2013/09/21

NA TROPIE: Limited Edition

Limited Edition
Nowa kolekcja limitowanych smakołyków niezupełnie przypadła mi do gustu, aczkolwiek znalazłam tam kilka rzeczy dla siebie. Moim absolutnym faworytem są czarne spodnie. Równie efektowne są także stelaże sukienek w dwóch wariantach kolorystycznych: uważam, że świetnie prezentują się na manekinach. Miałam to szczęście, że zakupy robiłam poprzez linki, zatem wszystko było jeszcze dostępne. Pasek i biały sweter kupiłam tylko i wyłącznie ze względu na szybką sprzedaż. 

A Wy co postanowiliście kupić? "Załapaliście" się jeszcze na upatrzone rzeczy?


+ Dodatkowo dokupiłam jeszcze jedno wnętrze

14 komentarzy:

  1. Chciałem kupić te skórzane spodnie, ale były już wyprzedane ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam te szorty czarne poprzez link . :3

    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam sporo rzeczy z twojego wyboru. Niestety na spodnie się nie załapałam, chociaż bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. też robiłam zakpy przez link, jednak wahałam się a również chciałam spodnie, łańcuch i jeszcze coś tam.. z tych co wymieniłaś mam jedna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie, buty w kartę i wisiorek od razu kupiłam... najlepsze z rzeczy z kolekcji :)
    Potem wrzuciłam do koszyka jeszcze min. czarny stelaż sukienki i spodenki z tiulem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam tylko czarno bordowe buty w krate ;>

    Jago_dowa

    OdpowiedzUsuń
  7. kupiłam jako jedna z ostatnich *uff* te skórzane spodnie, nic innego nie za bardzo mi przypadło do gustu ;)

    Terravitta

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja prawie w ogóle mi się nie podoba. Z tego co wybrałaś chcialam spodnie, ale już nie było. Kupiłam łańcuszek ale ubolewam że jest z salonu piękności. Do tego zakupiłam jeszcze spódniczkę której nie wymieniłaś

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie załapałam się na co chcialam :(((

    OdpowiedzUsuń
  10. Teorię mamy za sobą, teraz czekamy na wykorzystanie w praktyce :>

    OdpowiedzUsuń
  11. wchodząc na stardoll, było już wszystko wykupione... także nie załapałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam buty tak zwane 'gladiatory' z sercami,skórzane spodnie, spódnice w krate, i spodenki z chyba tiulem xDDD Więc mam wszystko chciałam ^^

    OdpowiedzUsuń