2018/02/24

Stylizacja

Wiecie co Wam powiem? W całym tym życiowym biegu jaki u mnie panuje, ubieranie lalek w internecie naprawdę potrafi odstresować. Też tak macie? ;)

Przeglądając Starbazaar, natknęłam się na sukienkę z bardzo wiosennym motywem. Od razu wpadła mi w oko, ze względu na kolorystykę. Co więcej, jej cena to zaledwie 11sd, także myślę, że warto w nią zainwestować (jest naprawdę łatwo dostępna). 
Stylizując sukienkę, zależało mi, aby podkreślić motyw żywym kolorem. Niebieski, jak widać, był strzałem w dziesiątkę. ;)

Co sądzicie? Co byście ewentualnie zmienili?


Kolczyki-EPIPHANY, Kołnierz(top)-Callies Picks, Wisiorek-The JetSet, Sukienka z printem-Bonjour Bizou, Podszewka(sukienka)-Callies Picks, Marynarka-Callies Picks, Torebka-Callies Picks, Buty-Tributes Gallery 

43 komentarze:

  1. ja też tak mam! :D podoba mi się stylizacja, lecz nie jestem przekonana do torebki - mam wrażenie, że jej kolor za bardzo się wyróżnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja właśnie jestem miłośniczką "oczo*ebnych" kolorów. ;)

      Usuń
    2. Jaskrawych Najka, jaskrawych! :D

      Usuń
    3. Niech będzie jaskrawych. ;p

      Usuń
  2. Bardzo ładnie. Kolor torebki i butów nawet mi się podoba - jest taki fajny kontrast między nimi a sukienką i marynarką. Ale na razie mamy mrozy w realu. Czy nosicie wszyscy ciepłe kalesony? Przyznajcie się. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że budząc się rano, niczego nieświadoma, wyszłam z psem... Nasypało śniegu, że aż płakać się chce. Dajcie mi temperaturę +10 i trochę słoneczka :(

      Usuń
    2. słoneczko u mnie jest,ale temperatura na minusie xD

      martusia-16

      Usuń
    3. Chciałam dzisiaj wybrać się na spacer z chłopakiem, a tu -9°C :(((
      Jako, że nie mamy kalesonów to spacer odpada :(

      Usuń
    4. Ja kupilam lubemu kalesony, ale nimi gardzi :D ja natomiast bez leginsow pod spodniami nie ruszam sie z domu :D

      Usuń
    5. Ja chciałam jechać na narty, ale no, zasypało drogi. :( A kalesony i dres to aktualnie moje must have <3

      Usuń
    6. Soxo - jak to gardzi? To powiedz mu, żeby też pogardził zimową kurtką, czapką, rękawiczkami i szalikiem kiedy taki mądry. :D ;) I skarpetkami też. Poza tym kalesonki są sexy. stardollowy10

      Usuń
    7. Czapką i szalikiem też gardzi :D

      Usuń
  3. Super niebieskie dodatki. Bardzo mi się podoba. Jak dla mnie 11/10, jedna z lepszych stylizacji, w Twoim wykonaniu, aż żałuję, że nie mam tej sukienki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, widzę, że lubisz total dziewczęce looki! ;)

      Usuń
  4. sukienka mi nie przypadła do gustu,ale stylizacja jest świetna :) fajnie wygląda dół sukienki :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie raz widziałam tę sukienkę w bazaarze i zastanawiałam się czy ją kupić, ale koniec końców i tak zrezygnowałam. Teraz na pewno jak tylko ją znajdę od razu biere! Świetna stylizacja! Nie przepadam za tą torebką, ale tutaj razem z butami fajnie kontrastuje z resztą, zarazem nie odwracając wzorku od sukienki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znając życie już teraz pewnie będziesz miała problem ze znalezieniem jej. XD
      Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się to wcięcie w sukience, bo gdyby nie ono doll zostałaby skrócona. :D

      sylwia5278

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo ;))

      Usuń
  6. Mi ostatnio od tego stardolla oczy wysiadają :D
    Czuję w tej stylizacji świeżość, wiosna jest z nami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oby ta wiosna nam przybyła,jak najprędzej!

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba, ale kopertówka założona poprawnie wyglądałaby tutaj lepiej.

    Tak po za tym, piszemy Callie's Picks.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się rozglądnąć za tą sukienką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby ładna, ale nie do końca, a jednak tak. Serio XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo podoba. Chyba muszę pobuszować po bazarku :D

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem ładna, wiosenna :) jestem na tak :)

    LilPrincess96

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja, czuć wiosnę :D Szkoda, że nie na dworze haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sypie śniegiem, w sumie jak nie na Boże Narodzenie to może na Wielkanoc coś zostanie. xd

      Usuń
  13. Jest świetna! Ja przedwczoraj wróciłam z gór i gdy wyszłam wieczorem ze znajomymi przy temperaturze -6, stwierdziłam, że jest ciepło przecież xDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się nie podoba ta sukienka, ale fajnie ją wystylizowałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi sie podoba! Ty nawet z takich „zwyklych” rzeczy robisz cos, co wyglada naprawde super. Nie przesadzasz, nie przedobrzasz i jest idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja reakcja: https://giphy.com/gifs/cute-jeremy-renner-aw-shucks-AToqINiV1tdUQ/fullscreen
      <33

      Usuń
    2. coś w stylu "nie przeszkadzaj sobie, kontynuuj"? :D

      Usuń