pamiętacie  POST z przeceną reklam? Kompletnie wyleciał mi z głowy, za co bardzo przepraszam! Przed chwilą przypomniałam sobie, że nadal nie podałam szczegółów dot. tej przeceny. Niestety, zapomniałam o tym, iż rezerwowaliście sobie terminy, których ja nie zapisałam i teraz już minęły/ są zajęte. Dlatego poniżej wypiszę wszystkie osoby, które załapały się na przecenę 50% lub 25% - pojawią się tylko osoby, których dot. 50% przecena, ponieważ zgłoszeń było bardzo mało.  Jeśli nadal chcecie wykupić tańszą reklamę, proszę Was o skomentowanie tego postu w następujący sposób: 

Wciąż interesuje mnie kupno reklamy. Zamawiam termin (tutaj podajecie wolną datę, możecie wszystko sprawdzić w zakładce). Mój nick: (tutaj wpisujecie swoją nazwę na stardoll). Moje gg: (tutaj podajecie swój numer gg, abym mogła do Was potem napisać w sprawie ustalenia szczegółów).

Kto pierwszy wyznaczy sobie daną datę, ten ma ją zajętą, bowiem pojawia się u nas tylko jedna reklama na jeden dzień. Jeśli ktoś z poniższej listy nie skomentuje tego postu - traci swoją szansę. Nie chcę bowiem, byście byli zmuszeni do reklamowania się, jeśli tego już nie chcecie.


OSOBY, KTÓRE OTRZYMUJĄ 50% ZNIŻKĘ NA REKLAMĘ,  CZYLI ZA JEDYNE 100SD+PROWIZJA:


BlackEvee
sandrusia_95
Alkastura  
gilek
bellatrixxlestr 
nivea11
Asinek.xd 

Możecie przesyłać swoje terminy do poniedziałku (9 września), do godziny 12:00, ponieważ chciałabym to w miarę szybko załatwić.  Jeszcze raz przepraszam za zamieszanie!



3 komentarze:

  1. Ja mam pytanie w związku z reklamą. Moje gg: 8536578

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Wciąż interesuje mnie kupno reklamy. Zamawiam termin 15.09.2013 Mój nick sandrusia_95 Moje gg 47174557

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej nie zamówię , nie mam na razie loterii .D

    jula1807

    OdpowiedzUsuń