2013/09/09

Dostawa Polished

Promocja Miss Stardoll World 2013 wciąż trwa! Z tej okazji, w starplazie pojawiła się nowa dostawa Polished, związana właśnie z tym sklepem. Obejmuje ona 1 piętro, gdzie ceny to 14 lub 16 stardollarów. Lakiery są w podobnych kolorach co ubrania MSW, większość z nich również błyszczy się lub posiada cekiny - jednym słowem admini bardzo zadbali o podobieństwo tych dwóch kolekcji. Przyznam szczerze, że całość jest ciekawa, ale większości lakierów w ogóle nie widać z daleka, więc ich kupno to zwykłe marnotractwo pieniędzy. Zdecydujecie się na coś? Ja ewentualnie, gdy będą je wycofywać.


8 komentarzy:

  1. Nigdy nie kupuję lakierów, no chyba, że jakiś wyjątkowo mi się spodoba. Co do tej kolekcji nie jestem za bardzo przekonana, jednak moją uwagę przykuł czarny lakier z motywem kolorowych.. paseczków? Zastanowię się nad jego kupnem. Bardzo mi się za to podoba lalka reklamująca dostawę : 3

    OdpowiedzUsuń
  2. JA MOŻE I KUPIĘ :) NIe wiem ;)
    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kupuje raczej lakierów. Szkoda mi kasy.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie kupuję lakierów ale kilka mi się podoba

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. na pewno nie kupię wolę wydać sd na jakiś fajny ciuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko ten w paski jest ładny no i może z tymi diamencikami obok zielonego i ten granatowy :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń