2013/09/28

NA TROPIE: TB/ Część pierwsza: Tajemniczy ogród

Tropikalne bogactwo to cykl artykułów, które mają na celu zachęcenie Was do korzystania z ogromu różnorodnych wzorów i kolorów, dostępnych na Stardoll. Wstęp do niego przeczytacie w poprzednim poście z serii "Na tropie". 

Jak już się z pewnością domyślacie: dziś skupimy się na kwiatach; wzorze ponadczasowym i powracającym do nas w niemalże każdym sezonie. W tym roku świat mody oszalał przede wszystkim na punkcie wianków, które na swoich głowach lansowało wiele gwiazd, takich jak chociażby Florence Welch czy Lana Del Rey.

KWIECISTE KORONY = HIT!

Kolejną i jedną z najciekawszych form wykorzystania tego motywu, stały się okazałe nadruki umieszczane na ubraniach i dodatkach. Tak zwany "flower power" pojawił się już na wielu światowych wybiegach. Najbardziej oczarowała mnie kolekcja Prady, na wiosnę 2013. Okazałe białe kwiaty umieszczane na czarnym tle, to lubię najbardziej!

KWIATY W WERSJI MAXI = HIT!

Na koniec przejdziemy do moich kwiecistych "must have" na Stardoll. Mogę Was zapewnić, że bez tych rzeczy moja szafa nie byłaby kompletna. Płaszcz od Vivienne Tam możemy połączyć tak naprawdę ze wszystkim, to idealne dopełnienie każdej stylizacji. Ciemna sukienka ze Special Offer znajduje swoje zastosowanie w stonowanych i dziewczęcych stylizacjach, a koszula od Bonjour Bizou w niektórych zestawieniach potrafi wyglądać obłędnie.



Wianek - Pretty'n'Love | Naszyjnik - Killah | Bluzka - Archive | Spódnica - LE | Buty - Basics?

18 komentarzy:

  1. Tka trochę nie rozumiem sensu publikowania tej samej stylizacji na kilku blogach (patrz -> ORAKULUM). Dobra, doceniam dodatkowy artykuł, ale jeszcze bardziej doceniłabym nową, niepowtarzalną stylizację. To po prostu pójście na łatwiznę...

    joy2189

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie podoba mi się narzutka z Vivienne Tam, ale niestety nie jestem w jej posiadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sądzę, skoro sama stworzyłam tę stylizację to mam prawo do umieszczenia jej nawet na stu blogach. Skoro spodobała się tam, to postanowiłam umieścić ją i tutaj. Jedno zestawienie na tle całego postu to jedynie niewielka część. +Pierwszy raz miała miejsce tego typu sytuacja i od razu mamy publiczny lincz. Najwyraźniej ja nie mam tak wiele czasu jak ty :-) Na łatwiznę poszłabym nie pisząc tutaj nic, a za wszelką cenę staram się znaleźć kilka minut na napisanie artykułu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mówię, że stylizacja mi się nie podoba, bo podoba się bardzo, ale na prawdę doceniłabym chociaż trochę zmian. A ponieważ stylizację widziałam już wczoraj (? - nie pamiętam kiedy ją umieściłaś na Orakulum), to artykuł mnie nie zachwycił. Gdybym miała czas, to bym się częściej udzielała, uwierz mi - studiując 2 kierunki i pracując nie ma się już czasu na nic, nie mówiąc o pisaniu na blogu.
    Podsumowując ;P Uwielbiam Twój styl i stylizacje, masz talent, więc nie bierz sobie do serca negatywnych komentarzy takich jak mój :D Wyraziłam tylko swoją skromną opinię.

    joy2189

    OdpowiedzUsuń
  5. w końcu bez kapelusza. Co do stylizacji no to nawet ładna, nie wsadziłabym tego pierścionka

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm po prostu miałam na myśli również fakt, że nie każdy zagląda na Orakulum, a skoro nie zaprezentowałam jej w swoim apartamencie to jest naprawdę spore prawdopodobieństwo, że nie widziała jej większa część mojej SiMowej widowni. Również studiuję i tu się zgodzę, przy życiu na własną rękę nie ma już czasu na nic, szczególnie gdy dochodzi do tego sprzątanie i gotowanie. Dziękuję, nie biorę sobie tego do serca, czasami staram się tylko bronić swoich racji, aczkolwiek sądzę, że każdy ma prawo do własnych opinii. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doll ma dziwne ramiona, ale i tak stylizacja świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czuję się troszkę oszukana, bo miały być niepowtarzalne stylizacje, na które zresztą bardzo czekałam, a przeglądając ORAKULUM dzień wcześniej widziałam ten sam outfit :x miało zaskakiwać, a jest wręcz przeciwnie :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te stylizacje <3
    jula1807

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te trend, powinnaś tworzyć więcej kolorowych outfitów :D !

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba, fajnie się czytało i czekam na więcej ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie stylizacje.

    TeiLea

    PS Oooo dodałaś zdj. z Florence Welch!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kaci. Troszkę się z Tb zgadzam, ja np. nie mam czasu na Orakulum.

    Jest tu Moja FLOOOOOOOOOO
    i LANA też :) ♥
    Normalny człowiek znający florence się znalazł :D

    Tak, wiem odwala mi

    MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem zafascynowana oryginalnością stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń