2011/06/11

Plaz news


Wczoraj i dzisiaj do Starplazy doszło sporo nowych rzeczy. Zaczynając od góry, całkiem fajnie wygląda ten pierwszy pasek za 40 sm. Bluzka HB na tle pozostałych ubrań, które ją otaczają też wygląda ok ;) Następnie jest kolejny pasek, tym razem za 30 sm, co prawda nie ma w nim nic nadzwyczajnego, ale może fajnie wyglądać jako dodatek do niektórych stylizacji, więc myślę, że warto go mieć w swojej szafie. I na koniec bluzka, która najbardziej przypadła mi do gustu - chodzi mi o tą z królikiem w gigantycznych różowych okularach za 14 sd. Niby nie jest jakaś fantastyczna, ale ma w sobie to coś, co przyciąga wzrok; być może dlatego, że tak bardzo wieje od niej optymizmem :D
A co wy sądzicie o tych ubraniach?

40 komentarzy:

  1. Podoba mi się ta bluzka Z tym kotem w okularach ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba kupię czerwone buty z czerwonymi skarpetkami i paasek za 30sm

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba kupię tą ostatnią niebieską sukienkę ;>


    Anitka005

    OdpowiedzUsuń
  4. brzydkie

    szalona-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pasek za 30 sm i pasek za 40 sm są jest fajny .

    OdpowiedzUsuń
  6. Paski są fajne i bluzka ze zwierzakiem w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah...ta koszulka z kotkiem w okularach xDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic mi się nie podoba prócz bluzeczki HB


    Lakusia

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna jest ta krótka biała bluzka z Pretty in Pink . :)

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasek za 40 sm , bluzka w panterkę i może jeszcze te niebieskie sandały - kupię te rzeczy : )
    Podoba mi się jeszcze bluzka z królikiem , ale trochę za droga ; /

    OdpowiedzUsuń
  11. nawt mi się podoba ta ostatnia sukienka

    OdpowiedzUsuń
  12. jakieś takie dziwne te ubrania,takie dziwaczne i kolorowe,a ta bluzka z evil panda za 15 sd to poprostu masakra

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi sie tylko ta bluzeczka z rio za 70 monet i paski

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna ta bluzka z tym Królikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. kupiłam bluzkę z królikiem i może spojrzę na HB.

    OdpowiedzUsuń
  16. Stardoll schodzi na psy(be obrazy) robią coraz gorsze ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam tylko pasek z pierwszej strony, ten pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam bluzkę HB, ale tylko dlatego, że kupuję każde HB. Ogólnie mi się nic nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ta biała bluzka z psem (?)

    OdpowiedzUsuń