2011/06/13

Nowa oferta

Pojawiła się nowa oferta, dzięki której możemy zdobyć darmowe 3 sd. Aby ją wypełnić należy wziąć udział w konkursie - wystarczy podać swoje dane, kliknąć w linka, którego otrzymacie na swój adres mailowy i podać swój adres. Jedyne, co mnie zdziwiło, to to, że SponsorPay daje ofertę dostępną od 18 lat na stronie, na której grają przede wszystkim dzieci i nastolatki... Będziecie korzystać z oferty? Ja już skorzystałam i powiem wam, jeśli dostanę te 3 sd. Oferty możecie znaleźć TUTAJ ;) 
EDIT: Dostałam już te 3 sd :)

40 komentarzy:

  1. Oni za to zostają kasę, za każde wypełnione pole mają chyba złotówkę ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja korzystam ;D To tak jak darmowe EGB na nk ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie wiem czy skorzystam

    zoo22

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja teraz weszłam i już nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Skorzystałam, pomimo tego, że nie mam 18 lat ;p Trochę oszukałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie biorę udziału w tym konkursiee,bo mam xboxa360 ,a tak po za tym po co mi 3sd?

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam. dostalam w wiadomosci info. o niej : P

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie Skorzystam z tej oferty : )




    Pozdrawiam : *


    LovelyKarola...

    OdpowiedzUsuń
  9. nie skorzystam nie chce mi się ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Może skorzystam ;dd


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  11. nie

    szalona-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ! Może skorzystam xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Skorzysta. 3 Stardolary to zawsze coś ... :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jestem pełnoletnia :(
    adsuaiczek3

    OdpowiedzUsuń
  15. Raczej nie skorzystam. W takich sprawach jestem zawsze ostrożna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie biorę udziału :D
    Te 3 sd ...

    niesamowity-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ta oferta była już kiedyś ale spoko zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. skorzystałam trochę za mało sd dają , ale dobra ;]

    OdpowiedzUsuń