2011/06/10

Kolejne darmówki

 Darmowy strój (dla facebookowiczów):
2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/
3. Zaloguj się
4. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/pl/do/campaign/monster.php?fb=true


 Darmowe sztuczne rzęsy:
2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=1330
3. Zaloguj się
4. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/pl/contest/finish.php?id=1330

Darmowa spódnica i kapelusz: 
1. Usuń historię przeglądania i zmień proxy na 87.237.62.174 port 3128
2. Wejdź na http://www.stardoll.com/es/clubs/home.php?id=2801252, zaloguj się i zapisz do klubu 
3. Obejrzyj CAŁY filmik na stronie klubu

4. Gotowe!

48 komentarzy:

  1. Te sztuczne rzęsy są zajefajne - takie szalone ;D

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobię wszystko, jak to mówią lepsze to niż nic

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobię, zawsze coś może się przydać.!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobię rzęsy i ostatnią darmówkę ze względu na kapelusz

    OdpowiedzUsuń
  5. LOL ile darmówek. Ja zrobię tylko rzęsy ;)) I może tą spódnice z kapeluszem.

    OdpowiedzUsuń
  6. robiee ! xdd
    chociaz kapelusz był już kiedyś z Monster High

    DaRisiaJB

    OdpowiedzUsuń
  7. Był kiedyś taki kapelusz do zrobienia, ale bez pajęczyny. Nie robię.

    OdpowiedzUsuń
  8. zrobie te dwie pierwsze darmówki

    OdpowiedzUsuń
  9. zrobie te dwie pierwsze darmówki

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobię tą sukienkę (1)
    i sztuczne rzęsy
    adsuiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne :* Zapraszam na mój blog : stardollcomin.blogspot.com ... Robię prze śliczne nagłówki polecam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne, jakoś dużo dzisiaj tych darmówek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódnica i kapelusik nie chce mi wejść

    OdpowiedzUsuń
  14. kurde nie działa mi te proxy... i rzęsy tez jakieś lipne,nie mam ich..moze są dla ss

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszej nie robię , bo nie fejsa . Drugą zrobię . Trzeciej nie robię , bo z proxy ; /

    OdpowiedzUsuń
  16. spódniczkę można fajnie wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. na pewno zrobię rzęsy, pomyśle nad sukienką

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie optymistyczne tęczowe rzęski <3 nie pokazałabym się w czymś takim :p wygląda to tandetnie, ale nawet śmiesznie ^^ a spódnica i kapelusz są takie jakby w stylu emo. chyba je zrobię. kapelusz mi się podoba :) ale mógłby być bez tego oszpecającego dziecinnego znaczka.

    Anitka005

    OdpowiedzUsuń
  19. Robiłam wszystko,w tej ostatniej darmówce dostałam tylko kapelusz :O
    katyperry9809

    OdpowiedzUsuń
  20. Te rzęsy fajne, pewnie zrobię ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Zrobiłam wszystko, ale jak darmówki to darmówki. Czyli są brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie robię, brzydkie są te rzeczy.

    OdpowiedzUsuń