2013/09/27

Wybór dnia

W nowej kolekcji MSW jest kilka ładnych rzeczy, ale admini najwyraźniej postanowili wyróżnić jedną z tych gorszych... Mowa o dzisiejszym wyborze dnia - została nim okropna sukienka za 24 stardollary. Góra dziwnie się marszczy, a dół jest tak zniekształcony, że doll wygląda w ubraniu niczym larwa. Moim zdaniem reklama na stronie głównej nie zwiększy sprzedaży owego ciuchu. Może tylko ja mam takie dziwne odczucia? Podoba Wam się?

Z komentarzy zostanie wylosowana osoba, która otrzyma sd na jej kupno. 



17 komentarzy:

  1. Taka sobie
    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie za bardzo mi się podoba, jakoś nie jest szczególnie zachwycająca.

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi sie podoba. Ale trochę droga. ;//

    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  4. nie podoba mi się w ogóle, ma dziwny kształt i kolor,do tego jest droga ;/

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę dziwnie wykonana...

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest brzydka. Jedynie góra do czegoś się nadaje

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko góra mi się podoba. A reszta niezbyt mi się podoba. Cena też pozostawia wiele do życzenia.

    painfulHUG

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi sie podoba więc jakbym miała tyle sd to bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tandetne! nie podoba mi się :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, góra ale dół to całkowity koszmar, przez to jej nie kupię.
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń