2013/09/06

Sklep Miss Stardoll World w starplazie

Długo wyczekiwany sklep MSW` 13 pojawił się w starplazie! Dwupiętrowa kolekcja waha się cenowo pomiędzy 5, a 32 sd. Jest w niej dużo kolorowych i błyszczących się ubrań wraz z wieloma dodatkami. Spodobały mi się przede wszystkim kolczyki i torebki, a także opaski. Jeśli chodzi o ciuchy, to po szybkim przejrzeniu sklepu wpadła mi w oko czarna sukienka i - o, dziwo - futro. Rzeczy mają już własną wystawę w starplazie, ale nadal nie są dostępne w katalogu. Nie wiem jeszcze co dokładnie kupię, a Wy? Długo czekaliście na dostawę?

Za informację dziękuję jarus55.




10 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. futro boskie 30 sd ale warto zainwestować

    OdpowiedzUsuń
  3. brzydkie te ciuchy jak w każdym msw ;/ kupię chyba dwie rzeczy

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. ta kolekcja już bardziej kiczowata, być nie mogła

    corny.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Po ukazaniu się pierwszych spoilerów stwierdziłam, że kolekcja będzie nieciekawa. Teraz zmieniłam zdanie. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  6. Po ukazaniu się pierwszych spoilerów stwierdziłam, że kolekcja będzie nieciekawa. Teraz zmieniłam zdanie. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre rzeczy są ładne np spodnie niebieskie na ostatnim obrazku

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo rzeczy kiczowatych ale znajdzie się coś fajnego lecz nic nie kupię ponieważ muszę kupić parę rzeczy ;P

    jula1807

    OdpowiedzUsuń