2013/09/16

Półfinał MSW!

Zgodnie z przebiegiem konkursu, dzisiaj tj. 16.09 pojawiła się oficjalna lista półfinalistów w konkursie MSW. 20 reprezentantów poszczególnych krajów starać się teraz będzie o miejsce w ścisłym finale, który rozpocznie się już w październiku. Wśród kandydatów z Polski pojawiło się kilka naszych czytelniczek, którym serdecznie gratuluję dostania się do drugiego etapu. Pełną listę reprezentantek znajdziecie u dołu tego posta. Macie już swojego faworyta?

http://www.sdcdn.com/cms/msw13_semi.jpg?2

Sisi1358, PrincessAnisia, maxis588, 888kamilaEZorro, Pikaczu103, AmfijaSmiley, martus..xd, TiaraAiwlys, izabelach, Lady100Violet, FreeStyleONA, anetka9995, gabi1224, AshleyGreen96, Kesha.34, SlodkaSandra10, aldona.m, Dana1905, stay96,

18 komentarzy:

  1. Nie mam faworyta, ale na kogoś zagłosuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też zagłosowałam na aldona.m :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się strasznie cieszę, że Izabelach jest. Jest śliczna i robi cudowne projekty zarówno ubrań jak i włosów :) Będę na nią głosowac.
    Januaryn

    OdpowiedzUsuń
  4. szczerze to mi się żadna nie podoba :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosuje na każdą dziewczynę, bo każdy głos dla nich się liczy. Trzymam kciuki, aby wygrały chociażby ostatnie miejsce MSW ^^ ale bardziej chce, aby polka (nie ważne jaka) wygrała tego roczne MSW'13. Życzę powodzenia konkurencji, i wiele wspaniałych sukcesów. Gratulacje ^^ Pozdrawiam, LoveMartusi

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam na tylko jedną osobę w MSW, a teraz nie wiem na kogo

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  7. zagłosuję na izabelach bo lubię jej projekty, a reszty osób nie znam

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Głosuję na Lady100Violet mam ją w znajomych :)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyscy totalna beznadzieja za wyjątkiem anetki ^.^ miała wygrac rose4400 :((( dupa zbita i takie gunwo na patyku (jeszcze amfija jest spk)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosuję na kogoś prawdo podobnie na Sisi1358 zawsze była moją faworytką .

    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze ja przeszłam. Mój nick to Aga5504

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostałam wiadomość, że dostałam się do półfinału O.o

    OdpowiedzUsuń
  13. no ja też i nie wiem o co chodzi :P

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja mam wiadomość że dostałam się do półfinału ale mnie tam niema o;
    Wytłumaczy mi ktoś o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  15. moim zdanie było o wiele więcej ładniejszych doll nie które to po prostu porażka no ale wybiore naj lepszą i zagłosuje

    OdpowiedzUsuń