2013/09/17

Informacja

Zuzy nie ma, tak jak nie było, a porządek na bloga trzeba wprowadzić, więc... Od teraz aż do końca nieobecności Nejtl, to ja zajmę się wszystkim sprawami, które należały do jej obowiązków. Niedługo pojawią się wyniki okresu próbnego redaktorek wakacyjnych - prawdopodobnie przyjmiemy na stałe 2 osoby - i wyniki castingu ds. SALE. Myślę też, że zorganizujemy nowy nabór na redaktora ds. nowości, ponieważ w roku szkolnym każdy z nas ma mniej czasu, a pustki na blogu to niezbyt dobre rozwiązanie. Postaram się też ogłosić wyniki zaległego komentatora miesiąca i ogłosić konkurs na nowego. Musicie mieć jakąś motywację, aby komentować z chęcią :) Zastanawiam się także nad nowym grafikiem bloga. Oprócz tego, mam ważną informację: wraz z blogiem UZALEZNIENI planujemy niespodziankę związaną z MSW. Wyczekujcie!

+ Na asku pojawiają się różne wypowiedzi typu 'pustki na blogu, przejdę na innego' itd. Musicie wiedzieć, że całą załogą staramy się jak możemy. Nie denerwujcie się więc, że wypisane przeze mnie wyżej rzeczy nie pojawią się od razu. Trochę mi to zajmie, bo mój czas wolny także jest ograniczony. Pomóżcie nam ilością komentarzy, nie macie bowiem pojęcia, jak bardzo to motywuje! :)

Powiedźcie, co o tym myślicie!


12 komentarzy:

  1. Zmiany na plus, zapewne nie będzie na blogu nudno (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyda się ktoś nowy, bo trochę tu nudno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł z zatrudnieniem nowych redaktorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stardoll jest coraz bardziej nudny, a nie ten blog, więc się nie przejmujcie

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  5. co do tego komentarza czekam na odpowiedz ! ! ! wiem że nie można nagradzać osób niesłusznie w konkursach z np stylizacją ale w np loterii nie wybierajcie osób które co chwilę wygrywają ja nawet w takie loterie się u was nie zgłaszam bo nie mam szans ponieważ już jest nabite ze 130 komentarzy to nie miało być nie miłe tylko taka porada ...

    olka170

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z olka170. Też mi się wydaje, że najczęściej wygrywają te osoby, które już wygrywały gdzieś.

    Supermissania

    OdpowiedzUsuń
  7. Również nie chcę nikogo urazić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie obraziłyście mnie, spokojnie (:
    W loterii wybieram osoby losowo, więc nie martwcie się, kiedyś na Was trafi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że jesteś idealną osobą na zastępczynię właścicielki i bardzo się cieszę z powodu kolejnej reaktywacji bloga! : 3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z mądrymi wypowiedziami xD
    Nie no , ja cię mog motywować całe moje życie.
    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  11. dobry pomysł, bo nie ukrywając troszkę blog poległ z konkursami i ma zaległości.. tak czy inaczej, ja nie mam zamiaru odchodzić, mam zamiar zostać tu z wami i was wspierać ;)

    OdpowiedzUsuń