2011/06/13

Nowy sklep - Versus Versace Tribute

Do starplazy doszedł nowy sklep - Versus Versace Tribute. Możemy tak kupić rzeczy które niedawno pokazywałyśmy w spoilerach. Są dosyć drogie, jedna sukienka osiąga cenę nawet 40 stardollarów. Wszystko dostępne jedynie dla superstars. Kupicie coś?




http://fashionlover.com/wp-content/uploads/2010/09/VersusSpring2011Runway.jpghttp://fashionlover.com/wp-content/uploads/2010/09/VersusSpring2011Runway3.jpghttp://fashionlover.com/wp-content/uploads/2010/09/VersusSpring2011Runway2.jpg

54 komentarze:

  1. Kupiłam skórę w kratkę ;)

    TrendyLuLa23 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam skórę w kratkę ;)

    TrendyLuLa23 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaaraz się zabieram do kupna ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę kupić wszystko ! ale kasy mi nie starczy :DD heh... : P



    Pozdrawiam : **



    LovelyKarola...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem ss...A nawet jakby to i tak mnie nie stać xd

    OdpowiedzUsuń
  6. zauważyłyście że sukienka na ostatniej stornie (druga od końca) jest niemal identyczna jak z Bonjour Bizou? tylko inne kolory. ta z tribute kosztyje 32 a w Bizou 23

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawe są te wzory! myślę że kupię niejedną sukienke z tej kolekcji ;) są oryginalne ale nie za bardzo udziwnione i to mi się podoba ^^

    Anitka005

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic szczególnie mi sie nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. W realu jakoś ładniej wyglądają. Jak będę coś kupować to na pewno będą buty bo są ładne:)

    Pati_98

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakbym była SS, to coś bym kupiła :D

    DominikaPavlic

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebki <3, sukienki nie przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tylko jedną rzecz kupiłam i to chyba wszytsko

    OdpowiedzUsuń
  14. Raczej nic ciekawego ale żeby coś kupić trzeba mieć kasę ;//

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic ciekawego. wszystkie ciuchy strasznie podobne do cb..


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się jedynie podoba prześwitująca koszulka i woreczek ;]

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  17. nie ma nic co rzuciłoby mnie na kolana .

    OdpowiedzUsuń
  18. łeeee 2 rzeczy mi się podobają

    zoo22

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na razie nic. Nie wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ble , jestem strasznie zawiedziona ; / Nic nie kupię .

    OdpowiedzUsuń
  21. paskudne,nie znosze kratki,nic nie kupie

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie się podoba tylko ta prześwitująca czarna koszulka za 24sd
    xSyssia1403x

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi sie Podobają Buty : DDD
    Ale jeszcze nie wiem czy kupię : ///


    heh : DD

    LovelyKarola...

    OdpowiedzUsuń
  24. Nic mi się nie podoba. No może jedna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba nic nie kupię :(

    niesamowity-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jedna sukienka jest podobna do tej z LE ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. widziałąm. nie zbyt ybrania w moim guscie

    OdpowiedzUsuń
  28. Normalnie badziew na kółkach ... ;|

    cookie-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie jestem ss więc nic nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak naprawdę nie ma tam nic bardzo fajnego bez którego nie mogłabym żyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. nie kupuję nic . Niektóre podobne do LE ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. no pewnie, skoro potem mam żałować, że nie kupiłam, to biorę! Choć kasę zmarnuję, ale trzeba się poświęcić. ale niektóre są brzydkie. ja to bym chciała z powrotem Sonię Rykiel i byłabym szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. najładniejsza jest sukienka za 40 sd :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Najgorszy z tribue jakie było. Najgorsze są rzeczy w kratkę.

    OdpowiedzUsuń
  36. drogie i brzydkie ciuchy wolę zainwestowac w coś innego

    OdpowiedzUsuń
  37. nie podoba mi się taka kratka

    OdpowiedzUsuń