2013/09/10

Spoilery







15 komentarzy:

  1. Bardzo fajne meble takie słodkie, cukierkowe, delikatne <3

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne przynajmniej bd. mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczne, dziewczęce mebelki! uwielbiam taki styl

    OdpowiedzUsuń
  4. LE? ;c Tylko nie to! ;-; Nie jestem ss, a kieszonkowe dopiero za miesiąc dostane! no kur!
    Oby to było Prettynlove decor ;-;
    paulusia_1993

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne! :D słoiczki iw gl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowne! Nie mogę się doczekać! *O*

    OdpowiedzUsuń
  7. Le na pewno nie, bo nigdzie nie ma znaczka ;-; Możliwe że Glamur czy jak to ma albo film coś tam xD

    DziuniaPop

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiadomo czy LE .Moim zdaniem LE ma inny styl,ale to tylko moje zdanie.A jak coś to mebelki są meggaa *__*
    the_gusty

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie PnL Decor, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne!Wydaje mi się, że będzie to Popshop :)

    Julka3415

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne ! Kupię je na pewno jak to będzie LE :)

    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ! Kupię je na pewno jak to będzie LE :)

    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne meble, mam nadzieję że nie będ w wygórowanych cenach :)

    Mam pytanie, czy ktoś z was kupił MSW Pass? Bo ja bardzo chciałam, dzisiaj kończy mi się SS, ale niestety nie mogę.. po kliknięciu nie pokazuje mi się strona na której można wpisać swój numer telefonu. ;/ Pisałam do admina, ale wiecie, Stardoll jest pomocny jak zwykle, czyli wcale.

    OdpowiedzUsuń