2013/09/24

WYROCZNIA #3 ZGŁOSZENIA

W jaki sposób możecie zgłosić swój udział? Każdy kto wyrazi taką chęć, musi napisać w komentarzu kilka zdań o sobie na Stardoll. Jakiej zmiany oczekuje, kto jest jego idolem jeśli chodzi o wygląd lalki czy też tworzone stylizacje, jaki mniej więcej chciałby obrać styl. Oczywiście nie może być to osoba, która posiada w szafie pięć ciuchów na krzyż, z czego cztery z nich to darmówki. Chyba sami rozumiecie - w jakiś sposób muszę stworzyć ową stylizację. Zaproponuję także zmianę elementów twarzy, karnacji czy fryzury. Niestety trzeba podać hasło, stwierdziłam że nie potrafię wmontować zmienionych elementów twarzy z innego konta. W każdym razie pierwsze trzy wydania zostały zrobione w ten sposób, a konta nadal bezpiecznie tkwią u swoich właścicielek :) Wszystkie zmiany zostają wtedy zapisane.

Czas start! Zgłoszenia przesyłacie pod tym postem, w ciągu kilku najbliższych dni postaram się je przeczytać i wybrać osobę, która moim zdaniem zasługuje na metamorfozę. Po każdej tego typu odsłonie będę tworzyła post, w którym będziecie mogli zgłosić swój udział, a następnie wybiorę kolejną osobę. I tak dalej, zobaczymy jak to będzie prosperowało :) Buziaki.

EFEKT METAMORFOZ MOŻECIE OBEJRZEĆ NA YOUTUBE, A WSZYSTKIE INFORMACJE ZNAJDZIECIE W ETYKIECIE "WYROCZNIA".
Możecie przesyłać te same zgłoszenia, co ostatnio!

FORMA ZGŁOSZENIA - ELEMENT OBOWIĄZKOWY!
*kilka słów o sobie

ELEMENTY DODATKOWE - NIE MUSISZ ICH UWZGLĘDNIAĆ!
*stardollowy wzór do naśladowania
*styl, który chcesz obrać

WARUNKI:
*posiadanie przyzwoitej ilości ubrań i kosmetyków

PS. Załoga bloga także może się zgłosić, gdyż nie jest to konkurs.

18 komentarzy:

  1. No więc tak. Jestem floraGwiazda a w realu mam na imię Adam mam 12 lat i nie mogę znaleźć stylu dla siebie. Moją ulubioną gwiazdą jest Rihanna.Zawsze jak coś łącze wychodzi brzydko. Na stardollu jestem już prawie 3 lata więc dużo.
    wydaje mi się, że mam przyzwoitą ilość ubrań i kosmetyków. Nie mam wzoru do naśladowania, ale podziwiam tlen. Oczekuje, że metamorfoza będzie elegancka, czerń oraz biel. Gdybyś wybrała właśnie mnie to bardzo bym był wdzięczny ;)

    floraGwiazda

    OdpowiedzUsuń
  2. Na stardoll jestem ManiakPupili, mam 14 lat. Od dłuższego czasu nie mogę nic a nic wymyślić! W realu najmodniej ubiera się zdecydowanie Rihanna i nią się czasami kieruję.
    Mam dużo ubrań, 2 i pół strony kosmetyków.
    Lubię street style. W stardollowej szafie mam dużo ubrań, które mi się podobają, lecz po prostu nie mogę coś nimi stworzyć, bo nie potrafię :<
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na stardoll jestem swiadomosc .
    Mam 15 lat i chodzę do 3 gimbazy. Uwielbiam Rocka.(jest cudny ;) ).
    Na robię stylizacji w jakimś konkretnym stylu.
    Jeśli mnie wybierzesz możesz (ale nie musisz) wzorowac się na Haley William z Paramore
    swiadomosc

    OdpowiedzUsuń
  4. a więc, jestem w stardoll waris675 i nie mam pomysłu do swojego ubioru i makijażu. Nie wiem co z czym połączyć, a makijażu w ogóle nie umiem zrobić. nie mam wzorów do naśladowania. Styl, który chcę obrać to miastowo, elegancko i trochę street, bez mocnego różu. Mam przyzwoitą ilość ubrań, chociaż kosmetyków już trochę mniej, ponieważ jestem bez pieniędzy, ale da się z tego coś zrobić. Miło by było zastać inną karnację, fryzurę a co najbardziej makijaż. Liczę, że mnie wybierzesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam i o zdrowie pytam!
    Moje imię brzmi Paulina, dlatego też na stardoll istnieję jako palinkaa1997 . W stardollowej 'rodzinie' mieszkam od 4 lat. Przez ten czas, miałam przerwę, a gdy byłam obecna, cały czas szukałam swojego stylu. Przepraszam, pomyłka- nadal szukam. Wiele razy zastanawiałam się nad zgłoszeniem swej osoby do tejże Wyroczni. I pomyślałam, że.. kto nie ryzykuje, nie zyskuje! Chciałabym, aby styl, jaki (mam nadzieję!) spróbujecie mi odnaleźć był stylem.. kobiecym. Kobiecym, niby zwyczajnym, a jednak zadziornym. Niby kobiecym, a jednak z jakimiś przebłyskami codzienności. Nie chcę wyglądać niczym 'pani z wyższych sfer' czy 'pierwsza dama' a po prostu jak zadbana dziewczyno. Kobieco, ale z nutką niechlujności. Zawsze, gdy patrzę na Wasze stylizacje eksterioryzacje myślę sobie 'stworzę coś podobnego'. Siedzę, siedzę, mija rok, ewentualnie dwa i kończy się na beznadziejnym stroju. Jeśli chodzi o moją twarz- spróbowałabym czegoś nowego z makijażem. Wszystkiego, myślę mam tyle, że da się coś z tego stworzyć.
    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem Paulina,na Stardoll Diana.Miss2 i mam już latek 15.Dlaczego zgłaszam się do Wyroczni? Ponieważ brak mi mojego własnego,inywidualnego stylu,a pomysłów na zmianę mojej doll nie mam wcale.Wiele razy zabierałam się do jakiejś poważniejszej metamorfozy mojej laleczki,jednak kiedy przyszło mi zmieniać twarz,zawsze tworzę ją prawie taką samą jaką miała ona wcześniej.Styl ubierania mi się już znudził,a twarz (mimo że zmieniam ją przynajmniej raz na tydzień),nigdy nie jest idealna.Wierzę,że taka utalentowana osoba,która zna się na tym najlepiej potrafiłaby zmienić moją doll,w coś niepowtarzalnego! Nie boję się podać Ci hasła,zrobię to z przyjemnością jeśli tylko zostanę wybrana do najnowszej Wyroczni :)
    Osobą,którą podziwiam w Stardollowym świecie jest _D_O_D_A_,który zawsze tworzy idealne stylizacje pod każdym względem :) Jego styl ubierania jest świetny,jest on idealną inspiracją dla mnie! Chciałabym mieć chociaż troszkę jego talentu :D
    Myślę,że z moją metamorfozą nie byłoby wiekszych kłopotów,ponieważ mam kilkadziesiąt stron w szafie i 4 strony z kosmetykami (do tego planuję jakiś większy zakup kilkunastu cieni,kredek).
    Jeśli zostane wybrana do Wyroczni będę przeszczęśliwa! Może wtedy uda mi się odnaleźć w mojej doll tego,czego brakowało mi przez te niecałe dwa lata spędzone na Stardoll.
    Pozdrawiam.
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) na stardoll jestem Majka_88, mam 12 lat i na stardoll jestem 4 lata. interesuję się modą, lecz ostatnio nie mogę nic stworzyć. do tego nie jestem na razie ss więc nie kupuję nowych rzeczy bo szkoda mi sd. makijażu nie potrafię zrobić wgl, czasami mi się udaje. nie mam żadnych wzorów do naśladowań. spodoba mi się każda stylizacja jaką byś zrobiła dla mnie (i oczywiście makijaż), bo lubię twój styl i zawsze robisz ładne stylizacje. ciuchów mam dużo ale kosmetyków trochę mniej. bardzo bym chciała abyś mnie wybrała bo zawsze chciałam mieć ładny makijaż i twarz.
    Pozdrawiam,
    Majka_88

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Stardoll jestem Hannah792, a tak naprawdę mam na imię Weronika, mam 15 lat i od 9 lat tańczę taniec nowoczesny. Tak dla pochwalenia się wraz z koleżanką jesteśmy mistrzyniami świata w kategorii ModernJazz :) Co do mojego stylu, lubię być oryginalna, nie lubię podążać za modą, trzymam się swoich zasad co do ubioru, musi być ładnie, elegancko, ale nie może być zwyczajnie. Zestawić ze sobą ubrania umiem, ale nie zawsze można tak powiedzieć, że mi to wyjdzie. Co do make-up KOMPLETNIE się na tym nie znam, na co dzień się nie maluję, jedynie na konkursy, ale tak to nie mam praktycznie W OGÓLE styczności z malowaniem się. Na stardoll moja szafa jest bogata w różnorodne ubrania, ale za to kosmetyków nie mam za wiele, ale można z nich jakiś delikatny makijaż wykombinować, bo takiego oczekuje, delikatnego, mało widocznego :)

    POZDRAWIAM, HANNAH792

    OdpowiedzUsuń
  9. Witajcie! Na imię mi Dorota, mam lat 15 i na stardoll jestem już od ponad czterech lat, z tym, że na moim obecnym koncie jestem niecałe 3. Do wyroczni zgłaszam się już po raz trzeci i nie poprzestanę na tym. Zgłaszam się tu, ponieważ liczę, że moja doll w końcu będzie wyglądała tak, jak tego oczekuje. Sama nie radzę sobie z makijażem, najczęściej jest on wykonywany przez koleżankę albo nie ma go w ogóle. Stylizacje też mi raczej nie wychodza, gdy już uda mi się coś połączyć kolorystycznie, to nie współgrają style lub wzory. Moim stardollowym wzorem jest np. oliwcia_paris, aldona.m, pauliska_1998, aga-medoll13. Preferuję styl na luzie, taki codzienny, więc myślę, że mogłabyś iść w tym kierunku. Przyzwoitą ilość ubrań mam, z kosmetykami też większego problemy być nie powinno. Co do hasła, to oczywiście podam.

    Pozdrawiam, poszukująca własnego stylu - chomiska

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej na stardoll nazywam się nazywam się Neska2001.W realu mam na imię Martyna i mam 12 lat interesuję się modelingiem oraz modą.Nie mam określonego stylu od pewnego czasu mam problem z fryzurą i make-upem gdyż nie pasuje on do reszty (ubrań) i wogóle wygląda dziwnie.Stardoll to gra mojego mojego wcześniejszego dzieciństwa pewnego dnia przestałam w nią grać jednak po pary miesiącach powróciłam do niej.Blog stardoll i my jest moim ulubionym blogiem i wchodzę na niego kilka razy dziennie z myślą o nowy postach przebija on wszystkie inne .Pozdrawiam załogę bloga i życzę dalszych sukcesów. Nesak2001:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może zacznijmy od tego,że jestem Karina i mam 17 lat tak,tak wiem że to dziwne,że 17 letnia osoba gra w ,,ubieranki''. Na stardoll znajdziecie mnie pod nickiem Megagwiazda22. Mam wiele ubrań i kosmetyków,których nie umiem odpowiednio dobrać.Moimi stardollowymi wzorami są Tlen i Nejtl.Lubię ubierać doll elegancko,ale z pazurem jednak jak wspomniałam nie do końca mi to wychodzi. Z podaniem hasła nie,było by żadnego problemu.

    Pozdrawiam-Megagwiazda22

    OdpowiedzUsuń
  12. Nazywam się Sandra mam 13 lat. Na stardoll jestem pod nieckiem Sandi1200 Zawsze jak tworzę stylizacje nie mg ich dobrać do siebie łącze źle ciuchy mam problem z wybraniem nic mi nie idzie. Moim wzorem na stardoll jest izabelach a w realu nie mam wzoru do naśladowania. W normalnym zyciu staram się być sobą miec swój styl swój charakter. Ale na stardoll to się zmienia tam próbuję się dostoosować do innych nie mg być sobą dlatego zgłaszam się do was abyście uświadomiły mi to poprzez metamorfoze .

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze wzoruje sie na stardoll uzytkowniczką tlen i podziwiam Bedgerl..

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć, pierwszy raz zgłaszam się do wyroczni i nie wiem czy to wszystko zajmie mi aż tyle linijek tekstu co inne użytkowniczki, noo ale spróbuje. To tak mam na imię Kamila na stardoll ( kami151 ) Mam 13 lat i kompletnie nie wiem jak ubrać i umalować swoją doll. Nie mam do tego talentu !!! Po prostu jestem kompletnym odzwierciedleniem ładnej buźki haha xdd No to tak, lubię styl retro, elegancki i miejski. Oglądałam twoje ostatnie przemiany i były cudowne, właśnie chce coś takiego ! ♥ Nie umiem za bardzo łączyć ubrań i kolorów a tymbardziej nie umiem robić makijażu, nigdy mi to nie wychodzi ! Proszę pomóż mi, gdybyś mnie wybrała byłabym najszczęśliwszą osobą na świecie. Wzoruję się głównie na : tlen, rojin34, _D_0_D_A_, jarus55, martunia29 i koralina 2346. Robią świetne stylizacje zwłaszcza _D_0_D_A_ ! Uwielbiam go ! Chciałabym wyglądać jak on, ale nie żebym była jego sobowtórem tylko podobnie :) Mam dużo ubrań , a w salonie piękności kosmetyków nie brak :D Tak więc pozdrawiam serdecznie, Kamila (kami151) ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, do wyroczni zgłaszam się pierwszy raz i sądzę, że nie pożałuje :) Na stardoll jestem Andax9. Za swój styl i umiejętnośc dopasowywania wszystkiego podziwiwam rojin34 i tlen. Zgłaszam się, ponieważ nie jestem w stanie dopasowywać głownie części twarzy, a także ubioru. Nie mam konkretnego stylu. Pozdrawiam! Julia, Andax9

    OdpowiedzUsuń
  16. cześć, jestem 17-letnią fanką Stardolla z ponad 4-letnim stażem. Właśnie osiągnęłam 78 poziom, zdążyłam już zgromadzić sporo ubrań, akcesoriów, butów i kosmetyków, więc da się nie jedno z tego sklecić ;)
    Na Stardollu staram się tworzyć niebanalne stylizacje i nie kopiować innych osób. Dożę do stylu high fashion prosto z wybiegów Nowego Jorku, ale uwielbiam też oryginalną modę taką jak Haute Couture w Paryżu. Inspirują mnie stylowe topmodelki takie jak: Rubik, Struss, Frąckowiak, Bijoch.
    Uważam, że w całokształcie dolki ważna jest twarz. Blada karnacja, tajemnicze błękitne oczy z mocnym makijażem, pełne usta, podkreślone kości policzkowe: to uwielbiam!
    Ogólnie mam pojęcie o modzie, ponieważ w realu jestem modelką. Modę poznałam w Chinach, Paryżu, a ostatnio w Mediolanie, ale mimo tego kompletnie nie jestem w stanie odnaleźć wystarczających inspiracji, a moja wena jak chodzi o stylizacje na Stardollu jest praktycznie martwa. Więc mam nadzieję, że pomożecie mi wrócić na właściwe tory :)
    Izowirus

    OdpowiedzUsuń
  17. Na stardoll jesteśmy od trochę ponad roku. Ola i Ewa. Pisze to Ola. To ja cisnę się na wszystkie konkursy ze stylizacjami, buszuję po starbazaarze i codziennie wymyślam nową stylizacje z tymi samymi ubraniami. Ciągle zmieniam twarz, ciągle, codziennie i nie moge znaleźć idealnych proporcji. Ewa? Ona zawsze jak sie wylogowywuje to wkłada na nas jakąś delkiatną sukienkę, warkocz i maluje oczy tym strasznym niebieskim tuszem - muszę go zutylizować. W większości ja wydaję cały hajs, żałujemy tego, sprzedajemy ubranie i potem żałujemy. Czego nie dotknę to kończy się klęską, a Ewa mało czego dotyka. Modlę się żeby tego nie przeczytała, bo ją strasznie kocham i nie znoszę jak patrzy na mnie smutnym, obłędnym wzrokiem. Teraz trochę się zapędziłam. -,- Niby interesuję się modą, czytam wszytskie gazetki o modzie, ale to tyle. ............ Ewa lubi malowac oczy ! :)
    ~ Bat-wavi

    P.S. Kiedyś byłam murzynkiem :)

    o boże jeszcze miały być inspiracje... PuppySasha34 - Ewa miała na jej punkcie bzika, jak nie umiała jej znaleźć to zaczęła biegać po swoim salonie i w ostateczności nabiła sobie siniaka. obydwie kibicujemy izabelach, uwielbiam Kaci za styl. Rojda 32 wróciła! Pamiętam miała taki dziwny okres, że myślałyśmy że sprzedała konto. Rojin34 jak jest jakaś nowa kolekcja to wchodzimy na jej profil i patrzymy czy coś kupiła, a potem zawsze jest "To było w sklepie?". To chyba tyle no i azo_ona ma zawsze ładne okulary :)
    A w realu? Em... Ewa to nie wiem, ona raczej tak nie ma bo ją kiedyś pytałam. A ja to mnóstwo, Anna del Russo - futro, panterka! Anna Wintour - tak się będę kiedyś ubierać hah!
    I dużo innych, ale już się chyba rozpisałam.

    ~ Bat-wavi

    OdpowiedzUsuń