2011/06/11

Pomagamy

Moja koleżanka Bysia ma dla was pewną wiadomość, mam nadzieję, że jej pomożecie.

No więc wczoraj,a dokładniej 10.06.2011r. ok.godziny 17:30 admini usunęli mi konto bysia15.Wydaje mi się,że nie popełniłam żadnej wielkiej zbrodni,bo dostałam jedno ostrzeżenie ponad dwa tygodnie temu,więc do tej pory nic,a nic o tym nie wiem.Chciałabym Was prosić abyście pisali do admina w tej sprawie.Na moim drugim koncie xcarsy powstał klub Help.Bysia15,bardzo zależy mi na tym koncie,włożyłam w nie tylko dużo pieniędzy ale i wysiłku.Będę bardzo,ale to bardzo wdzięczna za każdy list do admina!

65 komentarzy:

  1. zapiszę się do klubu !!
    Ponieważ nie wiem gdzie napisać do admina xdd ( na stardoll jestem od nie dawna )
    Mam nadzieję że odzyskasz konto ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słuchaj, ja też nie dawno dostałam ostrzeżenie. W którym pisało że moja prezentacja zawiera no jakieś tam złe rzeczy. I mam 2 tyg. żeby to usunąć, bo inaczej strace konto. To było gg. Pewnie ty też miałaś i dlatego. Mam nadzieje że odzyskasz konto i ci w tym pomogę. Pozdrawiam :


    HappyFiolet

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście że się zapiszę ! LovelyKarola...

    OdpowiedzUsuń
  4. HappyFiolet : nie,nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już napisałam :) Mam nadzieję że odzyskasz konto ;))

    Ki.Ni.Aa

    OdpowiedzUsuń
  6. No pewno że pomogę. Raz do nich napisałam i oddali od razu mi moje drugie konto :))

    OdpowiedzUsuń
  7. wydaje mi się, że za nic by jej konta nie usunęli! Admini zawsze sprawdzają donosy czy są prawdziwe i w razie czego karzą kłamcę! więc dziwne by tej Bysi usunęli konto, a ona twierdzi, że nic nie zrobiła :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że Ci pomogę . Nie martw się. Na pewno je odzyskasz. To nie pierwszy, ani nie ostatni taki przypadek ; **

    OdpowiedzUsuń
  9. zapiszę się do klubu i napiszę do adminów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam na outstardoll.blogspot.com <-- tam również jest artykuł o biednej Bysi :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sie nei angażuje d takisch spraw.
    adsuiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  12. A naprawiłaś "błąd" za który dostałaś ostrzeżenie ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapiszę się do klubu i napiszę :)
    TUSIAMALINA

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zapisana do klubu. Mam nadzieję, że odzyska konto. Mnie np. grozi jakaś małolata, że niby ukradłam konto jej koleżance, więc ... bla bla bla, kurczę nie czaję dziewczyny, zbrodni żadnej nie popełniam, a ta mi grozi, że stracę konto.
    Rak czy inaczej trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja sotatnio także dostałam że moja prezentacja zawiera nie wiadomo co usunełam ją całą i nie usuneli mi konto .Zapisze się do klubu ;33

    OdpowiedzUsuń
  16. zapiszę się, to nie fair, że admini usuwają konta, w które wkłada się mnóstwo pieniędzy i czasu (czasami nawet lat). Mogłoby by takie coś jak np. ban, wtedy nie musieliby kont usuwac ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nic do admina nie wysyłam, bo oni traktują to jako spam. Narażasz innych na utratę konta!

    OdpowiedzUsuń
  18. JulieWolf - najpierw się poznaj na tym,za nim palniesz jakąś głupotę,FEJZPALM :**

    OdpowiedzUsuń
  19. Noo, zapisze.I wg. wyślę.:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tak samo jak Adusiaczek3 ; )
    I popieram JulieWolf . A poza tym jak chcesz coś od kogoś to bądź miła , FEJZPALM ; ***

    OdpowiedzUsuń
  21. Bidulka :c Rozumiem cię, pomimo, że nigdy nie straciłam konta. Już piszę do adminów, dlaczego Ci usunęli.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bysia15, zapewne był jakiś powód że usunęli ci konto bo nie robią tego ot tak. Miałaś pewnie ostrzeżenia. A teraz nagle robisz wielką akcję, każdy ma ci pomagać, bo jak nie to rzucasz brutalnymi tekstami. Widać że żeby odzyskać konto trzeba mieć wtyki, chody u Gabisia9. Jasne, jasne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wysłałam wiadomość do adminów w tej sprawie, a oni mi na to, że za moje zachowanie usuną mi konto :O
    Nigdy więcej się nie narażę i nie pomogę w takiej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapiszę się do klubu i napiszę do admina.Czasami odwiedzałam to konto.W to konto włożyłaś bardzo dużo pracy i wolnego czasu

    wanesaaa998

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tak samo jak Milena miałam gg w prezentacji ale zapisałam słownie i mi przyjęli ;pp
    A co do tego konta to przykro mi.. ;( Napiszę admina i zapiszę się do klubu ;( Mam nadzieję, że odzyskasz konto.. ;)


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisałam się do klubu, ale listu nie będę wysyłać, bo admini będą uznawali to jako spam, a ja swojego konta nie chce stracić.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja wysłałam list i odpowiedzieli mi tak:Ta użytkowniczka bez przerwy obrażała innych i używała wulgarnego jezyka. Mimo ostrzeżen nie zmieniła swojego zachowania. Prosimy o zaprzestanie kontaktowania sie z nami w tej sprawie.
    XD

    OdpowiedzUsuń
  28. Wysłałam dzisiaj do nich list i odpisali mi dzisiaj (co nie zdarza się często!)!!! Napisali tak: Ta użytkowniczka bez przerwy obrażała innych i używała wulgarnego jezyka. Mimo ostrzeżen nie zmieniła swojego zachowania. Prosimy o zaprzestanie kontaktowania sie z nami w tej sprawie.
    Dziwi mnie ostatnie zdanie, o zapresztaniu pisania do nich w tej sprawie?! -.-

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli KochamSiebiex3 napisała prawdę a na pewno tak jest to nie mam zamiaru ci pomagać , wplątałaś się to się wyplącz. Trzeba było się poprawić. A poza tym to jak bym napisała do adminów to i mi mogliby usunąć konto.

    OdpowiedzUsuń
  30. KochamSiebiex3 mi przyszła taka sama wiadomość jak tobie

    zoo22

    OdpowiedzUsuń
  31. to złosliwość małolatów...piszą do mnie i chcą prezenty...albo zebym na nich głosowała,albo zebym od nich coś kupiła a jak odmawiam to nawet przeklinają..boje sie wtedy ze zgłosza mnie do adminów i usuna mi konto..

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja pisałam z innego konta to dostałam ostrzeżenie, że wysyłam łańcuszki szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja tak samo dostałam ostrzeżenie że oszukuje i wysyłam łańcuszki szczęścia a ja nigdy nie wysłałam i nie oszukiwałam nikogo!
    Napisałam do adminów i odpisali mi coś w tym stylu:
    Ta użytkowiczka obrażała nadmiernie innych człoków dostała wcześniej ostrzeżenie ale nie przestała tego robic!

    Żal mi stardoll
    katttusia;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dostałaś ostrzeżenie, tak? Jeśli się nie poprawiłaś, to nie mam zamiaru Ci pomagać. To twoja i wyłącznie tylko twoja sprawa. Ty się w to wplątałaś - Ty się z tego wyplącz. Nie będę pisać do adminów, bo jak reszta piszących sama dostane ostrzeżenie. Do kłubu także się nie zapiszę.

    Nejtl

    OdpowiedzUsuń
  35. Napiszę do nich. Ale uważam że admini są chamscy wobec nas, jak usuwają konta. Przecież chyba zdają sobie z tego sprawę ile włożyliśmy w to pieniędzy i czasu! :/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nie Ci nie pomogę ;/
    Zgadzam się z Nejtl ; P

    OdpowiedzUsuń
  37. A co dostane z tego, że ci pomogę ? Dostałaś ostrzeżenie to mogłaś uważać, a nie teraz pomóżcie mi.

    OdpowiedzUsuń
  38. Skoro K.G.11 otrzymała taką wiadomość od adminów, to raczej nie pomogę w tej sprawie.. mogłaś się wcześniej zorientować, a admini bez uzasadnienia nie usuwają kont, przykro mi i przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nie wysyłam żadnych listów. Przykro mi, że straciłaś konto, no ale Twoje zachowanie było nieuzasadnione. No bo np. andrzelikag - współczułam jej z całego serca, bo ona tylko prosiła o gg, a przecież tyle osób tak robi!

    A ty? Jeśli obrażałaś, przeklinałaś to wcale się nie dziwię, że usunęli konto.

    --.--

    OdpowiedzUsuń
  40. przykro mi, ale pomocy już nie ma. czytam blog "mentalle" i już wczoraj wysłałam list. odpowiedzieli mi tak, jak uczestniczki piszą na górze. cóż, czasem trzeba się stopować...

    OdpowiedzUsuń
  41. coś mi się wydaję ze cała historia z kontem jest zmyślona, chcesz tylko żeby jak najwięcej osób się do cb zapisywało oszustko!

    OdpowiedzUsuń
  42. Przykro mi, ale mogłaś przestrzegać regulaminu i być milsza, a nie innych obrażać.

    OdpowiedzUsuń
  43. Admini mi odpisali:
    "Ta użytkowniczka bez przerwy obrażała innych i używała wulgarnego jezyka. Mimo ostrzeżen nie zmieniła swojego zachowania. Prosimy o zaprzestanie kontaktowania sie z nami w tej sprawie."

    OdpowiedzUsuń
  44. Może się zapisze, ale nie wiem co to jej da..

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgadzam się z Nejtl. To tylko i wyłącznie twoja sprawa jeżeli nie zaprzestałaśtego robić :c

    Alice_0-0

    OdpowiedzUsuń