2013/09/27

Wyniki konkursu na komentatora

Nie macie pojęcia, jak trudno dodać wyniki konkursu na komentatora, który obejmuje kilka miesięcy... Mimo to, trzeba było to zrobić! Wybierając zwycięzców przeglądałam różne posty, a także kierowałam się tym, kogo kojarzę z wyrażania swojej opinii na naszym blogu. Nie przedłużając, oto rozstrzygnięcie:

I miejsce i 200 sd wygyrwa - Asinek.xD
II miejsce i 150 sd wygrywa - Adula100
III miejsce i 100 sd wygrywa - Karolina3897

Gratuluję serdecznie! Wystawcie coś za daną kwotę+prowizję, a potem zgłoście się w mojej KG (:

Komentarzy nadal jest bardzo mało, co sprawia, że załodze brakuje motywacji. Wy też jej  potrzebujecie - co prawda nie do blogowania, ale komentowania - dlatego niedługo pojawi się konkurs na nowego komentatora. Wyczekujcie!

Mam też dla Was informację dot. akcji związanej z MSW, którą SiM miał robić wraz z UZ: niestety nasi partnerzy zrezygnowali, dlatego też całe przedsięwzięcie nie wypali. W pojedynkę nie ma sensu. Nie martwcie się jednak, będzie jeszcze kilka innych okazji do współpracy naszych blogów!


13 komentarzy:

  1. Serdeczne Gratulacje :)
    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie my nie mamy motywacji żeby komentować

    OdpowiedzUsuń
  3. jakbyście robili jak dawniej więcej rzeczy do wygrania, konkursy loterie itp. i żeby nie powtarzały się wygrane tych samych osób każdy chyba by starał się kom. ;3
    1karo1

    OdpowiedzUsuń
  4. @Aneta
    Przecież nie powtarzają się wygrane ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak się cieszę <3 Dziękuję i gratuluję innym

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety tak... :/ Ciągle wygrywają te same osoby.. Przypadek? Nie sądzę.. Tyle razy z przyjaciółkami i koleżankami i innymi znajomymi zgłaszaliśmy się ale i tak te same osoby praktycznie wygrywają..:)
    1karo1

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję!! komentowanie bloga weszło mi w nawyk. już chyba półtorej roku jestem z Wami.. a może i dłużej? :o
    gratuluję również pozostałym ;)

    OdpowiedzUsuń