2013/09/19

Pierwsze spoilery LE

Póki co jedynie naszyjnik i zawieszka :)

17 komentarzy:

  1. Uuuu, w końcu gratisy wracają do łask :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podobają mi się wielkie łańcuchy

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę zawieszkę :)
    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  4. Łańcuch jest super, prosty i efektowny :) kupię go!

    OdpowiedzUsuń
  5. @Huiii raczej nie dokupienia, to będą prezenty jak przy pierwszych kolekcjach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm to jeszcze lepiej ;) pamiętam, że kiedyś dawali zawieszki. Myślałam, że naszyjnik będzie jednak do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś takie zawieszki dostwało się po kupieniu jakiejś rzeczy, więc albo bedzie darmowy albo w kolekcji :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm... Czy podobnego łańcucha nie ma/było w tym całym, jak mu tam, sunnybunny (czy coś)?

    Zoofinka

    OdpowiedzUsuń
  9. O świetnie, bo mam kasę :D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego LE będzie, jak mi się kończy ss? :/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, mam nadzieję, że to będzie darmowe :D

    OdpowiedzUsuń
  12. naszyjnik.....? nic specjalnego

    OdpowiedzUsuń