2013/09/28

SALE 31% - zgłoszenia


Witajcie kochani! Pewnie niektórzy z Was jeszcze mnie pamiętają, ale dla nowych czytelników rozpocznę od kilku słów na mój temat. Mam na imię Wiktoria, a na Stardoll znajdziecie mnie pod nickiem VenusVirgin. Mam 16 lat. Liczę, że wspólnie miło będzie nam się tworzyło dział SALE na blogu (: 

Nie przedłużając - po miesięcznej przerwie rozpoczynamy kolejną wyprzedaż. Pamiętacie zasady? Zgłaszacie się podając swój nick w komentarzu i wystawiacie minimum 10 rzeczy w bazarze. Macie czas do momentu, w którym pojawi się notka* z bazarkami pięciu pierwszych i pięciu wylosowanych osób. Do dzieła! :)

Zabawa tylko dla obserwatorów bloga!
*Post pojawi się wieczorem

17 komentarzy:

  1. Zgłaszam się
    Dusiolla

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy :D
    zgłaszam się

    joy2189

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się ladycornelia821

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się ;D

    Avril_EmoPunk

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam sie ;) Mam 15 rzeczy :3


    jula1807

    OdpowiedzUsuń