2013/09/27

NA TROPIE: Tropikalne bogactwo

*Na obrazku powyżej znajduje się jedynie nieliczna część, wzorzystych i kolorowych zbiorów, znajdujących się w mojej stardollowej szafie.


Nawet klasyczna czarno-biała zebra potrafi przyprawić nas o zawrót głowy...
Jeśli oszaleje na punkcie kolorów. Tropikalne bogactwo pochłonęło mnie doszczętnie. Wywracam Starbazaar do góry nogami, w celu znalezienia jak największej ilości ubrań wzbogaconych kwiatowymi printami. Wciąż zadaję sobie jedno pytanie: czy to na pewno JA? Wtedy przypominam sobie o jesieni, jednak nie tej słonecznej i emanującej mnóstwem barw, a tej przytłoczonej szarością i pozbawionej życia. Dochodzę do wniosku, że najlepszą rekompensatą deszczowej piosenki będzie sycylijska przygoda w krainie kamuflażu. 


To tylko mały wstęp do tego, co dopiero nastąpi. Zaczynam przygotowywać kolorowe stylizacje, które pojawią się tutaj już wkrótce!

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się motyw zwierzęcy

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać kontynuacji, wstęp bardzo obiecujący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wzory i dobry artykuł !

    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam z niecierpliwością ;)

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. brzmi zachęcająco :D
    nie mogę się doczekać stylizacji !

    OdpowiedzUsuń
  6. super, może to zdecyduje o tym, że znów zacznę zaglądać na bloga. ostatnio jakoś mało ciekawych rzeczy się tu dzieje, wszyscy odchodzą, postów coraz mniej. wydaje mi się, że jeszcze tylko Ty i Twoje stylizacje trzymacie mnie przy tym blogu, na którego i tak coraz mniej wchodzę.

    OdpowiedzUsuń